سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه از آزارش ایمن باشی، به برادری با او رغبت کن [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :50
بازدید دیروز :30
کل بازدید :143071
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/17
12:8 ع

مجموعه ژوراسیک لند در مرکز خرید فروم که یکی از معروف ترین مراکز خرید استانبول است ، قرار دارد و  ژوراسیک لند در فضایی به مساحت 10 هزار متر مربع  بنا شده و در آن  70 نوع دایناسور شبیه سازی شده به نمایش گذاشته است . در این موزه استخوان ها و تخم های دایناسورهای غول پیکر را در معرض دید عموم قرار داده است همچنین در این پارک موزه داستان و اطلاعات دایناسورها هم به بازدیدکنندگان ارائه می شود .

ژوراسیک لند استانبول یکی از پارک های موضوعی استانبول است  که مانند ویالند پارک توجه همه گروه های سنی را بخود جلب می کند . ژوراسیک لند از جاذبه های گردشگری استانبول است که ترکیبی از آموزش و سرگرمی را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهد و به عنوان یکی از بزرگترین موزه هاست که کامل ترین اطلاعات از انواع دایناسورها که حدود 65 میلیون سال قبل نسلشان منقرض شده را در اختیار آنان قرار می دهد . این موزه دارای بزرگترین سینمای 6 بعدی در ترکیه است و آزمایشگاهی به منظور یادگیری و سرگرمی و فروشگاهی برای فروش محصولات خاص در این مجموعه تعبیه شده است . از دیگر بخشهای این موزه میتوان به یک سالن نمایش انیمیشنی ، محوطه کاوش ، بزرگ ترین سرزمین بازی لیزر ترکیه ، محلی برای برگزاری جشن تولد و یک کافه اشاره کرد .

چطور به ژوراسیک لند استانبول برویم ؟

ژوراسیک لند در مرکز خرید فروم و در منطقه بایرام پاشا قرار دارد . برای رفتن به این موزه استانبول در هر نقطه ای از استانبول که باشید فقط کافی است خود را به یک ایستگاه مترو برسانید و در ایستگاه کارتال تپه – کوجا تپه از قطار پیاده شوید .

اطلاعات ژوراسیک لند استانبول :

آدرس ژوراسیک لند : Kocatepe Mahallesi, Pa?a Cd, 34045 ?stanbul/Bayrampa?a/?stanbul, Turkey
ساعات بازدید ژوراسیک لند : 10 صبح تا 7 عصر
هزینه بلیط ژوراسیک لند : 20 دلار


96/6/8::: 1:49 ع
نظر()