سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بیازماى تا دشمن آن گردى ، [ و بعضى این جمله را از رسول خدا ( ص ) روایت کرده‏اند : و آنچه تأیید مى‏کند از سخنان امیر مؤمنان ( ع ) است روایت ثعلب از ابن اعرابى است که مأمون گفت : اگر على ( ع ) نگفته بود « اخبر تقله » مى‏گفتم « أقله تخبر » . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :20
بازدید دیروز :30
کل بازدید :143041
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/17
4:57 ص

هتل حمیدیه استانبول

معمولا برای گردشگرانی که می خواهند در هزینه های سفر خود به استانبول صرفه جویی کنند اقامت در هتل های 3 ستاره این شهر بهترین گزینه است. هتل حمیدیه استانبول از جمله هتل های 3 ستاره است که در منطقه فاتح و در لاله لی قرار گرفته و به مساجد تاریخی و باستانی استانبول مانند مسجد سلیمانیه، مسجد آبی و ایاصوفیه نزدیک است و گردشگران حتی می توانند با پای پیاده و صرف زمان اندک به بازدید از این بنا ها بپردازند. از دیگر جاذبه های گردشگری استانبول که در شعاع حدود 2 کیلومتری از هتل قرار دارد می توان به موزه توپکاپی، آب انبار کلیسا، میدان اسب دوانی و بازار بزرگ اشاره کرد. هتل حمیدیه از ایستگاه قطار سیرکچی 4?5 کیلومتر، فرودگاه بین المللی آتاتورک 18 کیلومتر و فرودگاه سابیها گوکچن 55 کیلومتر فاصله دارد.

هتل حمیدیه استانبول

اتاق های هتل حمیدیه استانبول

هتل حمیدیه از جمله هتل های استانبول است که با قیمت مناسب و ارزان اقامتی دلچسب برای مهمانان به ارمغان می آورد. هتل دارای ساختمانی زیبا بوده و شامل 200 اتاق (120 اتاق با بالکن) و 5 سوئیت است که در مجموع 205 اتاق و 450 تخت در آن گنجانده شده است. اتاق های هتل که به سبک کلاسیک مبله شده اند دارای امکاناتی نظیر تخت های راحت، سیستم گرمایش مرکزی، تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ال سی دی، حمام مدرن و سشوار می باشند.

اتاق های هتل حمیدیه استانبول

 

امکانات هتل حمیدیه استانبول

هتل حمیدیه نسبت به هتل های 3 ستاره دیگر در استانبول امکانات تفریحی بیشتری در اختیار مهمانان خود قرار می دهد به طور مثال گردشگران می توانند در استخر فضای باز هتل شنا کنند و یا از سونا، اتاق بخار، خدمات ماساژ و حمام ترکی استفاده کنند. هتل حمیدیه دارای 2 رستوران می باشد که در رستوران تراس هتل می توان در کنار لذت بردن از طعم لذیذ غذاهای ترکی و اروپایی به تماشای مناظر زیبای شهر استانبول پرداخت و یا در رستوران دیگر هتل با منوی جداگانه از غذاهای روسی و ترکی استفاده کرد.

استخر هتل حمیدیه استانبول

هتل 3 ستاره حمیدیه استانبول

هتل حمیدیه که از هتل های 3 ستاره ترکیه می باشد خدمات  و امکاناتی مانند میز جلو 24 ساعته، چک این – چک اوت سریع، صرافی، میز تور، خدمات بلیط، خشکشوئی، اتوکشی، فکس و کپی، روم سرویس، خدمات خانه داری، کرایه خودرو، پارکینگ با هزینه اضافی، اتاق های عاری از سیگار، آسانسور، اتاق های خانوادگی، تهویه مطبوع، سوئیت عروس و کارکنان چند زبانه را برای مهمانان فراهم کرده تا اقامتی به یاد ماندنی برای آنان رقم بزنند و مهمانان را برای اقامت های بعدی ترغیب سازند.

 

اطلاعات هتل حمیدیه استانبول

  • نام لاتین هتل: Hamidiye Hotel
  • تلفن هتل: 902125194150
  • آدرس هتل: Fevziye Cad. No:1 Sehzadebasi/Fatih, Fatih, 34083 Istanbul, Turkey
  • وب سایت هتل: www.hamidiyehotel.com
  • موقعیت هتل: Istanbul

لابی هتل حمیدیه استانبول ترکیه

هتل حمیدیه استانبول ترکیه


  

