سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ورع زیباست ولی در دانشمندان زیباتر است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :30
کل بازدید :143027
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/17
1:16 ص

هتل مونتین بانکوک

هتل 4 ستاره مونتین بانکوک (The Montien Hotel Bangkok) در قلب بانکوک در منطقه سلیوم با مراکز بیزنس و سرگرمی متنوع واقع شده و تا ایستگاه ام آر تی سام یان که دسترسی مسافران به سایر نقاط شهر را تسهیل می سازد 320 متر فاصله دارد. از جمه جاذبه های گردشگری بانکوک که در اطراف هتل قرار گرفته اند می توان به مرکز خرید سیام پاراگون، مرکز خرید ام بی کی، محله چینی ها، مرکز خرید سنترال ورلد پلازا، گرند پالاس، میدان سیام، رودخانه چائو پرایا و پارک Lumpini اشاره کرد. گردشگرانی که در هتل 4 ستاره مونتین تایلند اقامت دارند برای دست یابی به فرودگاه Suvarnabhumi باید مسافتی 23 کیلومتری را طی کنند.

هتل مونتین بانکوک

هتل مونتین که توسط باغ های زیبا احاطه شده در سال 1967 به بهره برداری رسیده و دارای 475 اتاق سوپریور، اتاق دلوکس، کورپریت سوپریور، کورپریت دلوکس و سوئیت جونیور می باشد و از هتل های 4 ستاره تایلند به شمار می آید. واحد های هتل مجهز به مبلمان سنتی تایلندی و نور ملایم بوده و تختخواب های راحت و امکانات متنوع، اقامتی رویایی برای مسافران به ارمغان می آورد. در اتاق های مونتین تجهیزاتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، سرویس چای و قهوه، حمام اختصاصی با امکانات کامل، دمپائی، حوله، سشوار، تلویزیون با کانال های ماهواره ای و کابلی، میز تحریر، اینترنت وای فای، تلفن، یخچال، بطری آب و گاوصندوق وجود دارد. پرسنل هتل سعی دارند در زمانی که مهمانان به آن ها نیاز دارند در اولین فرصت آماده سرویس دهی شوند و احتیاجات مسافران را برآورده سازند.

هتل های 4 ستاره بانکوک

مهمانان می توانند در کافی شاپ RUENTON که در طبقه لابی واقع شده و به صورت 24 ساعته باز می باشد طیف گسترده ای از غذا های محبوب تایلندی و بین المللی را سرو کنند و در رستوران Jade Garden برای وعده های ناهار و شام از غذا های کانتونی بهره ببرند و در سالن گاردن نیز که در لابی هتل واقع شده از ساعت 6 عصر تا 12 شب از موزیک زنده ای که اجرا می شود لذت ببرند. نانوایی مونتین نیز انواع شیرینی ها، نان، کیک، بستنی و شکلات تازه را ارائه می دهد. هتل چهار ستاره مونتین به عنوان یکی از هتل های بانکوک با موقعیت مناسب، دارای استخری در فضای باز است که مهمانان برای شنا، آبنتی و گذران اوقات فراغت می توانند از آن استفاده کنند و تمرین های روزانه خود را در سالن تناسب اندام پیگیری کنند. همچنین امکان استفاده از سونا و ماساژ فراهم شده است.

هتل چهار ستاره مونتین بانکوک

دسترسی به اینترنت وای فای، پارکینگ، سرویس دربان، خودپرداز، انبار چمدان، میز تور، صرافی، میز جلو 24 ساعته، خدمات نگهداری از کودک، اتوکشی، خشکشوئی، لاندری، فکس و کپی، مرکز بیزنس، امکانات جلسه و ضیافت، مینی مارکت، شاتل فرودگاه با هزینه اضافی، سیستم تهویه مطبوع، کرایه خودرو، اتاق های عایق صوتی، آسانسور، اتاق های عاری از سیگار، سرویس شاتل، روم سرویس و صندوق امانات در پذیرش از جمله خدمات و امکانات رفاهی هتل مونتین بانکوک برای مسافران این شهر می باشد.

