سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبّت انسان به برادرانش، برایش نزد خداوند، فضیلتی به شمار می رود. [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :30
کل بازدید :143036
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/17
3:55 ص

پاتایا شهر ساحلی کوچکی است در کشور تایلند و در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار دارد. این شهر در فاصله 165 کیلومتری و در جنوب شرقی شهر بانکوک قرار دارد. شهر پاتایا با بازدید بیش از 5.5 میلیون توریست خارجی در سال، یکی از مهم‌ترین مناطق توریستی کشور تایلند به حساب می‌آید. پاتایا به دلیل وجود انواع محلات تفریحات شبانه شهرت جهانی دارد. در ادامه تعدادی از تفریحاتی که در تور پاتایا نباید از دست داده آمده است.

غواصی در پاتایا
اگر می خواهید در طول سفر از دنیای زیر آب، مناظر زیبا و مرجان های آن بی بهره نباشید و ورزش مفرح غواصی را تجربه کنید حتما سری به شهر پاتایا که یکی از قدیمی ترین مراکز غواصی در آسیاست، بزنید. غواصی در تایلند ورزشی رقابتی است و هنگامی که گواهینامه غواصی تان را دریافت میکنید می توانید از آن به منظور غواصی کردن در تمام جهان استفاده کنید.این ورزش آبی در تمامی طول سال انجام می شود. یک کشتی 60 متری غرق شده در فاصله یک ساعت تا یک ساعت و نیم از پاتایا که به صورت عمودی به گل نشسته به صورتیکه 28 متر آن داخل آب قرار دارد و غواص ها می توانند علاوه بر تماشای ماهی هایی که دور آن می گردند، داخل آن شده و به گردش در اتاق رادیو، اتاقک کاپیتان، موتورخانه و سایر بخش های آن بپردازند.

تفریحات پاتایا

 

دهکده فیل ها(Elephant Village Pattaya)
نمایش های جالب و زیبای حیوان عظیم الجثه ای مانند فیل برای هر بیننده ای دیدنی است. سرگرمی هایی مثل فوتبال فیل ها، رژه فیل ها،فیل سواری در جنگل، حمام کردن فیل ها و یک سری رسومات برجسته و خاص مثل جشن پیروزی در این دهکده برگزار می شود که در این مراسم فیل ها با یکدیگر می جنگند. در این دهکده فیل ها آزاد هستند و به خوبی از آنها نگه داری می شود این محل همه روزه از ساعت 8 صبح الی 19 بر روی عموم باز می باشد.

دهکده فیل ها

 

بازار شناور(Pattaya Floating Market)
یکی از جاذبه های گردشگری پاتایا که هر ساله میلیون ها نفر برای دیدن آن به پاتایا سفر می کنند بازار شناور آن است این بازار بزرگترین بازار شناور دنیا محسوب می شود. بسیاری از گردشگران برای بازدید از این بازار شناور به این محل آمده و با کرایه یک قایق 4 نفره حدود 30 دقیقه  در میان این مغازه های شناور گشت و گذار خود را انجام می دهند و یا در میان منازل و این فروشگاهها پیاده روی می کنند و از زیبائیهای آن لذت می برند. این محل همه روزه از ساعت 10 صبح الی 23 دایر می باشد و شما علاوه بر خرید می توانید در رستوران های شناور نیز غذاهای سنتی و بومی تایلند را تهیه و میل نمائید.

بازار شناور

 

پارک آبی پاتایا(Water Park Pattaya)
کشور تایلند به دلیل تفریحات مفرح و ورزش های آبی، به عنوان یکی از قطب های گردشگری در دنیا شناخته شده است. پارک آبی پاتایا یا پارک آبی رامایانا به دلیل تنوع و وسعتش، بزرگترین پارک آبی جنوب شرقی آسیا می باشد و از جذاب ترین و بهترین تفریحات تایلند است این پارک دارای چند جکوزی، سرسره آبی بزرگ، کابل ارتباطی از جمله ترن و تله کابین و رستوران گردان بوده و محیط آرام و مناسبی برای مسافرین محسوب میشود. برج ساحلی پارک پاتایا با ارتفاع 240 متر دارای یک رستوران گردان است که شما میتوانید چشم انداز پاتایا را از آن ارتفاع به خوبی مشاهده کنید.

پارک آبی پاتایا

 

قایقرانی در پاتایا(Sailing)
ورزش های آبی شهر ساحلی پاتایا یکی از پر طرفدار ترین تفریحات در بین گردشگران است یکی از این سرگرمی ها قایق رانی در سواحل است برای آموزش قایقرانی و ارائه خدمات چندین باشگاه قایقرانی در پاتایا وجود دارد. اکثر اوقات در پاتایا آب و هوای آفتابی به همراه باد وجود دارد که برای ورزش با قایق بادبانی بسیار مناسب است و یا سفر با قایق از پاتایا به جزایر بسیار زیبای اطراف ان که دارای شن های سفید و طبیعت منحصر به فرد می باشد بسیار لذت بخش است.