هتل بلو وی سیتی استانبول

هتل بلو وی سیتی استانبول از جمله هتل هایی است که با استفاده از حمل و نقل عمومی دسترسی عالی به نقاط دیدنی شهر از جمله منطقه تاریخی سلطان احمد دارد. این هتل که در منطقه مرکزی شیشلی واقع شده در فاصله 900 متری ایستگاه مترو عثمان بی است کاخ دولما باغچه، فروشگاه های مد نیشان تاشی، میدان تکسیم و خیابان معروف استقلال با کافه ها، رستوران ها، فروشگاه های برند بین المللی، موزه ها و گالری های هنری بسیارش که از اصلی ترین جاذبه های گردشگری استانبول هستند در شعاع 2 کیلومتری هتل قرار دارند و کلیسای جامع سنت اسپریت در 400 متری هتل بلو وی واقع شده است. گردشگرانی که در این هتل اقامت داشتند زمان مراجعه به فرودگاه بین المللی آتاتورک باید حدود 21 کیلومتر را طی کنند.

هتل بلو وی سیتی استانبول

 

اتاق های هتل بلو وی سیتی استانبول

هتل بلو وی سیتی که از معروف ترین هتل های استانبول می باشد با توجه به زیبائی شناسی معاصر مبله شده است. این هتل 3 ستاره 20 اتاق در سایز ها و اندازه های مختلف برای مهمانان در نظر گرفته است. قابل ذکر است که اتاق ها همگی عایق صوتی بوده و مکانی مناسب برای استراحت گردشگران به دور از سر و صدا می باشد.

اتاق های هتل بلو وی سیتی استانبول

از تجهیزاتی که در اتاق ها گنجانده شده می توان به وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، حمام اختصاصی با دوش، تلفن، لوازم آرایشی بهداشتی رایگان، کمد لباس، تهویه مطبوع، کتری برقی، گاوصندوق، روپوش، دمپائی، سیستم گرمایش، سشوار و کف پارکت اشاره کرد همچنین مهمانان می توانند از مناظر زیبای شهر استانبول لذت ببرند.

 

امکانات هتل بلو وی سیتی استانبول

میز جلو 24 ساعته، چک این – چک اوت سریع، میز تور، انبار چمدان، خدمات دربان، لاندری، خشکشوئی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، سرویس شاتل با هزینه اضافی، فکس و کپی، صندوق امانات، اتاق های عاری از سیگار، شاتل فرودگاه با هزینه اضافی، امکانات برای مهمانان ناتوان، آسانسور، سیستم گرمایش، منطقه مخصوص کشیدن سیگار، کارکنان جند زبانه و تهویه مطبوع از امکاناتی است که هتل بلو وی سیتی استانبول که از هتل های 3 ستاره ترکیه می باشد در اختیار گردشگران قرار می دهد. همچنین در هتل هر روز صبح صبحانه در دسترس است و رستوران های متعددی در اطراف هتل موجود است.

هتل 3 ستاره بلو وی سیتی استانبول

اطلاعات هتل بلو وی سیتی استانبول

  • نام لاتین هتل: Blueway Hotel City
  • تلفن هتل: 902122960679+
  •  آدرس هتل: Ergenekon Mah. Dolapdere Cad. No:104 Harbiye ?i?li , Sisli, 34373 Istanbul, Turkey
  • وب سایت هتل: www.bluewayhotel.com
  • موقعیت هتل: Istanbul

هتل بلو وی سیتی استانبول ترکیه

هتل بلو وی سیتی استانبول


  

هتل آسیتن لایف استانبول

اگر دوست دارید در سفر به استانبول در هتلی اقامت داشته باشید که در نزدیکی مکان های تاریخی باشد هتل آسیتن لایف استانبول گزینه مناسبی است. این هتل 3 ستاره در منطقه سلطان احمد واقع شده که این منطقه مملو از بنا های تاریخی و موزه ها است و برای گردشگران علاقه مند به فرهنگ و تاریخ استانبول مکانی فوق العاده می باشد. از جاذبه های گردشگری استانبول که در نزدیکی هتل آسیتن لایف واقع شده و با چند دقیقه پیاده روی در دسترس خواهد بود می توان به مسجد آبی، کاخ توپکاپی، موزه ایاصوفیه، بازار بزرگ استانبول، آب انبار کلیسا و میدان اسب دوانی اشاره کرد. مسافران برای دست یابی به فرودگاه بین المللی آتاتورک باید مسافتی 18 کیلومتری را طی کنند.

هتل آسیتن لایف استانبول

اتاق های هتل آسیتن لایف استانبول

هتل آسیتن لایف که از هتل های استانبول با درجه 3 ستاره می باشد در سال 1999 ساخته شده و در سال 2010 به طور کامل بازسازی شده است. اتاق های هتل با سلیقه مبله شده اند و دارای فضائی راحت و آرام می باشند. اتاق های سینگل 16 مترمربع، اتاق های دوبل 16 مترمربع، اتاق های تریپل 24 مترمربع و اتاق های خانوادگی 31 مترمربع مساحت دارند.

