سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزدیک ترین خویشاوندی ها، دوستی دل هاست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :25
بازدید دیروز :30
کل بازدید :143046
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/17
6:58 ص

آکواریوم کوالالامپور

در سفر به کوالالامپور بازدید از انواع آبزیان در آکواریوم کوالالامپور یا آکواریوم KLCC بسیار لذت بخش خواهد بود. این آکواریوم که در سال 2005 به بهره برداری رسیده به یکی از معروف ترین دیدنی های مالزی تبدیل شده به طوری که هر ساله گردشگران بسیاری برای دیدن این مکان و زیبائی های آن به کوالالامپور سفر می کنند. آکواریوم کوالالامپور در مرکز شهر و در نزدیکی برج های دوقلوی پتروناس واقع شده و با مساحتی حدود 60 هزار متر مربع 5000 گونه ماهی و آبزی را در خود جای داده است. در این آکواریوم از ماهی هایی نگهداری می شود که فقط در اعماق اقیانوس ها می توان آنها را پیدا کرد. در این آکواریوم می توان انواع نادر و کمیاب از ماهی ها و خزندگان مانند قورباغه درختی نادر، قورباغه سمی، گربه ماهی غول پیکر، کوسه ماهی شنی، نوعی ماهی پهن برقی و مار ماهی را به تماشا نشست.

آکواریوم کوالالامپور

آکواریوم کوالالامپور دارای قسمت های مختلفی است که یکی از اصلی ترین بخش های آن که به یکی از پر بازدید ترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور تبدیل شده و بیشترین گردشگر را به سوی خود جذب می کند بخش تونل زیر آب آن می باشد. تونلی شیشه ای که با طول 90 متر در زیر آب قرار دارد و گردشگران می توانند از نزدیک ماهی های متنوعی چون ببر کوسه، ماهی های گوشت خوار، مارماهی، ماهی های عظیم الجثه آب های استوایی که در اطراف به شنا کردن مشغولند را مشاهده کنند.

قیمت بلیط آکواریوم KLCC کوالالامپور

بهترین زمان برای دیدن ماهی های آکواریوم کوالالامپور، زمانی است که به آن ها غذا می دهند اولین ساعت برای غذای ماهی ها 10:45 صبح و آخرین زمان نیز 5:30 عصر می باشد و در بین این ساعات نیز در فواصل برنامه ریزی شده ای انجام می شود. این آکواریوم که از برترین دیدنی های کوالالامپور می باشد برنامه ویژه ای برای بازدیدکنندگان علاقه مند به غواصی دارد و آن غواصی در 2?5 میلیون لیتر آب، دیدن 5 گونه مختلف از کوسه ها و موجوداتی که در اعماق اقیانوس ها زندگی می کنند می باشد فقط نکته قابل ذکر این است که برای این کار نیاز به گواهینامه غواصی می باشد. اما گردشگرانی که گواهینامه غواصی ندارند می توانند در یک اتاقک شیشه ای به درون آکواریوم رفته و از نزدیک کوسه ها و موجودات شگفت انگیز دریایی را مشاهده کنند.

دیدنی های مالزی، آکواریوم KLCC کوالالامپور

آکواریوم کی ال سی سی مالزی روزانه از ساعت 10 صبح شروع به کار می کند و تا 8 شب پذیرای بازدیدکنندگان می باشد و آخرین زمان برای تهیه بلیط آکواریوم ساعت 7:00 عصر است. غواصی در آکواریوم ساعت 1:00 بعد از ظهر است و در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه تعطیل می باشد.

