سفارش تبلیغ
صبا ویژن
باروری دانش، تصور و فهم است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :35
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143325
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
11:11 ص

هتل چهار ستاره آندامان سی ویو پوکت در فاصله 45 کیلومتری فرودگاه بین المللی این شهر واقع شده و برای مسافران تور تایلند 161 اتاق سوپریور و اتاق دلوکس با امکانات به روز را تدارک دیده است. این هتل با الهام از معماری چین و پرتغال ساخته شده و فاصله اندکی تا ساحل کارون دارد. همچنین به ترتیب با طی مسافتی 10 و 1.5 کیلومتری ساواحل زیبای پاتونگ و کاتا در دسترس خواهند بود. همچنین پوکت تاون که قسمت تاریخی و فرهنگی این شهر می باشد در 15 کیلومتری هتل قرار گرفته است.

هتل آندامان سی ویو پوکت

هر اتاق این هتل دارای بالکن خصوصی با چشم اندازی از دریا و استخر می باشد. در اتاق ها اینترنت وای فای در دسترس است اما برای استفاده از آن باید هزینه ای جداگانه پرداخت نمود. حمام اختصاصی با دوش و وان در اختیار مهمانان است و تهویه مطبوع، سرویس تهیه چای و قهوه، لوازم بهداشتی، تلویزیون ماهواره ای و کابلی، سیستم پخش موسیقی، تلفن، گاوصندوق، حوله ساحل و کیف لوازم شنا از دیگر تحهیزاتی هستند که در اتاق های هتل به چشم می خورند.

هتل های 4 ستاره تایلند

هتل آندامان سی ویو پوکت برای تفریح مسافران تور تایلند دو استخر روباز برای بزرگسالان، استخر مخصوص کودکان، زمین بازی، صندلی های آفتابگیر، اتاق تناسب اندام، مرکز اسپا، ماساژ، سونا، درمان های بدن و درمان های زیبایی فراهم کرده و در رستوران های خود غذا های محلی و بین المللی ارائه می دهد.

هتل های 4 ستاره پوکت

میز تور، شاتل فرودگاه، لاندری، خدمات نگهداری از کودک، امکانات برگزاری میتینگ و ضیافت، انبار چمدان، صرافی، میز جلو 24 ساعته، اتوکشی، فکس و کپی، ایستگاه کامپیوتر، آسانسور، صندوق امانات، اتاق های عاری از سیگار و روم سرویس از خدمات و امکانات رفاهی هستند که هتل چهار ستاره آندامان سی ویو در اختیار مسافران تور تایلند قرار می دهد.

هتل آندامان سی ویو در پوکت

هتل 4 ستاره آندامان سی ویو در پوکت


منبع: bestgasht.com