هتل های 4 ستاره تایلند

هتل 4 ستاره مونتین در بانکوک تایلند


  

هتل ماندارین سنتر پوینت بانکوک

هتل ماندارین سنتر پوینت بانکوک (Hotel Mandarin Centre Point Bangkok) در منطقه تجاری سیلوم در مرکز شهر واقع شده و تا ایستگاه ام آر تی سام یان که تردد مسافران به سایر نقاط شهر را تسهیل می سازد فقط 5 دقیقه فاصله دارد و معبد هوآ لام فونگ، مرکز خرید سیام پاراگون، مرکز خرید ام بی کی، پارک لومپینی، بازار شب پاتپونگ، محله چینی ها، گرند پالاس و مرکز خرید سنترال ورلد از جاذبه های گردشگری بانکوک هستند که در نزدیکی هتل واقع گردیده اند و با درایوی کوتاه در دسترس خواهند بود. همچنین این هتل تا مرکز شهر بانکوک حدود 4?5 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی سوارنابومی حدود 28 کیلومتر فاصله دارد.

هتل ماندارین سنتر پوینت بانکوک

هتل ماندارین سنتر پوینت بانکوک که جزء هتل های 4 ستاره تایلند می باشد و در سال 1965 به بهره برداری رسیده شامل 374 اتاق دلوکس و گرند سوئیت به سبک مدرن و معاصر است که همگی دارای جوی از آرامش و هماهنگی هستند. سیستم تهویه از اتاق قابل کنترل است و تلویزیون ال ای دی با کانال های ماهواره ای برای سرگرمی مهمانان در نظر گرفته شده است. تلفن با سیستم شماره گیری بین المللی مستقیم، حمام اختصاصی با دوش، بطری آب، سرویس تهیه چای و قهوه، دمپائی و سشوار از امکانات موجود در اتاق ها برای استفاده مهمانان می باشند دسترسی به اینترنت وای فای رایگان فراهم شده و گاوصندوقی برای محافظت اشیا گران بهای مسافران در اتاق وجود دارد تا آنان با خیالی آسوده هتل را ترک کرده و به کار های خود رسیدگی کنند.

هتل های 4 ستاره بانکوک

از بین هتل های بانکوک معمولا آن هایی که دارای موقعیتی مناسب نسبت به دیدنی ها و تفریحات بانکوک باشند بیشتر مورد توجه و استقبال قرار می گیرند. هتل چهار ستاره ماندارین سنتر پوینت بانکوک نیز با قرار گیری در منطقه سیلوم از هتل های پر طرفدار شهر می باشد. استخر روباز هتل با 19 متر طول و 8 متر عرض توسط صندلی های حمام آفتاب احاطه شده و روزانه از ساعت 6 صبح تا 8 شب در اختیار مهمانان می باشد. مرکز تناسب اندام نیز طیف گسترده ای از وزنه ها، تجهیزات بدنسازی، تردمیل، دوچرخه و … را در خود گنجانده است و یک مکان مناسب برای انجام تمرین های ورزشی می باشد. مرکز اسپا که به سبک معاصر طراحی شده دارای محیطی مناسب برای استراحت، آرامش و جوان سازی می باشد و اتاق های درمان آن با رنگ خاکستری و پرتره گل های رنگارنگ تزئین شده اند این مرکز همچنین دارای خدمات ماساژ و سونا است.

هتل چهار ستاره ماندارین سنتر پوینت بانکوک

رستوران Krua Luang با ظرفیت پذیرائی از 150 مهمان به طور همزمان انواع غذا های تایلندی و بین المللی را برای وعده های ناهار و شام سرو می کند و رستوران Rodchana نیز با 320 صندلی در خدمت منوی صبحانه که شامل انواع غذا های آسیایی و آب میوه است از 6 صبح تا 10:30 می باشد.

