سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که در آنچه فرا می گیرد بسیار بیندیشد، دانش خود را استوار ساخته و آنچه را نفهمیده می فهمد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :48
بازدید دیروز :30
کل بازدید :143069
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/17
11:10 ص

هتل هالیدی این ریزورت پنانگ

هتل هالیدی این ریزورت پنانگ (Holiday Inn Resort Penang) یکی از بهترین گزینه های پیشنهادی برای اقامت شما در یکی از هتل های ساحلی مالزی است. این هتل 4 ستاره که در امتداد ساحل ماسه های سفید باتوفرینگی واقع شده با ارائه امکانات انواع ورزش های آبی مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. این هتل تا بقایای شهر باستانی جورج تاون که توسط یونسکو محافظت می‌شود و از جاذبه های گردشگری پنانگ به شمار می آید با خودرو 30 دقیقه فاصله دارد همچنین بازار معروف شبانه در نزدیکی هتل قرار گرفته است. مسافرانی که در هتل هالیدی این ریزورت اقامت دارند با درایوی 45 دقیقه ای به فرودگاه بین المللی Bayan Lepas خواهند رسید.

هتل هالیدی این ریزورت پنانگ

هالیدی این ریزورت پنانگ که از شناخته ترین هتل های 4 ستاره مالزی می باشد شامل 350 اتاق و سوئیت مدرن و مجهز است. در اتاق های هتل تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای موجود است و دسترسی به اینترنت وای فای با سرعت بالا فراهم شده است همچنین حمام اختصاصی با دوش در دسترس است و مهمانان می توانند با امکانات موجود در اتاق ها برای خود چای و قهوه تهیه کنند. از سایر تجهیزاتی که در اتاق ها تعبیه شده می توان به تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، روزنامه، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی، میز مطالعه، تلفن، اتو و میز اتو، منوی بالش و بطری آب اشاره کرد. اتاق های این هتل که با چوب طراحی شدند به صورت روزانه توسط پرسنل مجرب و حرفه ای نظافت می شوند و کارکنان آمادگی ارائه خدمات در 24 ساعت شبانه روز را دارند. قابل ذکر است که اتاق های وسیع هتل دارای منظره ای از ساحل و یا تپه های پنانگ هستند که هر دو بسیار زیبا و دیدنی می باشند.

هتل های 4 ستاره مالزی

هتل 4 ستاره هالیدی این ریزورت پنانگ

 مهمانان در هتل هالیدی این ریزورت به عنوان یکی از هتل های پنانگ، می توانند در رستوران تراس با قسمت روباز انواع غذا های محلی و بین المللی را در وعده های صبحانه، ناهار و شام سرو کنند قابل ذکر است در این رستوران صبحانه به صورت بوفه ارائه می گردد. همچنین میان وعده های سبک در سالن استراحت لابی ارائه می شود. گردشگران در این هتل می توانند یک روز سرشار از تفریح را در زیر آفتاب با فعالیت هایی مانند والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، تنیس و قایق سواری به خصوص قایق های بادی سپری کنند همچنین امکان بازی پینگ پنگ و بیلیارد در درون هتل فراهم شده و استخر روباز هتل که با درختان نخل احاطه شده چشم اندازی زیبا از دریا را ارائه می دهد و با چتر ها و صندلی های آفتاب گیر که در اطراف آن تعبیه شده مکان مناسبی برای استراحت می باشد. در هتل هالیدی این ریزورت پنانگ می توان دوچرخه کرایه کرد و در مرکز تناسب اندام هتل با انواع تجهیزات ورزشی به انجام ورزش های روزانه پرداخت. پارکینگ، شاتل فرودگاه با هزینه اضافی، خدمات دربان، انبار چمدان، میز تور، صرافی، میز جلو 24 ساعته، خدمات نگهداری از کودک، اتوکشی، خدمات لاندری، کلوب کودکان، فکس و کپی، مرکز بیزنس، امکانات جلسه و ضیافت، تهویه مطبوع، فروشگاه، صندوق امانات، آسانسور، اتاق های عاری از سیگار، روزنامه، روم سرویس، کارکنان چند زبانه و سرویس شاتل رایگان از خدمات و امکانات رفاهی هتل برای مهمانان خود است. گردشگران با اقامت در هتل 4 ستاره هالیدی این ریزورت پنانگ می توانند سفری رویایی و به یاد ماندنی را تجربه کنند. پرسنل هتل تمام سعی خود را به کار می گیرند تا با رفتار پسندیده و ارائه خدمات بی عیب و نقص مهمانان را با رضایت کامل بدرقه کنند و آنان را به بازگشت دوباره به این هتل ترغیب سازند.