اتاق های هتل آسیتن لایف استانبول

اتاق ها در هتل آسیتن لایف استانبول چشم اندازی زیبا از دریای مرمره را نمایش می دهند و با کف پارکت تزئین شده اند. از امکانات موجود در اتاق ها می توان به تهویه مطبوع هوا، وای فای رایگان، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، گاوصندوق، حمام اختصاصی، تلفن، روم سرویس در ساعات محدود، میز کار و روپوش اشاره کرد.

 

امکانات هتل آسیتن لایف استانبول

صبحانه در هتل آسیتن لایف استانبول که از هتل های 3 ستاره ترکیه می باشد به صورت بوفه سرو می شود و شامل انوع میوه ها و آب میوه های تازه است. همچنین امکان کرایه دوچرخه نیز در هتل فراهم شده است. پذیزش 24 ساعته، وای فای رایگان، صرافی، میز تور، خدمات تهیه بلیط، انبار چمدان، خدمات نگهداری از کودک، لاندری، خشکشوئی، اتوکشی، فکس و کپی، شاتل فرودگاه با هزینه اضافی، روزنامه، صندوق امانات، فروشگاه هدیه، مینی مارکت، سیستم گرمایش، تهویه مطبوع و کارکنان چند زبانه همه و همه از امکاناتی است که هتل 3 ستاره آسیتن لایف در اختیار مهمانان خود قرار می دهد تا اقامتی راحت داشته باشند.

هتل 3 ستاره آسیتن لایف استانبول

 

اطلاعات هتل آسیتن لایف استانبول

  • نام لاتین هتل: Asitane Life Hotel
  • تلفن هتل: 902125180121+
  • آدرس هتل: Piyerloti Caddesi Tulcu Sokak No:35 Sultanahmet, Fatih, 34126 Istanbul, Turkey
  • وب سایت هتل: www.asitanehotel.com
  • موقعیت هتل: Istanbul

بوفه هتل آسیتن لایف استانبول

هتل آسیتن لایف استانبول ترکیه

هتل آسیتن لایف استانبول


  

هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول در فاتح که یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به موزه ها، معماری و بناهای تاریخی است، قرار دارد. منطقه سلطان احمد که در قلب تاریخی استانبول میزبان فرهنگ های رومی، بیزانس و عثمانی است این هتل 4 ستاره را در خود جای داده است. از جاذبه های گردشگری استانبول که در نزدیکی هتل آلمینا قرار دارند و گردشگران با طی مسافت کوتاه و زمان اندک به آن ها دست خواهند یافت می توان به مسجد آبی، ایاصوفیه، میدان اسب دوانی، موزه کاخ توپکاپی و بازار بزرگ اشاره کرد. از هتل تا فرودگاه بین‌المللی سابیها گوچن نزدیک 55 کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی آتاتورک حدود 18 کیلومتر فاصله است.

هتل آلمینا استانبول

اتاق های هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا که یکی از برترین هتل های استانبول از نظر موقعیت مکانی است در سال 2008 به بهره برداری رسیده و دارای 3 طبقه و 25 اتاق می باشد. اتاق های هتل با امکاناتی از قبیل تلویزیون ال سی دی ماهواره ای، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با دوش، خط تلفن مستقیم، سشوار، اینترنت وای فای، تخت و بالش ارتوپدی مجهز شده اند همچنین امکان تهیه چای و قهوه فراهم شده است. در اتاق ها نظافت به صورت روزانه انجام می گیرد و پرسنل هتل در 24 ساعت شبانه روز آماده سرویس دهی به مهمانان هستند.

اتاق های هتل آلمینا استانبول

امکانات هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا که از هتل های 4 ستاره ترکیه به شمار می آید داری تراسی در پشت بام است که مهمانان می توانند در کنار سرو نوشیدنی خنک، نمایشی دل انگیز از مسجد آبی، دریای مرمره و قسمت آسیایی استانبول را تماشا کنند. انواع صبحانه سرد و گرم در بوفه رستوران در دسترس است و مهمانان هتل آلمینا می توانند از انواع غذا های ترکی و بین المللی لذت ببرند. همچنین برای یافتن آرامش و تمدد اعصاب استفاده از سونا، اتاق بخار، حمام ترکی و خدمات ماساژ توصیه می شود.

سونا هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا مسافران کاری را فراموش نکرده و برای تحقق اهداف کاری آن ها مواردی مانند امکانات جلسه و ضیافت، مرکز بیزنس، فکس و کپی در نظر گرفته است. پذیرش 24 ساعته، صرافی، میز تور، خدمات بلیط، انبار چمدان، خدمات دربان، لاندری، خشکشوئی، اتوکشی، شاتل فرودگاه با هزینه اضافی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق های عاری از سیگار، اتاق های خانوادگی، آسانسور، سیستم گرمایش، تهویه مطبوع، اتاق های عایق صوتی، منطقه مخصوص کشیدن سیگار، اتاق های عاری از آلرژی و کارکنان چند زبانه از دیگر سرویس های هتل آلمینا استانبول برای مهمانان خود است.