پذیرش در هتل ماندارین سنتر پوینت تایلند به صورت 24 ساعته می باشد و پرسنل هتل با تسلط به زبان های تایلندی، چینی و انگلیسی به مهمانان در زمینه انتخاب تور های یک روزه کمک می کنند و در مورد دیدنی های بانکوک اطلاعات در اختیار آنان قرار می دهند. برای مسافرانی که برای انجام کار های تجاری به بانکوک سفر کرده اند نیز مرکز بیزنس و امکانات جلسه تدارک دیده شده است. خدمات دربان، دستگاه خودپرداز، انبار چمدان، صرافی، لاندری، فکس و کپی، سرویس شاتل رایگان، دسترسی به اینترنت وای فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات در پذیرش، آسانسور، اتاق های عاری از سیگار و روم سرویس از خدمات و امکانات رفاهی ارائه شده توسط ماندارین سنتر پوینت بانکوک می باشد.

هتل های 4 ستاره تایلند

هتل 4 ستاره ماندارین سنتر پوینت در بانکوک


  

معبد وات آرون بانکوک

معبد وات آرون بانکوک (Wat Arun Bangkok)در غرب رودخانه چائو پرایا (Chao Phraya River) واقع شده و از معروف ترین دیدنی های تایلند محسوب می شود. وات آرون یا معبد سپیده دم که در واقع یک برج بلند و کشیده به سبک خمر (سلسله‌ای باستانی در جنوب شرقی اسیا) در مرکز به همراه 4 مناره کوچک تر در اطرافش است نام خود را از نام خدای هندو آرونا گرفته است. آرونا خدایی است که اغلب به صورت اشعه‌ های خورشید در حال طلوع توصیف می‌شود.

معبد وات آرون بانکوک

معبد وات آرون به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری بانکوک درست مقابل معبد وات پو (Wat Pho) که در طرف دیگر رودخانه است واقع شده و گردشگران می توانند به راحتی بعد از بازدید معبد سپیده دم، به آنجا نیز سری بزنند. برای عبور از  رودخانه نیز می توان از قایق هایی که در اسکله سافان تاکسین Sapphan Taksin قرار گرفته اند، استفاده کرد. قرارگیری معبد وات آرون بانکوک در کنار رودخانه و معماری متفاوتش نسبت به دیگر معابد، زیبایی بسیاری را به این منطقه بخشیده است، معماری این معبد بسیار رنگی است و به صورت قلعه ای مستحکم و باشکوه در کنار آب قرار گرفته است.

دیدنی های بانکوک

معبد وات آرون در بانکوک

برج مرکزی و 4 مناره همراهش در واقع نمادی زمینی از 33 بهشت آسمانی‌ اند که برج بلند مرکزی این معبد 79 متر ارتفاع دارد و به کاشی های سرامیکی و موزائیک های چینی و رنگین مزین شده است. تمام دیوار برج، حتی گوشه ها و شکاف های آن از موزائیک های چینی مملو شده اند به طوری که زیبایی بی نظیری به این بنای به یاد ماندنی بخشیده اند و آن را به یکی از برترین دیدنی های بانکوک تبدیل کرده اند. گرداگرد پایه برج ها مجسمه هایی از سربازان باستانی چینی و حیوانات گوناگون خودنمایی می کنند. بر روی تراس دوم، چهار مجسمه از خدای هندو ایندرا یا اراوان و فیل سی و سه سر محافظش قرار دارند. در کنار ساحل شش عمارت به سبک چینی ساخته شده از سنگ گرانیت بنا شده اند که پل هایی برای پیاده نمودن قایق سواران دارند. برای بالا رفتن از برج مرکزی می توان از پله هایی که در آن تعبیه شده استفاده کرد و مناظر بی بدیل و زیبایی از رودخانه چائوپرایا، کاخ بزرگ و معبد وات پو را تماشا کرد و در طول مسیر نیز انواع مجسمه های حیوانات مختلف و سربازان چینی را هم مشاهده کرد.