اطلاعات آکواریوم کوالالامپور

  • نام لاتین آکواریوم: Aquaria KLCC Kuala Lumpur
  • تلفن آکواریوم: 23331888-3-60+
  • آدرس آکواریوم: Kuala Lumpur Convention Centre Complex, Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت آکواریوم: http://www.aquariaklcc.com
  • موقعیت آکواریوم: Kuala Lumpur

آکواریوم KLCC از جاذبه های گردشگری کوالالامپور

آکواریوم کوالالامپور


95/5/28::: 1:33 ع
نظر()
  

هتل لمردین کوالالامپور

هتل لمردین کوالالامپور از جمله هتل های 5 ستاره است که با مهمان نوازی خاص خود گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. این هتل که در منطقه سنترال واقع شده یک درایو ده دقیقه ای از مثلث طلائی کوالالامپور فاصله دارد و مرکز خرید Nu Sentral در نزدیکی هتل قرار دارد. همچنین مراکز خرید پاویلیون و میدولی در یک کیلومتری هتل و مرکز صنایع دستی مالزی در 7 کیلومتری هتل لمردین می باشد. فاصله زمانی فرودگاه بین المللی کوالالامپور تا هتل با قطار سریع السیر حداکثر 30 دقیقه تخمین زده شده است و تا خیابان معروف و زنده بوکیت بینتانگ که از اصلی ترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور می باشد 10 دقیقه فاصله است.

هتل لمردین کوالالامپور

لمردین کوالالامپور با 420 اتاق و سوئیت که همگی چشم انداز پانوراما از شهر و دریاچه گاردن ارائه می دهند یکی از هتل های 5 ستاره مالزی می باشد. این هتل که در 35 طبقه ساخته شده اتاق هایش با تهویه مطبوع دارای پنجره های بزرگ با نور گیری عالی هستند و با امکاناتی نظیر تلویزیون ال ای دی با کانال های ماهواره ای، دی وی دی پلیر، پرده خاموشی، میز کار، روزنامه، اتو و میز اتو، بطری آب، حوله، دمپائی، ملافه های هایپو آلرژی، حمام اختصاصی، تلفن، لوازم آرایشی بهداشتی، گاوصندوق و سشوار مجهز شده اند همچنین وای فای رایگان با سرعت بالا در دسترس است و مهمانان در کنار تماشای چشم انداز های زیبا می توانند با امکانات موجود در اتاق چای و قهوه تهیه کنند و نوش جان کنند. پرسنل هتل در تمام 24 ساعت شبانه روز آماده سرویس دهی هستند و نظافت اتاق ها به صورت روزانه انجام می گیرد.

هتل های 5 ستاره مالزی، لمردین کوالالامپور

لمردین از هتل های کوالالامپور

در رستوران FAVOLA مهمانان می توانند انواع غذا های ایتالیایی را سرو کنند و رستوران GASTRO SENTRAL دارای معماری بسیار زیبا بوده و تلفیقی از معماری کلاسیک و مدرن می باشد موزیک زنده در هنگام سرو غذا نواخته می شود. در رستوران LATEST RECIPE غذا های سنتی مالزی سرو می‌شود. رستوران LATITUDE 03 انواع کیک، شیرینی و تنقلات را ارائه می دهد و کافه GINZA SUSHIMASA غذاهای لذیذ ژاپنی طبخ می کند و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

لمردین از هتل های کوالالامپور

برای کسانی که عاشق محلی خصوصی و راحت هستند می توانند از کلاب واقع در طبقه 33 استفاده کنند. استخر این هتل با 120 متر طول به عنوان یکی از بلند ترین استخر های کوالالامپور شهرت دارد. همچنین برای سلامت و شادابی، مسافران می توانند از باشگاه بدنسازی مجهز و اسپا استفاده کنند. خدمات دربان، انبار چمدان، صرافی، میز جلو 24 ساعته، اتوکشی، لاندری، خشکشوئی، فکس و کپی، مرکز بیزنس، امکانات جلسه و ضیافت، تهویه مطبوع، فروشگاه، صندوق امانات، آسانسور، امکانات برای مهمانان ناتوان، روم سرویس و اتاق های عاری از سیگار گلچینی از خدمات و سرویس های هتل لمردین کوالالامپور می باشد. پرسنل هتل در تلاش هستند تا مسافران با رضایت کامل هتل را ترک کنند و با ارائه امکانات و خدمات بی عیب و نقص سعی بر این دارند تا آنان را ترغیب سازند تا در سفر های بعدی که به این شهر خواهند داشت هتل لمردین را به عنوان یکی از هتل های کوالالامپور برای اقامت برگزینند.

