سفارش تبلیغ
صبا ویژن
براى کسى که دو دیده‏اش بیناست ، بامداد ، روشن و هویداست . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :39
بازدید دیروز :30
کل بازدید :143060
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/17
9:24 ص

هتل چهار ستاره آنداکیرا پوکت که در سال 2009 به بهره برداری رسیده در فاصله 40 کیلومتری فرودگاه واقع شده و 200 اتاق مدرن را در خود جای داده است. این هتل که در خیابان Phangmuang Sai Ko در امتداد ساحل پاتونگ قرار گرفته و به مراکز سرگرمی خیابان بنگلا دسترسی هوبی داردو همچنین بازار شبانه رویال پارادایس و جانگ سیلون نیز در نزدیکی هتل واقع شده اند. مرکز شهر و فانتاسی شو نیز به ترتیب در فاصله 1 و 7 کیلومتری هتل چهار ستاره آنداکیرا پوکت واقع گردیده اند.

هتل آنداکیرا پوکت

واحد های هتل به بالکن اختصاصی با چشم اندازی به پاتونگ مجهز هستند و برخی نیز دسترسی مستقیم به استخر دارند. امکان استفاده از اینترنت وای فای فراهم شده و برای سرگرمی مهمانان تلویزیون با دی وی دی پلیر تعبیه شده است. حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی در دسترس است و تهویه مطبوع، سشوار، میز کار، یخچال، تلفن و گاوصندوق از دیگر امکانات اتاق های هتل هستند.

هتل های 4 ستاره تایلند

هتل 4 ستاره آنداکیرا پوکت برای تفریح و سرگرمی مسافران تور تایلند استخر روباز برای بزرگسالان و کودکان، ماساژ، انواع ورزش های آبی در ساحل را فراهم کرده و در رستوران های هتل نیز انواع محلی و غربی ارائه می گردد.

هتل های 4 ستاره پوکت

از خدمات و امکانات رفاهی که هتل آنداکیرا پوکت ارائه می دهد می توان به موارد زیر اشاره نمود: میز تور، دسترسی به اینترنت وای فای، لاندری، خدمان نگهداری از کودک، پذیرش 24 ساعته، میز بیلیارد، امکانات برگزاری سمینار و ضیافت، دستگاه خودپرداز، انبار چمدان، صرافی، اتوکشی، تهویه مطبوع، دستگاه فکس و فتوکپی، شاتل فرودگاه با هزینه اضافی، کرایه خودرو، صندوق امانات در پذیرش، آسانسور، اتاق های خانوادگی، سرویس شاتل رایگان برای ساحل پاتونگ، امکانات برای مهمانان ناتوان، روم سرویس و اتاق های عاری از سیگار.

هتل آنداکیرا در پوکت

هتل 4 ستاره آنداکیرا پوکت


95/9/3::: 2:0 ع
نظر()
  

جزیره فی فی پوکت شامل 6 جزیره Ko Phi Phi Don، Ko Phi Phi Leh، Ko Mai Phai، Ko Yung، Bida Nok و Bida Nai می باشد که جزایر فی فی کوچک و بزرگ از 4 جزیره دیگر شناخته تر هستند. این جزیره که بین جزیره بزرگ پوکت و تنگه غربی ساحل مالاکا واقع شده به دلیل داشتن سواحل گرمسیری کلاسیک، غار های پنهان، صخره های خیره کننده و آب های فیروزه ای پرتکاپو با زندگی دریایی رنگارنگ مورد استقبال گردشگران تور تایلند واقع شده و هر ساله میزبان توریست های زیادی از سراسر جهان می باشد. توجه داشته باشید که بهترین زمان برای سفر به جزیره فی فی پوکت از ماه نوامبر تا فوریه می باشد چرا که در این زمان آب و هوا مناسب است و دریا کاملا آرام می باشد.

دیدنی های تایلند

در میان 6 جزیره نام برده شده فقط جزیره فی فی بزرگ مسکونی است و تقریبا 80 درصد ساکنان آن را مسلمانان تشکیل می دهند. از اصلی ترین ویژگی جزایر فی فی این است که هیچ وسیله نقلیه موتوری در آن ها به چشم نمی خورد. از جاذبه هایی که در این جزایر دیده می شوند می توان به وجود غار های پنهان متعدد اشاره کرد که یکی از بزرگ ترین آن ها غار Viking cave است که در جزیره فی فی کوچک واقع شده است. خلیج مایا یکی دیگر از جاذبه های رویایی این جزیره است که مملو از مرجان های زیبا، ماهی های رنگارنگ و دنیای زیر آب شگفت انگیز می باشد.