تفریحات پاتایا


  

پوکت یکی از شهر های گردشگری کشور تایلند است و تور های مختلفی به مقصد این شهر برگزار می گردد. در پوکت هتل های متنوعی ساخته شده تا پاسخگوی نیاز مسافران تور تایلند باشد. هتل ایبیس پاتونگ یکی از این اقامتگاه هاست که دارای 258 اتاق با طراحی مدرن می باشد. این هتل تا خیابان بنگلا که منبع تفریحات شبانه است و ساحل زیبای پاتونگ فاصله زیادی ندارد و در 45 کیلومتری فرودگاه بین المللی پوکت قرار گرفته است.

هتل ایبیس پاتونگ پوکت

دسترسی به اینترنت وای فای فراهم شده و به منظور محافظت از اشیای گران بهای مهمانان گاوصندوقی در اتاق ها تعبیه شده است. حمام اختصاصی، تلویزیون، تلفن، سرویس تهیه چای و قهوه، تهویه مطبوع، میز کار، سشوار، لوازم بهداشتی و یخچال از امکانات واحد های اقامتی هتل می باشند.

هتل های 3 ستاره تایلند

امکاناتی برای مهمانان ناتوان فراهم شده و پارکینگ اختصاصی موجود است. پذیرش به صورت 24 ساعته انجام می پذیرد. پرسنل هتل در بخش خدمات گردشگری به شما می توانند در زمینه هماهمنگی تور ها و تهیه بلیط مکان های تفریحی و دیدنی پوکت کمک کنند و راهنمائی های لازم را ارائه دهند. برای رفاه هر چه بیشتر مسافران نیز خدمات لاندری و خشکشوئی در دسترس است. اینترنت وای فای در مکان های عمومی در دسترس است و برای افرادی که به منظور پیگیری اهداف تجاری خود به پوکت سفر کرده اند امکانات برگزاری میتینگ مهیا شده است.

هتل سه ستاره ایبیس پاتونگ پوکت

برای شنا و آبتنی می توان از استخر روباز استفاده کرد و برای رفع خستگی و برطرف کردن فشار های روزانه نیز می توان از خدمات ماساژی که به دست متخصصان حرفه ای انجام می گیرد بهره برد. در این هتل صبحانه به صورت بوفه سرو می گردد و غذا های محلی برای وعده های روزانه ارائه می شود.

هتل های 3 ستاره پوکت

هتل ایبیس پوکت

هتل ایبیس پاتونگ در پوکت


95/8/26::: 2:0 ع
نظر()
  

خانه مقدس حقیقت یا پناهگاه حقیقت که با ارتفاع بیش از 100 متر از جاذبه های گردشگری پاتایا می باشد بنای بزرگی است که ساخت آن از سال 1981 میلادی با تلفیق هنر باستان با خلاقیت هنر معاصر آغاز شده و احتمالا تا سال 2050 ادامه دارد. این معبد که هر روزه از ساعت 8 صبح تا 5 بعدازظهر پذیرای مراجعه کنندگان می باشد برای ساخت تمام اشکال آن از چوب ساج و کنده کاری روی آن ها استفاده شده است.

خانه مقدس حقیقت پاتایا

خانه حقیقت در شمال این شهر در ساحل وانگامات واقع شده و توسط یک سرمایه گذار تایلندی به نام Lek Viriyaphant به منظور به حفظ فرهنگ و تاریخ تایلند ساخته شده است. این بنای شاهکار، ترکیبی از کاخ و معبد را در ساختار خود دارد.

جاذبه های گردشگری پاتایا

خانه مقدس حقیقت پاتایا به گونه ای ساخته شده که در برابر باد و نور آفتاب ساحل دریا مقاوم است. معماری این بنای شگفت انگیز از باور های هندو و بودا الهام گرفته و با مجسمه های کنده کاری شده چوبی تزئین شده است که هدف از به کارگیری آن ها استفاده از هنر و فرهنگی بوده است که منعکس کننده دیدگاه قدیم، دانش کهن، حکمت و فلسفه شرقی است. همچنین در هر چهار گوشه پناهگاه حقیقت برج هایی قرار گرفته که بر روی هر کدام از آن ها اشکالی براساس افسانه های تایلند، کامبوج، هند و چین حکاکی شده است. ارزان ترین راه برای رسیدن به این مکان استفاده از یک وانت مسقف است که مسافران در پشت آن می‌نشینند. هزینه ورودی برای بزرگسالان 500 بات و برای کودکان 250 بات می باشد.