هتل های 5 ستاره کوالالامپور، هتل لمردین

هتل 5 ستاره لمردین کوالالامپور

اطلاعات هتل لمردین کوالالامپور

  • نام لاتین هتل: Hotel Le Meridien Kuala Lumpur
  • تلفن هتل: 22637888-3-60+
  • آدرس هتل: 2Jalan Stesen Sentral, Kuala Lumpur Sentral, 50470 Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت هتل: www.lemeridienkualalumpur.com
  • موقعیت هتل: Kuala Lumpur

لمردین از هتل های 5 ستاره کوالالامپور

هتل لمردین کوالالامپور


  

هتل وستین کوالالامپور

هتل وستین کوالالامپور یکی از هتل های 5 ستاره است که با ارائه خدمات بی عیب و نقص و مهمان نوازی مالائی جایگاه خوبی در میان هتل ها دارد و با استقبال مسافران روبرو شده است. این هتل در منطقه مثلث طلائی و در خیابان پر جنب و جوش بوکیت بینتانگ واقع شده و تا مرکز شهر کوالالامپور یک کیلومتر فاصله دارد. ایستگاه مونوریل بوکیت بینتانگ که دسترسی گردشگران را به سایر نقاط تسهیل می سازد در فاصله 500 متری هتل وستین کوالالامپور قرار دارد و برج های دوقلوی پتروناس و برج کوالالامپور که از نماد ها و جاذبه های گردشگری کوالالامپور هستند در یک کیلومتری هتل واقع شده اند. اگر به قصد خرید به این شهر سفر کرده اید هتل وستین یک گزینه ایده آل برای اقامت شماست چرا که در فاصله اندکی از مهم ترین مراکز خرید کوالالامپور مانند پاویلیون، استار هیل، پلازا، بینتانگ واک، لات تن و سونگی ونگ واقع شده و بازار مرکزی کوالالامپور در 2 کیلومتری هتل قرار دارد. فرودگاه بین المللی کوالالامپور که رفت و برگشت مسافران از این مکان انجام می شود 76 کیلومتر از هتل وستین فاصله دارد.

هتل وستین کوالالامپور

هتل وستین کوالالامپور که از جمله هتل های 5 ستاره مالزی می باشد که دارای 443 اتاق از جمله 23 سوئیت می باشد که در اندازه های مختلف آماده پذیرائی از مهمانان هستند. برای تزئین اتاق های بزرگ هتل از رنگ های گرم، مبلمان مدرن و تخت های اختصاصی وستین استفاده شده است که این عوامل سبب شده تا فضای اتاق ها به مکانی آرامش بخش برای اقامت تبدیل شوند. تمامی اتاق ها مجهز به سیستم حرارتی و برودتی مناسب، تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، حمامی از سنگ مرمر، کابین دوش شیشه ای و وسایل کامل، سشوار، صندوق امانات، یخچال، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای و اینترنت پر سرعت رایگان هستند. در ضمن هر اتاق دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب است که مشرف به مناظر چشم نواز شهر می باشند. پرسنل خونگرم و مجرب هتل نظافت اتاق ها را بر عهده دارند و هر روز وظیفه خود را به نحو احسنت انجام می دهند.

هتل های 5 ستاره مالزی، وستین کوالالامپور

وستین از هتل های 5 ستاره کوالالامپور

کافه QBA با ارائه انواع غذا های آمریکای لاتین آماده پذیرائی از مشتریان خود است و رستوران PREGO متخصص در طبخ و سرو غذا های محبوب ایتالیائی است و یکی از بهترین رستوران های کوالالامپور نیز به شمار می آید. رستوران FIVE SENSES در محیطی دل چسب به طبخ انواع غذا های کانتونی مشغول است و مهمانان می توانند در THE LIVING ROOM از غذا های منطقه ای و بین المللی لذت ببرند همچنین رستوران کنار استخر با نام اسپلش نیز انواع نوشیدنی و میان‌ وعده ها را ارائه می کند.