جاذبه های گردشگری بانکوک

دیدنی های مالزی


  

هتل بایوک اسکای بانکوک

هتل بایوک اسکای بانکوک (Baiyoke Sky Hotel Bangkok) در مرکز شهر در منطقه Pathumwan واقع شده و با 88 طبقه عنوان بلند ترین هتل بانکوک و تایلند را یدک می کشد. از جمله جاذبه های گردشگری بانکوک که در نزدیکی هتل هستند و گردشگران به آسانی می توانند به آن ها مراجعه کنند می توان به مرکز خرید سنترال ورلد، بازار پراتونام، کاخ سوان پاکارد، مرکز خرید سیام پاراگون، میدان سیام، خانه جیم تامپسون و گیسورن پلازا اشاره کرد. همچنین این هتل چهار ستاره 5 دقیقه پیاده تا ایستگاه قطار Rachaprarop و 25 دقیقه با قطار تا فرودگاه Suvarnabhumi فاصله دارد.

هتل بایوک اسکای بانکوک

هتل چهار ستاره بایوک اسکای که از مناسب ترین هتل های بانکوک در گروه هتل های 4 ستاره می باشد 658 اتاق سوپریور، اتاق دلوکس، دلوکس اجرائی، سوئیت جونیور و سوئیت سوپریور را در خود جای داده است و اقامت در این اتاق ها و سوئیت ها برای کسانی که هدف اصلی شان از سفر به بانکوک خرید است فوق العاده است. این هتل به دلیل ارتفاع بلندی که دارد نمایشی فوق العاده از شهر به خصوص در شب ارائه می دهد که مهمانان می توانند از تماشای این مناظر پارنوراما لذت ببرند. اتاق های هتل به زیبایی و نهایت دقت تزئین شده اند و برای راحتی مهمانان با امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، دی وی دی پلیر، روپوش، سرویس چای و قهوه، دمپائی، سشوار، دسترسی به اینترنت وای فای، یخچال، گاوصندوق، لوازم بهداشتی و تلفن تجهیز شده اند. با اقامت در هتل 4 ستاره بایوک اسکای تایلند می توان سفری رویایی و به یاد ماندنی را تجربه کرد.

هتل های 4 ستاره بانکوک

معمولا هتل های 4 ستاره تایلند به دلیل امکانات و قیمت مناسب مورد استقبال قرار می گیرند و بسیاری از گردشگران راغب هستند که هتل هایی برای اقامت رزرو کنند که دارای موقعیت خوبی در شهر باشد بایوک اسکای با دارا بودن موارد ذکر شده یکی از گزینه های پیشنهادی برای شماست. این هتل دارای 7 رستوران و سالن غذاخوری است که در رستوران Crystal Grill واقع در طبقه 82 انواع غذا های کبابی و دریایی و در Bangkok Balcony واقع در طبقه 81 غذا های بین المللی و کبابی برای شام سرو می شود. همچنین Stella Palace که در طبقه 79 قرار گرفته غذا های چینی را طبخ می کند و رستوران بانکوک اسکای در طبقه 76 و 78 غذا های بین المللی، آسیائی و دریایی ارائه می دهد. کافی شاپ 24 ساعته این هتل در خدمت غذا های بین المللی و تایلندی است و Luxury Caravan  برای شام غذا های بین المللی و Baiyoke Floating Market غذا های تایلندی را به صورت بوفه سرو می کنند.

هتل چهار ستاره بایوک اسکای بانکوک

گردشگران برای تفریح و استراحت می توانند از استخر روباز هتل که در طبقه بیستم واقع شده استفاده کنند و در مرکز اسپا با انواع ماساژ های سنتی که به دست متخصصان حرفه ای ارائه می شود نیروی از دست رفته خود بعد از یک روز گردش بازیابی کنند و یا در این مرکز از سونا بهره ببرند. امکان انجام تمرین های روزانه در مرکز تناسب اندام فراهم شده و برای سرگرمی مینی گلف و بیلیارد گزینه های مناسبی هستند.

سرویس رایگان از هتل به پارک علمی سیام ، موجود می باشد و اتوبوس های شاتل در 150 متری این هتل واقع شده اند که دسترسی به بازارهای هفتگی چاتوچاک(Chatujak) را آسان می کنند. دیگر خدمات و امکانات رفاهی که هتل بایوک اسکای بانکوک به مهمانان خود ارائه می دهد عبارتند از: دسترسی به اینترنت وای فای، پارکینگ اختصاصی، سرویس دربان، خودپرداز، انبار چمدان، میز تور، صرافی، میز جلو 24 ساعته، خدمات نگهداری از کودک، اتوکشی، خشکشوئی، لاندری، فکس و کپی، مرکز بیزنس، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه خودرو، آسانسور، صندوق امانات، اتاق های خانوادگی، روم سرویس و اتاق های عاری از سیگار.

