سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ حرکتی نیست، مگر آنکه در آن نیازمند شناختی هستی . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :13
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143303
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
5:7 ص

هتل وستین کوالالامپور

هتل وستین کوالالامپور یکی از هتل های 5 ستاره است که با ارائه خدمات بی عیب و نقص و مهمان نوازی مالائی جایگاه خوبی در میان هتل ها دارد و با استقبال مسافران روبرو شده است. این هتل در منطقه مثلث طلائی و در خیابان پر جنب و جوش بوکیت بینتانگ واقع شده و تا مرکز شهر کوالالامپور یک کیلومتر فاصله دارد. ایستگاه مونوریل بوکیت بینتانگ که دسترسی گردشگران را به سایر نقاط تسهیل می سازد در فاصله 500 متری هتل وستین کوالالامپور قرار دارد و برج های دوقلوی پتروناس و برج کوالالامپور که از نماد ها و جاذبه های گردشگری کوالالامپور هستند در یک کیلومتری هتل واقع شده اند. اگر به قصد خرید به این شهر سفر کرده اید هتل وستین یک گزینه ایده آل برای اقامت شماست چرا که در فاصله اندکی از مهم ترین مراکز خرید کوالالامپور مانند پاویلیون، استار هیل، پلازا، بینتانگ واک، لات تن و سونگی ونگ واقع شده و بازار مرکزی کوالالامپور در 2 کیلومتری هتل قرار دارد. فرودگاه بین المللی کوالالامپور که رفت و برگشت مسافران از این مکان انجام می شود 76 کیلومتر از هتل وستین فاصله دارد.

هتل وستین کوالالامپور

هتل وستین کوالالامپور که از جمله هتل های 5 ستاره مالزی می باشد که دارای 443 اتاق از جمله 23 سوئیت می باشد که در اندازه های مختلف آماده پذیرائی از مهمانان هستند. برای تزئین اتاق های بزرگ هتل از رنگ های گرم، مبلمان مدرن و تخت های اختصاصی وستین استفاده شده است که این عوامل سبب شده تا فضای اتاق ها به مکانی آرامش بخش برای اقامت تبدیل شوند. تمامی اتاق ها مجهز به سیستم حرارتی و برودتی مناسب، تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، حمامی از سنگ مرمر، کابین دوش شیشه ای و وسایل کامل، سشوار، صندوق امانات، یخچال، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای و اینترنت پر سرعت رایگان هستند. در ضمن هر اتاق دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب است که مشرف به مناظر چشم نواز شهر می باشند. پرسنل خونگرم و مجرب هتل نظافت اتاق ها را بر عهده دارند و هر روز وظیفه خود را به نحو احسنت انجام می دهند.

هتل های 5 ستاره مالزی، وستین کوالالامپور

وستین از هتل های 5 ستاره کوالالامپور

کافه QBA با ارائه انواع غذا های آمریکای لاتین آماده پذیرائی از مشتریان خود است و رستوران PREGO متخصص در طبخ و سرو غذا های محبوب ایتالیائی است و یکی از بهترین رستوران های کوالالامپور نیز به شمار می آید. رستوران FIVE SENSES در محیطی دل چسب به طبخ انواع غذا های کانتونی مشغول است و مهمانان می توانند در THE LIVING ROOM از غذا های منطقه ای و بین المللی لذت ببرند همچنین رستوران کنار استخر با نام اسپلش نیز انواع نوشیدنی و میان‌ وعده ها را ارائه می کند.

هتل 5 ستاره وستین کوالالامپور

یکی از بهترین امکانات هتل وستین به عنوان یکی از هتل های کوالالامپور، باشگاه کودکان می باشد که به اجرای برنامه های سرگرم کننده برای بچه ها پرداخته و شامل اتاق بازی و دستگاه پلی استیشن می باشد. همچنین استخر در فضای باز، مرکز تناسب اندام مجهز، مرکز سلامت و آبگرم هتل با انواع ماساژ ها برای گذراندن اوقات فراغت گزینه ایده آلی هستند. هتل وستین کوالالامپور گلچینی از بهترین خدمات و امکانات نظیر صندوق امانات، انبار چمدان، خشکشوئی، لاندری، خدمات واکس، کارکنان چند زبانه، میز جلو 24 ساعته، خدمات دربان، صرافی، خدمات نگهداری از کودک، اجاره خودرو، امکانات جلسه و ضیافت، مرکز بیزنس، امکانات برای مهمانان ناتوان، اینترنت سیمی و بی سیم با سرعت بالا و پارکینگ با هزینه اضافی را برای مسافرین در نظر گرفته است تا اقامتی آرام و به یادماندنی را تجربه کنند.

هتل های 5 ستاره کوالالامپور، هتل وستین

اطلاعات هتل وستین کوالالامپور

  • نام لاتین هتل: Hotel The Westin Kuala Lumpur
  • تلفن هتل: 27318333-3-60+
  • آدرس هتل: 199Jalan Bukit Bintang, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت هتل: www.thewestinkualalumpur.com
  • موقعیت هتل: Kuala Lumpur

هتل وستین از هتل های 5 ستاره مالزی

هتل 5 ستاره وستین از هتل های کوالالامپور

هتل وستین کوالالامپور


95/5/28::: 1:24 ع
نظر()