هتل 5 ستاره وستین کوالالامپور

یکی از بهترین امکانات هتل وستین به عنوان یکی از هتل های کوالالامپور، باشگاه کودکان می باشد که به اجرای برنامه های سرگرم کننده برای بچه ها پرداخته و شامل اتاق بازی و دستگاه پلی استیشن می باشد. همچنین استخر در فضای باز، مرکز تناسب اندام مجهز، مرکز سلامت و آبگرم هتل با انواع ماساژ ها برای گذراندن اوقات فراغت گزینه ایده آلی هستند. هتل وستین کوالالامپور گلچینی از بهترین خدمات و امکانات نظیر صندوق امانات، انبار چمدان، خشکشوئی، لاندری، خدمات واکس، کارکنان چند زبانه، میز جلو 24 ساعته، خدمات دربان، صرافی، خدمات نگهداری از کودک، اجاره خودرو، امکانات جلسه و ضیافت، مرکز بیزنس، امکانات برای مهمانان ناتوان، اینترنت سیمی و بی سیم با سرعت بالا و پارکینگ با هزینه اضافی را برای مسافرین در نظر گرفته است تا اقامتی آرام و به یادماندنی را تجربه کنند.

هتل های 5 ستاره کوالالامپور، هتل وستین

اطلاعات هتل وستین کوالالامپور

  • نام لاتین هتل: Hotel The Westin Kuala Lumpur
  • تلفن هتل: 27318333-3-60+
  • آدرس هتل: 199Jalan Bukit Bintang, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت هتل: www.thewestinkualalumpur.com
  • موقعیت هتل: Kuala Lumpur

هتل وستین از هتل های 5 ستاره مالزی

هتل 5 ستاره وستین از هتل های کوالالامپور

هتل وستین کوالالامپور


95/5/28::: 1:24 ع
نظر()
  

هتل شرایتون امپریال کوالالامپور

هتل شرایتون امپریال کوالالامپور یکی از هتل های زنجیره ای شرایتون می باشد که در مرکز کوالالامپور واقع شده و با ارائه خدمات بی عیب و نقص و امکانات در خور توجه به یکی از هتل های مورد علاقه گردشگران تبدیل شده است. این هتل 5 ستاره که در منطقه معروف مثلث طلائی و در خیابان سلطان اسماعیل قرار دارد به دلیل موقعیت مناسب یک مکان ایده آل برای اقامت مسافران تجاری و تفریحی است. فاصله زمانی هتل شرایتون امپریال تا محله چینی ها (Chinatown) با اتومبیل 15 دقیقه است. همچنین 10 دقیقه تا بوکیت بینتانگ Bukit Bintang و بازار مرکزی Central Market که هر دو از جاذبه های گردشگری کوالالامپور هستند، فاصله دارد. با دسترسی آسانی که هتل به تراموا (ایستگاه دنگ ونگی) و مونوریل (ایستگاه مدان توانکو) دارد مهمانان به راحتی می توانند به سایر نقاط شهر تردد داشته باشند. زمان بازگشت به کشور مسافران برای رفتن به فرودگاه بین المللی کوالالامپور باید مسافتی یک ساعته را با اتومبیل طی کنند.

هتل شرایتون امپریال کوالالامپور

شرایتون امپریال کوالالامپور دارای 385 اتاق و سوئیت مدرن در سایز های مختلف از 42 متر مربع تا 336 متر مربع می باشد و طراحی اتاق ها به گونه ای است که مهمانان در آن ها احساس بودن در خانه را خواهند داشت. اتاق های مدرن هتل با امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی، دی وی دی پلیر، سشوار، کمد لباس، اینترنت وای فای، گاوصندوق، اتو و میز اتو، حوله، دمپائی، میز کار، بطری آب، امکان تهیه چای و قهوه، روم سرویس 24 ساعته، تلفن و تهویه مطبوع مجهز شده اند همچنین حمام اختصاصی با لوزام آرایشی بهداشتی در دسترس است. پرسنل مودب و زحمتکش هتل شرایتون امپریال کوالالامپور شبانه روز برای پاکیزگی اتاق ها تلاش می کنند تا رضایت خاطر مهمانان را تامین کنند و آنان را ترغیب سازند تا در سفر های بعدی که به کوالالامپور خواهند داشت هتل شرایتون امپریال را به عنوان یکی از هتل های کوالالامپور برای اقامت انتخاب کنند.