هتل های 4 ستاره تایلند

هتل 4 ستاره بایوک اسکای در بانکوک


  

هتل ایبیس ساتورن بانکوک

هتل ایبیس ساتورن بانکوک (Hotel ibis Bangkok Sathorn) در قلب منطقه تجاری ساتورن واقع شده و نزدیکی آن به ایستگاه مترو هوایی بی تی اس و ایستگاه مترو زمینی ام آر تی سبب شده تا مسافرانی که این هتل را برای اقامت چند روزه خود برگزیدند به راحتی از دیگر مناطق شهر و جاذبه های گردشگری بانکوک دیدن کنند. ایبیس ساتورن تنها دو ایستگاه مترو با مرکز کنوانسیون ملکه سیریکیت و دو ایستگاه مترو هوایی BTS از بازار سیام پاراگون فاصله دارد و پارک لومپینی، بازار شب پاتپونگ، مرکز خرید ام بی کی، بازار پراتونام، جاده سیلوم و رودخانه چائو پرایا از جمله مکان هایی دیدنی هستند که در نزدیکی هتل 3 ستاره ایبیس ساتورن واقع شده اند. همچنین این هتل تا مرکز شهر بانکوک 4 کیلومتر و تا فرودگاه  30 کیلومتر فاصله دارد.

هتل ایبیس ساتورن بانکوک

هتل های بانکوک دارای تنوع زیادی هستند از هتل های 5 ستاره لوکس گرفته تا هتل های 3 و 2 ستاره، که مسافران با توجه به نیاز و بودجه خود می توانند یکی از آن ها را برای اقامت انتخاب کنند. هتل ایبیس دارای 213 اتاق استاندارد با تخت یک نفره و اتاق استاندارد با تخت دو نفره می باشد که همگی به سبک معاصر دکور شده اند و امکاناتی مانند تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای و کابلی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، سرویس چای و قهوه، حمام اختصاصی، سشوار، گاوصندوق، میز تحریر و یخچال که برای زندگی چند روزه لازم باشد را در خود گنجانده اند. همچنین دسترسی به اینترنت وای فای فراهم شده و در صورت درخواست اتو و میز اتو در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

هتل های 3 ستاره تایلند

در رستوران هتل 20 نوع غذای محلی سرو می شود و اتاق جلسات نیز برای برگزاری نشست ها و گردهمایی با امکانات مدرن برای مسافران تجاری در نظر گرفته شده است. این هتل همچنین سرویس شاتل برای رفت و آمد رایگان مهمانان به ایستگاه مترو MRT را فراهم کرده و نیز برای اینکه مسافران به راحتی بتوانند در شهر گشت و گذار کنند و از نقاط توریستی شهر دیدن کنند خدمات گردشگری ارائه می دهد. از سایر خدمات و امکانات رفاهی که ایبیس ساتورن ارائه می دهد می توان به دسترسی به اینترنت وای فای، پارکینگ اختصاصی، صرافی، میز جلو 24 ساعته، خشکشوئی، لاندری، فکس و کپی، شاتل فرودگاه با هزینه اضافی، صندوق امانات در پذیرش، امکانات برای مهمانان ناتوان، آسانسور، اتاق های عاری از سیگار و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

هتل سه ستاره ایبیس ساتورن بانکوک

منطقه ساتورن یکی از مناطق با قدمت به همراه جذابیت های تاریخی است و هتل ایبیس ساتورن بانکوک به عنوان یکی از هتل های 3 ستاره تایلند از انتخاب های ایده آل این منطقه برای گردشگران می باشد.

هتل های 3 ستاره بانکوک

هتل 3 ستاره ایبیس ساتورن در بانکوک


  
   1   2   3   4   5      >