سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه با کسی که از مدارایش ناگزیر است مدارا نمی کند، حکیم نیست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :22
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143312
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
7:21 ص

هتل کاپتورن ارکید پنانگ

هتل کاپتورن ارکید پنانگ (Copthorne Orchid Hotel Penang) از هتل های ساحلی در مالزی می باشد که خدماتی با کیفیت ارائه می دهد. این هتل که جزء هتل های 4 ستاره به شمار می آید در تمام فصول سال توانایی میزبانی گردشگران را دارد. کاپتورن ارکید که در امتداد ساحل معروف Tanjung Bungah واقع شده از مرکز شهر پنانگ با اتومبیل 15 دقیقه فاصله دارد و مسجد شناور Tanjung Bungah و مرکز ورزش های آبی PKSA که از جاذبه های گردشگری پنانگ هستند در شعاع دو کیلومتر هتل قرار دارند. همچنین هتل سرویس شاتل روزانه رایگان به مقصد جرج تاون فراهم کرده است. مهمانانی که در کاپتورن ارکید پنانگ اقامت دارند برای رسیدن به فرودگاه بین المللی پنانگ باید حدود 19 کیلومتر را طی کنند.

هتل کاپتورن ارکید پنانگ

هتل کاپتورن ارکید که از هتل های ساحلی پنانگ می باشد شامل 318 اتاق استاندارد، سوپریور، دلوکس، جونیور سوئیت، جونیور سوئیت تراس، سوئیت اجرائی و سوئیت پرزیدنت است که همگی با نهایت دقت و ظرافت دکور شده اند. این هتل که از هتل های 4 ستاره مالزی است در اتاق ها و سوئیت هایش امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، پرده خاموشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، میز مطالعه، روزنامه، حمام خصوصی، ماهواره و خطوط تلفن گنجانده است. در تمام اتاق ها برای  رفاه حال توریست ها امکاناتی نظیر چای ساز و قهوه ساز نیز وجود دارد و دسترسی به اینترنت وای فای به صورت رایگان فراهم شده است. در تمام طول شبانه روز می توان از خدمات خانه داری هتل استفاده کرد. مهمانان می توانند در بالکن اختصاصی اتاق که مشرف به دریا است از مناظر زیبا و جذاب لذت ببرند.

هتل های 4 ستاره مالزی

هتل 4 ستاره کاپتورن ارکید پنانگ

هتل کاپتورن ارکید به عنوان یکی از هتل های پنانگ دارای 2 رستوران می باشد که مهمانان می توانند در رستوران Terrace Bay که مشرف به استخر است از انواع غذا های بین المللی و محلی در کنار غذا های حلال و گیاهی در وعده های صبحانه، ناهار و شام استفاده کنند و از طعم دلچسب آنان لذت ببرند. رستوران Hu Ji که نمایشی 180 درجه ای از خلیج Tanjung Bungah ارائه می دهد با انواع غذا های چینی در خدمت مشتریان خود می باشد. استخر روباز هتل با چتر ها و صندلی های آفتاب گیر در اطرافش مکان مناسبی برای استراحت می باشد و مرکز اسپا نیز با انواع ماساژ و درمان های بدن برای بازیابی طروات و نیروی جوانی ایده آل خواهد بود. مهمانان می توانند در مرکز تناسب اندام هتل به انجام انواع تمرین های ورزشی بپردازند و در سونا نیز ریلکس کنند. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ، سرویس شاتل رایگان، کرایه خودرو، خدمات دربان، انبار چمدان، میز تور، صرافی، میز جلو 24 ساعته، اتوکشی، خشکشوئی، لاندری، فکس و کپی، امکانات جلسه و ضیافت، فروشگاه، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، ناهار بسته بندی شده، صندوق امانات، آسانسور، امکانات برای مهمانان ناتوان، اتاق های عاری از سیگار، روزنامه، روم سرویس و کارکنان چند زبانه از جمله خدمات و امکانات رفاهی هتل کاپتورن ارکید پنانگ می باشد که در اختیار مهمانان قرار می دهد تا با خدماتی بی عیب و نقص بتوانند آنان را به ماندن بیشتر و بازگشت دوباره به هتل ترغیب سازند.

هتل های 4 ستاره پنانگ

آدرس هتل کاپتورن ارکید مالزی

هتل های پنانگ

هتل چهار ستاره کاپتورن ارکید پنانگ


95/6/25::: 2:0 ع
نظر()