شرایتون امپریال از هتل های 5 ستاره کوالالامپور

شرایتون امپریال از هتل های کوالالامپور

هتل شرایتون امپریال به عنوان یکی از هتل های 5 ستاره مالزی با آمیزه بسیار زیبا از فرهنگ و معماری آسیایی و وسایل مدرن اقامتی خاطره انگیز برای گردشگران خواهد ساخت. مرکز اسپای هتل که در طبقه پنجم واقع شده با خدمات و بخش های مختلف مکانی مناسب برای فرار از فشار های روحی و جسمی است و مهمانان می توانند از انواع ماساژ ها و درمان ها با بهره گیری از تکنیک های بین المللی لذت ببرند و یا از بخش های جکوزی، اتاق بخار و سونا استفاده کنند. استخر در فضای باز هتل با چشم اندازی به برج کوالالامپور می تواند برای تفریح و سرگرمی فوق العاده باشد و یا مرکز تناسب اندام مجهز هتل یک مکان ایده آل برای انجام ورزش های روزانه می باشد.

هتل های 5 ستاره مالزی، شرایتون امپریال

مهمانان می توانند در رستوران Villa Danieli طیف وسیعی از غذا های ایتالیایی را تست کنند و اگر به غذا های بین المللی علاقه داشته باشند، رستوران Essence آماده خدمت رسانی به عزیزان است. در رستوران Celestial Court نیز انواع غذا های چینی و ژاپنی طبخ و سرو می گردد. در کافه Pavilions Lounge نوشیدنی های مختلف را می‌توانند انتخاب و نوش جان کنند. در کافه Toastina نیز علاوه بر نوشیدن انواع نوشیدنی ها می توانند از رقص نور و موسیقی که در آن اجرا می شود، لذت ببرند.

هتل 5 ستاره شرایتون امپریال کوالالامپور

خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، سالن کنفرانس، صرافی، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته، ترانسفر رایگان فرودگاهی، مرکز تجاری، آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه، تهویه، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان و لاندری گلچینی از خدمات و سرویس های متنوع هتل شرایتون امپریال مالزی می باشد.

اطلاعات هتل شرایتون امپریال کوالالامپور

  • نام لاتین هتل: Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel
  • تلفن هتل: 27179900-3-60+
  • آدرس هتل: Jalan Sultan Ismail, 50250 Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت هتل: www.sheratonimperialkualalumpur.com
  • موقعیت هتل: Kuala Lumpur

شرایتون امپریال از هتل های 5 ستاره مالزی

شرایتون امپریال از هتل های 5 ستاره کوالالامپور

هتل شرایتون امپریال کوالالامپور


95/5/28::: 1:19 ع
نظر()
  

هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور

هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور با موقعیت مکانی خوب، دسترسی عالی، امکانات مناسب و مهمان نوازی فوق العاده یکی از بهترین 5 ستاره های کوالالامپور می باشد. این هتل در قلب مثلث طلائی که منطقه مهم و اصلی کوالالامپور برای خرید و بیزنس می باشد درست مجاور گالری استار هیل واقع شده است. پارک موضوعی سان وی لاگون در فاصله یک درایو 20 دقیقه ای از هتل قرار دارد و مسافرانی که جی دبلیو ماریوت را برای اقامت انتخاب کرده اند برای دسترسی به فرودگاه بین المللی کوالالامپور باید 45 کیلومتر را طی کنند. از جمله جاذبه های گردشگری کوالالامپور که در نزدیکی هتل هستند می توان به موارد بینتانگ واک، مراکز خرید متعدد در بوکیت بینتانگ، برج کوالالامپور، بازار مرکزی (Pasar Seni)، برج های دوقلوی پتروناس، موزه ملی، پارک پروانه ها و مسجد ملی کوالالامپور اشاره داشت.

هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور

هتل جی دبلیو ماریوت که از جمله هتل های 5 ستاره مالزی می باشد در خیابان مهم و پر رفت و آمد بوکیت بینتانگ کوالالامپور واقع شده و در 29 طبقه ساخته شده است لذا اتاق هایی که در طبقات بالائی قرار دارند چشم انداز زیبائی از شهر به خصوص در شب دارند. هتل 5 ستاره جی دبلیو ماریوت شامل 561 اتاق و سوئیت در اندازه های مختلف و با طراحی های متفاوت می باشد که در همه اتاق ها تهویه مطبوع هوا موجود است و حمام سنگ مرمر اختصاصی با وان و دوش جداگانه و لوازم آرایشی بهداشتی در دسترس است. همچنین سشوار، حوله، دمپائی، یخچال، تلفن با پست صوتی، تلویزیون صفحه تخت، ساعت زنگ دار، گاوصندوق، میز کار، روم سرویس 24 ساعته، بطری آب و امکانات تهیه چای و قهوه در اتاق ها گنجانده شده است. ارائه خدمات خانه داری روزانه با پرسنلی که برای این کار آموزش دیده اند اتاق ها را چون روز اول افتتاح هتل لوکس نگاه می دارند.

هتل 5 ستاره جی دبلیو ماریوت کوالالامپور

هتل جی دبلیو ماریوت مالزی به عنوان یکی از هتل های کوالالامپور کامل ترین سرویس ها و امکانات را برای گردشگران فراهم کرده تا اقامتی دلپذیر و به یاد ماندنی را تجربه کنند. استخر در فضای باز هتل مکان مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت است و مهمانان می توانند در مرکز تناسب اندام مجهز هتل به ورزش هایی که قبل سفر انجام می دادند ادامه دهند. همچنین مرکز اسپای استار هیل با کادری مجرب و خدمات و امکاناتی نظیر انواع ماساژ، اسکراب بدن، سونا، جکوزی و اتاق بخار آماده سرویس دهی می باشد. در ضمن در نزدیکی هتل، محوطه گلف قرار داشته و علاقه مندان می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند. رستوران فیست انواع غذا های بین‌المللی سرو کرده و رستوران های گون بی و شانگهای هم غذا های ژاپنی و چینی. رستوران های سنتیدوس تاپاس و الحلابی هم غذا های اسپانیایی و غذا های خاورمیانه را ارائه می کنند. رستوران ها و کافه های 5 ستاره هتل جی دبلیو ماریوت شامل انتخاب های مخصوص دسر و قهوه هم هستند.

هتل های 5 ستاره مالزی، جی دبلیو ماریوت کوالالامپور

جی دبلیو ماریوت از هتل های کوالالامپور

پارکینگ با هزینه اضافی، خدمات دربان، صرافی، چک این – چک اوت سریع، میز جلو 24 ساعته، خدمات نگهداری از کودک، واکس کفش، اتوکشی، خشکشوئی، لاندری، فکس و کپی، مرکز بیزنس، امکانات جلسه و ضیافت، تهویه هوا، فروشگاه، صندوق امانات، آسانسور، اتاق های عاری از سیگار، روزنامه و کارکنان چند زبانه گلچینی از امکانات و خدمات ارائه شده توسط هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور می باشد. همان گونه که از ستاره های هتل پیداست، امکانات آن نیز در حد یک هتل 5 ستاره و بلکه فراتر از آن بوده و پرسنل مجرب آن نیز پیوسته به دنبال جلب رضایت مسافران هتل می باشند.

اطلاعات هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور

  • نام لاتین هتل: JW Marriott Hotel Kuala Lumpur
  • تلفن هتل: 27159000-3-60+
  • آدرس هتل: 183Jalan Bukit Bintang, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت هتل: www.marriott.com/hotels/travel/kuldt-jw-marriott-hotel-kuala-lumpur
  • موقعیت هتل: Kuala Lumpur

جی دبلیو ماریوت از هتل های 5 ستاره کوالالامپور

جی دبلیو ماریوت از هتل های 5 ستاره مالزی

هتل جی دبلیو ماریوت از هتل های کوالالامپور

هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور


95/5/28::: 1:14 ع
نظر()
  
   1   2   3   4   5   >>   >