جزیره فی فی در پوکت

ساحل شنی فی فی محلی مناسب برای قدم زدن با پای برهنه است. غارهای پنهان این ناحیه هم بر هیجان شما خواهد افزود همچنین می توانید در جنگل های زیبای این جزایر شش گانه که از عالی ترین نمونه های جنگل های گرمسیری جنوب شرقی آسیا محسوب می شوند پیاده روی کرده و زیبایی های طبیعت را در آن ببینید یا با یک قایق پارویی در دل این دنیای اسرار آمیز سفر کرده و هیجان هایی چون صخره نوردی، موتور سواری با موتور های چهار چرخ در جنگل و سر خوردن از روی طناب از ارتفاع 200 متری روی رودخانه، غواصی، شیرجه در آب و … را تجربه کنید.

جاذبه های گردشگری پوکت

دیدنی های جزایر فی فی


95/9/3::: 2:0 ع
نظر()
  

هتل چهار ستاره آندامان سی ویو پوکت در فاصله 45 کیلومتری فرودگاه بین المللی این شهر واقع شده و برای مسافران تور تایلند 161 اتاق سوپریور و اتاق دلوکس با امکانات به روز را تدارک دیده است. این هتل با الهام از معماری چین و پرتغال ساخته شده و فاصله اندکی تا ساحل کارون دارد. همچنین به ترتیب با طی مسافتی 10 و 1.5 کیلومتری ساواحل زیبای پاتونگ و کاتا در دسترس خواهند بود. همچنین پوکت تاون که قسمت تاریخی و فرهنگی این شهر می باشد در 15 کیلومتری هتل قرار گرفته است.

هتل آندامان سی ویو پوکت

هر اتاق این هتل دارای بالکن خصوصی با چشم اندازی از دریا و استخر می باشد. در اتاق ها اینترنت وای فای در دسترس است اما برای استفاده از آن باید هزینه ای جداگانه پرداخت نمود. حمام اختصاصی با دوش و وان در اختیار مهمانان است و تهویه مطبوع، سرویس تهیه چای و قهوه، لوازم بهداشتی، تلویزیون ماهواره ای و کابلی، سیستم پخش موسیقی، تلفن، گاوصندوق، حوله ساحل و کیف لوازم شنا از دیگر تحهیزاتی هستند که در اتاق های هتل به چشم می خورند.

هتل های 4 ستاره تایلند

هتل آندامان سی ویو پوکت برای تفریح مسافران تور تایلند دو استخر روباز برای بزرگسالان، استخر مخصوص کودکان، زمین بازی، صندلی های آفتابگیر، اتاق تناسب اندام، مرکز اسپا، ماساژ، سونا، درمان های بدن و درمان های زیبایی فراهم کرده و در رستوران های خود غذا های محلی و بین المللی ارائه می دهد.

هتل های 4 ستاره پوکت

میز تور، شاتل فرودگاه، لاندری، خدمات نگهداری از کودک، امکانات برگزاری میتینگ و ضیافت، انبار چمدان، صرافی، میز جلو 24 ساعته، اتوکشی، فکس و کپی، ایستگاه کامپیوتر، آسانسور، صندوق امانات، اتاق های عاری از سیگار و روم سرویس از خدمات و امکانات رفاهی هستند که هتل چهار ستاره آندامان سی ویو در اختیار مسافران تور تایلند قرار می دهد.

هتل آندامان سی ویو در پوکت

هتل 4 ستاره آندامان سی ویو در پوکت


منبع: bestgasht.com


  
هتل پریما ویلا پاتایا

همه اتاق ها تراس اختصاصی دارند که منظره ای از شهر و یا استخر ارائه می دهد. سرویس تهیه چای و قهوه موجود است و تلویزیون صفحه تخت 32 اینچ با کانال های ماهواره ای بین المللی در واحد های هتل تعبیه شده است. همچنین دسترسی به اینترنت وای فای فراهم شده اما برای استفاده از آن باید هزینه جداگانه پرداخت کرد. تهویه مطبوع، بطری آب، تلفن، سشوار، گاوصندوق، حمام اختصاصی با دوش و لوازم بهداشتی از دیگر مواردی است که در اتاق های هتل به چشم می خورند.

هتل چهار ستاره پریما ویلا پاتایا

هتل 4 ستاره پریما ویلا برای مسافران تور تایلند امکانات تفریحی چون دو استخر روباز، استخرکودکان، مرکز اسپا، ماساژ و اتاق های درمان بدن فراهم نموده و در رستوران خود انواع غذا های محلی و بین المللی را ارائه می دهد.

هتل های 4 ستاره پاتایا

خدمات و امکانات رفاهی هتل 4 ستاره پریما ویلا پاتایا عبارتند از: دسترسی به اینترنت وای فای، لاندری،فروشگاه، صرافی، شاتل فرودگاه، پارکینگ اختصاصی، انبار چمدان، دستگاه خودپرداز، میز تور، میز جلو 24 ساعته، فکس و کپی، شاتل فرودگاه، تهویه مطبوع، صندوق امانات، آسانسور، امکانات برای مهمانان ناتوان، اتاق های عاری از سیگار و روم سرویس.

هتل های 4 ستاره تایلند

هتل های پاتایا

هتل 4 ستاره پریما ویلا پاتایا