 

اطلاعات هتل آلمینا استانبول

  • نام لاتین هتل: Almina Hotel
  • تلفن هتل: 902126383800+
  • آدرس هتل: Kucukayasofya Cad. Akbiyikdegirmeni Sokak No:27 Sultanahmet, Fatih, 34400 Istanbul, Turkey
  • وب سایت هتل: www.hotelalmina.com
  • موقعیت هتل: Istanbul

هتل 4 ستاره آلمینا استانبول

لابی هتل آلمینا استانبول ترکیه

هتل آلمینا استانبول


  

هتل زاگرب استانبول

هتل زاگرب استانبول در مرکز منطقه لاله لی که جزء قدیمی ترین و شلوغ ترین مناطق شهر استانبول بوده و پر از مغازه ها و غذاخوری های مختلف می باشد واقع شده است. ایستگاه مترویی که در 200 متری وجود دارد دسترسی به تمام نقاط شهر را برای گردشگران آسان کرده است همچنین نزدیک ترین ایستگاه تراموا در فاصله 50 متری هتل زاگرب واقع شده و مراجعه به برخی از جاذبه های گردشگری استانبول را فراهم ساخته است. از دیدنی هایی که در نزدیکی هتل هستند می توان به کاخ توپکاپی، مسجد آبی، بازار بزرگ، مسجد سلیمانیه، مسجد فاتح و میدان  اسب دوانی اشاره کرد. هتل 4 ستاره زاگرب از فرودگاه بین المللی آتاتورک 15 کیلومتر و از فرودگاه سابیها گوکچن 55 کیلومتر فاصله دارد.

هتل زاگرب استانبول

اتاق های هتل زاگرب استانبول

هتل زاگرب که از هتل های استانبول در بین هتل های 4 ستاره می باشد در سال 1996 ساخته شده و شامل 6 طبقه و 58 اتاق است. اتاق ها مجهز به پنجره های بزرگ و فرش های نرم بوده و اتاق های عایق صوتی هتل مکانی مناسب و ایده آل برای استراحت بعد از یک روز تفریح و گردش خواهد بود.

اتاق های هتل زاگرب استانبول

امکاناتی که در اتاق های هتل زاگرب تعبیه شده شامل تهویه مطبوع، بالکن خصوصی، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، گاوصندوق، اتو، میز کار، سشوار، لوازم آرایشی بهداشتی رایگان، حمام اختصاصی با وان یا دوش، حوله دمپائی، تلفن، کتری برقی و وای فای رایگان هستند و پرسنل به در تمام طول شبانه روز آماده ارائه خدمات به مهمانان هستند.

 

امکانات هتل زاگرب استانبول

در پشت بام هتل زاگرب استانبول استخری تعبیه شده که دارای سقف جمع شدنی است و برای حفظ گرما موقع شب ها و در هوای سرد به صورت اتوماتیک بسته می شود. سونا، مرکز اسپا، ماساژ و حمام ترکی برای اوقات فراغت مهمانان در هتل موجود است. در رستوران هتل مهمانان می توانند از لذیذ ترین غذاهای گیاهی و خوراک های منطقه ای از جمله خورش گوشت بره لذت ببرند. بوفه صبحانه نیز هر روز صبح با انواع نان‌های خانگی و تازه، پنیر محلی و میوه سرو می‌شود.

استخر هتل زاگرب استانبول

حمام ترکی هتل زاگرب استانبول

میز جلو 24 ساعته، صرافی، میز تور، انبار چمدان، خشکشوئی، فکس و کپی، ناهار بسته بندی شده، شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی، صندوق امانات، فروشگاه، اتاق های عاری از سیگار، تهویه مطبوع و کارکنان چند زبانه از جمله خدمات و سرویس های هتل زاگرب استانبول که از هتل های 4 ستاره ترکیه است، می باشد.

 

اطلاعات هتل زاگرب استانبول

  • نام لاتین هتل: Zagreb Hotel Istanbul
  • تلفن هتل: 902125110368+
  • آدرس هتل: Gencturk Cad. Cukurcesme Sok. No: 37 Sehzadebasi, Fatih, 34450 Istanbul, Turkey
  • وب سایت هتل: www.istanbulzagrebhotel.com/index.php
  • موقعیت هتل: Istanbul

لابی هتل 4 ستاره زاگرب استانبول

هتل زاگرب استانبول ترکیه

هتل زاگرب استانبول


  
   1   2      >