هتل های 4 ستاره پنانگ

هتل چهار ستاره هالیدی این ریزورت

هتل های پنانگ

رزرو هتل هالیدی این ریزورت مالزی

هتل هالیدی این ریزورت پنانگ


95/6/25::: 2:0 ع
نظر()
  

میدان مردکا کوالالامپور

مالزی با مرکزیت کوالالامپور یکی از کشور های جنوب شرقی آسیا و یکی از مقاصد گردشگریبا  جاذبه های بسیار است که برخی از این جاذبه ها متعلق به ادوار گذشته و برخی دیگر نیز در دوران کنونی طراحی شده اند. یکی از دیدنی های مالزی که برای گردشگران جالب خواهد بود میدان مردکا کوالالامپور (Merdeka Square Kuala Lumpur) است که در مرکز کوالالامپور، در مقابل ساختمان معروف عبد الصمد (Sultan Abdul Samad Building) و در کنار باشگاه سلطنتی سلانگور (Royal Selangor Club) واقع شده و در بین اهالی کوالالامپور و مردم مالزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

میدان مردکا کوالالامپور

میدان مردکا به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور، مکانی است که در تاریخ 31 اگوست سال 1957 میلادی استقلال مالزی در این میدان اعلام گشت و شکست انگلیس و سران آن در مالزی در همین جا جشن گرفته شد و پرچم این کشور پایین آورده و به جای آن پرچم مالزی به عنوان یک کشور مستقل بر فراز میله ای 100 متری در میدان استقلال و یا داتاران مردکا (Dataran Merdeka) نصب شد. قابل ذکر است که میله پرچمی که در این میدان قرار گرفته بلند ترین میله در جهان است و یکی از دلایل شهرت میدان استقلال کوالالامپور محسوب می شود. در سمت چپ این میله موزه تاریخ ملی (National History museum) قرار دارد که درهای خود را در سال 1966 به عنوان موزه تاریخ ملی باز کرد و بازدید کنندگان را قادر به کشف تعداد زیادی از میراث تاریخی مالزی از طریق نمایشگاه دائمی نمود.

جاذبه های گردشگری کوالالامپور

امروزه میدان مردکا که یکی از برترین دیدنی های کوالالامپور است دارای زمین چمنی می باشد که در روز های استعمار توسط بازیکنان کریکت استفاده می شده ولی اکنون به مکان محبوبی برای رویداد های مختلف مانند کنسرت در فضای باز، کارناوال، شروع و نقطه پایانی برای مسابقات ماراتن تبدیل شده است. امروزه این میدان با داشتن چمن ها، مهتابی ها و فواره های زیبا فضای مناسبی برای علاقه مندان به عکاسی است و گردشگران می توانند در کنار تماشای این میدان به استراحت بپردازند. نیروهای مسلح و گروه موسیقی پلیس سلطنتی در سومین شنبه هر ماه از ساعت 5 تا 6 بعد از ظهر به اجرای نمایش های ویژه می پردازند.

دیدنی های کوالالامپور

جاذبه های گردشگری مالزی

داتاران مردکا یا میدان استقلال کوالالامپور


  

هتل بای ویو بیچ ریزورت پنانگ

هتل بای ویو بیچ ریزورت پنانگ (Bayview Beach Resort Penang) که از هتل های 4 ستاره پنانگ و عضو هتل های بین المللی بای ویو می باشد در ساحل شمال غربی پنانگ در امتداد ساحل معروف باتو فرینگی واقع شده و یکی از مدرن ترین هتل های 4 ستاره در این شهر به شمار می آید. این هتل تا جورج تاون و مزرعه پروانه که از اصلی ترین جاذبه های گردشگری پنانگ می باشند به ترتیب 20 و 5 کیلومتر فاصله دارد. همچنین باغ ادویه گرمسیری پنانگ با 10 دقیقه پیاده روی در دسترس خواهد بود و مسافرانی که در هتل بای ویو بیچ ریزورت اقامت می کنند تا فرودگاه بین المللی پنانگ 42 کیلومتر راه در پیش دارند.

هتل بای ویو بیچ ریزورت پنانگ

هتل بای ویو بیچ ریزورت از جمله هتل های پنانگ است که در ساحل زیبای باتو فرینگی واقع شده و در سال 1993 به بهره برداری رسیده است. این هتل که در 11 طبقه خود 360 اتاق و سوئیت در طرح ها و اندازه های مختلف را جای داده، مکانی ایده آل برای گذراندن تعطیلات می باشد. استفاده از رنگ های گرم در طراحی اتاق ها، بهره مندی از وسایل و مبلمانی مدرن، صندلی های راحت، پنجره هایی قدی با نورگیر مناسب و ارائه خدمات خانه داری روزانه بر جذابیت اتاق های هتل افزوده است. هر اتاق هتل دارای بالکن اختصاصی با میز و صندلی است که در آن می توان از چشم انداز زیبای دریا و یا تپه های پنانگ لذت برد سیستم تهویه مطبوع در اتاق ها موجود است و دسترسی به اینترنت بی سیم فراهم شده است. اتو و میز اتو، سشوار، تلویزیون ال سی دی، ساعت زنگ دار رادیوئی، چای و قهوه ساز، حمام اختصاصی، پرده خاموشی، لوازم آرایشی بهداشتی، میز مطالعه، بطری آب و گاوصندوق از دیگر امکانات تعبیه شده در اتاق های هتل هستند.

هتل های 4 ستاره مالزی، بای ویو بیچ ریزورت

آدرس هتل بای ویو بیچ ریزورت پنانگ

هتل بای ویو بیچ ریزورت برای پر کردن اوقات فراغت و سرگرم شدن مهمانان خود طیف وسیعی از امکانات تفریحی را در اختیار آنان قرار می دهد به طوری که گردشگران نیازی نباشد که به منظور استفاده از انواع ورزش ها  از هتل خارج شوند. این هتل دارای 3 استخر روباز می باشد و استخر مخصوص کودکان نیز موجود است. گردشگران می توانند از مرکز اسپا و بخش های مختلفش برای بازیابی نیروی از دست رفته خود استفاده کنند و خود را به متخصصان حرفه ای بسپارند همچنین سونا، اتاق بخار، مرکز تناسب اندام، رفلکسولوژی و ماساژ از دیگر امکانات هتل می باشد. مهمانان می توانند در ساحل از انواع ورزش های آبی مانند قایقرانی و پاراسیلینگ بهره ببرند و در زمین چند منظوره هتل به والیبال و بسکتبال مشغول شوند و یا تنیس بازی کنند. در داخل هتل نیز امکان بازی های رایانه ای، بیلیارد و اسکواش فراهم شده و باشگاهی نیز برای کودکان در نظر گرفته شده است. در هنگام گرسنگی نیز می توان به 2 رستوران هتل مراجعه کرد و از طعم غذا های محلی و بین المللی آنان لذت برد.

بای ویو بیچ ریزورت از هتل های 4 ستاره پنانگ

قیمت و رزرو هتل بای ویو بیچ ریزورت پنانگ

بای ویو بیچ ریزورت پنانگ که از جمله هتل های 4 ستاره مالزی می باشد خدمات و امکانات رفاهی متنوعی نظیر شاتل فرودگاه با هزینه اضافی، کرایه خودرو، خدمات دربان، انبار چمدان، خدمات تهیه بلیط، میز تور، صرافی، میز جلو 24 ساعته، خدمات نگهداری از کودک، اتوکشی، خشکشوئی، لاندری، فکس و کپی، مرکز بیزنس، امکانات جلسه و ضیافت، تهویه مطبوع، فروشگاه، صندوق امانات، آسانسور، اتاق های خانوادگی، روم سرویس، امکانات برای مهمانان ناتوان و اتاق های عاری از سیگار در اختیار مهمانان قرار می دهد و پرسنل هتل سعی دارند با رفتاری پسندیده و خدمات بی عیب و نقص آنان را به بازگشت دوباره به هتل ترغیب سازد.

بای ویو بیچ ریزورت از هتل های پنانگ مالزی

هتل بای ویو بیچ ریزورت پنانگ مالزی


  

هتل کاپتورن ارکید پنانگ

هتل کاپتورن ارکید پنانگ (Copthorne Orchid Hotel Penang) از هتل های ساحلی در مالزی می باشد که خدماتی با کیفیت ارائه می دهد. این هتل که جزء هتل های 4 ستاره به شمار می آید در تمام فصول سال توانایی میزبانی گردشگران را دارد. کاپتورن ارکید که در امتداد ساحل معروف Tanjung Bungah واقع شده از مرکز شهر پنانگ با اتومبیل 15 دقیقه فاصله دارد و مسجد شناور Tanjung Bungah و مرکز ورزش های آبی PKSA که از جاذبه های گردشگری پنانگ هستند در شعاع دو کیلومتر هتل قرار دارند. همچنین هتل سرویس شاتل روزانه رایگان به مقصد جرج تاون فراهم کرده است. مهمانانی که در کاپتورن ارکید پنانگ اقامت دارند برای رسیدن به فرودگاه بین المللی پنانگ باید حدود 19 کیلومتر را طی کنند.

هتل کاپتورن ارکید پنانگ

هتل کاپتورن ارکید که از هتل های ساحلی پنانگ می باشد شامل 318 اتاق استاندارد، سوپریور، دلوکس، جونیور سوئیت، جونیور سوئیت تراس، سوئیت اجرائی و سوئیت پرزیدنت است که همگی با نهایت دقت و ظرافت دکور شده اند. این هتل که از هتل های 4 ستاره مالزی است در اتاق ها و سوئیت هایش امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، پرده خاموشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، میز مطالعه، روزنامه، حمام خصوصی، ماهواره و خطوط تلفن گنجانده است. در تمام اتاق ها برای  رفاه حال توریست ها امکاناتی نظیر چای ساز و قهوه ساز نیز وجود دارد و دسترسی به اینترنت وای فای به صورت رایگان فراهم شده است. در تمام طول شبانه روز می توان از خدمات خانه داری هتل استفاده کرد. مهمانان می توانند در بالکن اختصاصی اتاق که مشرف به دریا است از مناظر زیبا و جذاب لذت ببرند.

هتل های 4 ستاره مالزی

هتل 4 ستاره کاپتورن ارکید پنانگ

هتل کاپتورن ارکید به عنوان یکی از هتل های پنانگ دارای 2 رستوران می باشد که مهمانان می توانند در رستوران Terrace Bay که مشرف به استخر است از انواع غذا های بین المللی و محلی در کنار غذا های حلال و گیاهی در وعده های صبحانه، ناهار و شام استفاده کنند و از طعم دلچسب آنان لذت ببرند. رستوران Hu Ji که نمایشی 180 درجه ای از خلیج Tanjung Bungah ارائه می دهد با انواع غذا های چینی در خدمت مشتریان خود می باشد. استخر روباز هتل با چتر ها و صندلی های آفتاب گیر در اطرافش مکان مناسبی برای استراحت می باشد و مرکز اسپا نیز با انواع ماساژ و درمان های بدن برای بازیابی طروات و نیروی جوانی ایده آل خواهد بود. مهمانان می توانند در مرکز تناسب اندام هتل به انجام انواع تمرین های ورزشی بپردازند و در سونا نیز ریلکس کنند. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ، سرویس شاتل رایگان، کرایه خودرو، خدمات دربان، انبار چمدان، میز تور، صرافی، میز جلو 24 ساعته، اتوکشی، خشکشوئی، لاندری، فکس و کپی، امکانات جلسه و ضیافت، فروشگاه، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، ناهار بسته بندی شده، صندوق امانات، آسانسور، امکانات برای مهمانان ناتوان، اتاق های عاری از سیگار، روزنامه، روم سرویس و کارکنان چند زبانه از جمله خدمات و امکانات رفاهی هتل کاپتورن ارکید پنانگ می باشد که در اختیار مهمانان قرار می دهد تا با خدماتی بی عیب و نقص بتوانند آنان را به ماندن بیشتر و بازگشت دوباره به هتل ترغیب سازند.

هتل های 4 ستاره پنانگ

آدرس هتل کاپتورن ارکید مالزی

هتل های پنانگ

هتل چهار ستاره کاپتورن ارکید پنانگ


95/6/25::: 2:0 ع
نظر()
  

روستای فرانسوی کوالالامپور

یکی از دیدنی های مالزی که در سفر به این کشور نباید آن را از دست داد روستای فرانسوی کوالالامپور می باشد. نام واقعی این روستا کلمار تروپیکال (Colmar Tropicale) می باشد اما به دلیل این که شبیه یکی از روستاهای کشور فرانسه در قرن 18 ساخته شده به آن روستای فرانسوی گفته می شود و به سبب معماری متفاوتی که دارد در جذب توریست موفق بوده است. این روستا در خارج شهر کوالالامپور واقع شده و یک مکان ایده آل برای گذراندن تعطیلات آخر هفته به دور از شلوغی شهر در دامان طبیعت زیبا خواهد بود. آب و هوای این دهکده در شب خنک و مطبوع بوده و در هنگام صبح نیز مه صبحگاهی منطقه، منظره دل انگیزی را برای بازدید کنندگان به وجود می آورد به نحوی که یک شب اقامت در روستای فرانسوی مالزی را به شما توصیه می کنیم.

روستای فرانسوی کوالالامپور

روستای فرانسوی به عنوان یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور از دو بخش تپه برجایا و بوکیت تینگجی تشکیل شده است. بوکیت تینگجی به معنای تپه های بلند، حدود یک ساعت با ماشین از کوالالامپور فاصله داشته و ساختمان هایی با معماری قرن 16 اروپایی دارد. این روستا دارای هتلی به سبک معماری اروپایی و به شکل یک دهکده قدیمی با ساختمان های رنگارنگ، سقف های شیبدار، کانال های آبی باریک و یک پیاده روی اصلی سنگفرش شده است که ساختمان های هتل، رستوران ها و کافی شاپ های کوچک و زیبا در دو طرف آن صف کشیده اند.

دیدنی های مالزی

جاذبه های گردشگری کوالالامپور

روستای فرانسوی دارای سینمای 6 بعدی، باغ وحش کوچک و باغ گیاه شناسی می باشد و اطراف میدان مرکزی این روستا با آبنمای زیبای آن، محل اجرای موزیک زنده و نمایش های خیابانی است که تجربه ای جدید و دلپذیری را برای مهمانان و بازدیدکنندگان رقم می زند. یک دهکده ژاپنی نیز در نزدیکی این روستا قرار دارد و به نوعی پناهگاه خرگوش ها و گوزن ها به شمار می آید. تاتامی آب گرم، رستوران ژاپنی (Ryo Zan Tei Japanese Restaurant)، سوئیت های ژاپنی مخصوص اجاره و صرف چای سنتی ژاپنی که در روز 4 بار در زمان های مشخص اجرا می شود از کار های جالبی است که در دهکده ژاپنی ها می توان انجام داد. از فعالیت های سرگرم کننده ای که در روستای فرانسوی کوالالامپور انجام می شود می توان به اسب سواری، گلف، فلایینگ فُکس، پینت بال، پینت بال جنگ در جنگل، حرکت روی طناب در ارتفاع، پل معلق، صخره نوردی با طناب، ماساژ La Lavande، ماساژ ژاپنی، تنیس، سالن ژیمناستیک، سالن بولینگ، میز بیلیارد و اسنوکر، سالن اسکواش، زمین بدمینتون، تیراندازی با کمان در سالن و محیط باز، زمین فوتسال و استخر برای گردشگران اشاره کرد با توجه به امکانات تفریحی که در این روستا موجود است می توان آن را یکی از تفریحات کوالالامپور به شمار آورد.

دیدنی های کوالالامپور

جاذبه های گردشگری کوالالامپور

اقامتگاه های روستای فرانسوی در سال 2000 میلادی توسط شرکت برجایا مورد بهره برداری قرار گرفتند. تمام مصالح لازم برای ساخت این استراحتگاه ها از کشور فرانسه وارد شده اند چرا که این ساختمان ها دقیقا بافت فرانسوی خود را حفظ کرده و اصالت داشته باشند.

تفریحات کوالالامپور

روستای فرانسوی کوالالامپور


95/6/18::: 1:11 ع
نظر()
  
   1   2   3   4      >