پناهگاه حقیقت پاتایا

دیدنی های تایلند

دیدنی های پاتایا

 


  

 هتل سان شاین اند رزیدنسیز از جمله هتل های 3 ستاره پاتایا می باشد که در فاصله 120 کیلومتری فرودگاه بین المللی سووارنابومی واقع شده و 275 اتاق در سایز ها و طرح های مختلف را در خود جای داده و آن ها با امکاناتی مطابق با استاندارد های جهانی تجهیز نموده است. خیابان معروف واکینگ استریت در فاصله 1.8 کیلومتری هتل واقع شده و مراکزی چون مرکز خرید ساحلی سنترال فستیوال، کافه هارد راک، مرکز خرید رویال گاردن پلازا و ساحل پاتایا به راحتی در دسترس مسافران تور تایلند قرار می گیرند.

هتل سان شاین اند رزیدنسیز پاتایا

مهمانان می توانند در اتاق ها از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند و با استفاده از امکانات موجود در آن ها برای خود چای و قهوه تهیه کنند. همچنین در اتاق ها به منظور حفاظت از اشیای گران بهای مهمانان گاوصندوق دیجیتالی تعبیه شده است. تلویزیون ال سی دی، تهویه مطبوع، تلفن، سشوار، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی و یخچال از دیگر ملزوماتی هستند که در واحد های اقامتی هتل به چشم می خورند.

هتل سه ستاره سان شاین اند رزیدنسیز پاتایا

هتل سان شاین اند رزیدنسیز پاتایا دارای 3 استخر می باشد که استخر طبقه همکف از 9 صبح تا 9 شب، استخر طبقه 2 از 8 صبح تا 6 عصر و استخر طبقه 7 نیز از ساعت 9 صبح تا 6 عصر پذیرای مراجعه کنندگان می باشد برای دریافت خدمات ماساژ نیز می توان از 10 صبح تا 10 شب به سالن مخصوص رفته و خستگی یک روز گردش و کار را از بدن رفع کرد. در رستوران هتل نیز انواع غذا های تایلندی، اروپائی، هندی، بین المللی و آسیائی طبخ و ارائه می گردد.

هتل 3 ستاره سان شاین اند رزیدنسیز پاتایا

دسترسی به اینترنت وای فای در مکان های عمومی فراهم شده و خدمات لاندری و خشکشوئی ارائه می شود. پذیرش به صورت شبانه روزی انجام می گیرد و برای تردد بین طبقات از آسانسور استفاده می شود. خدمات اتاق از ساعت 8 صبح آغاز می شود و تا 12 نیمه شب ادامه دارد.

هتل های 3 ستاره تایلند

هتل های 3 ستاره پاتایا

هتل های پاتایا


95/8/24::: 2:0 ع
نظر()
  

هتل 4 ستاره ویستا پاتایا در فاصله 110 کیلومتری فرودگاه بین المللی سووارنابومی بانکوک واقع شده و ترکیبی از مهمان نوازی تایلندی و امکانات و خدمات با کیفیت را ارائه می دهد. این هتل که 135 اتاق و سوئیت را در خود جای داده تا ساحل فاصله چندانی ندارد و واکینگ استرین که از معروف ترین مکان های پاتایا است در 2.5 کیلومتری هتل قرار گرفته است.

هتل ویستا پاتایا

طراحی داخلی اتاق های هتل مدرن بوده و از نور ملایم برخوردارند. تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای در اتاق ها تعبیه شده و گاوصندوقی به منظور محافظت از اشیای گران بهای مهمانان در زمانی که در اتاق حضور ندارند در نظر گرفته شده است. حمام اختصاصی در دسترس است و استفاده از اینترنت وای فای نیز امکان پذیر گشته است. تهویه مطبوع، خط تلفن مستقل، بطری آب، سرویس چای و قهوه، سشوار، حوله حمام، دمپائی و لوازم بهداشتی از سایر تجهیزاتی است که در واحد های هتل به چشم می خورند.

هتل چهار ستاره ویستا پاتایا

استخر روباز هتل با صندلی های آفتابگیر و حوله برای داشتن ساعاتی خوش مناسب است و برای پیگیری تمرین ها و ورزش های روزانه می توان به اتاق ورزش هتل مراجعه کرد. همچنین امکان کرایه دوچرخه برای گشت و گذار و دیدن زیبائی های اطراف هتل فراهم شده است.

هتل 4 ستاره ویستا پاتایا

در هتل ویستا پاتایا برای دریافت اطلاعات گردشگری و تهیه بلیط مکان های تفریحی و دیدنی های پاتایا می توان به میز تور مراجعه کرد و از پرسنل آن مشاوره و راهنمائی درخواست کرد. پذیرش در این هتل به صورت شبانه روزی انجام می گیرد و مسافران تجاری برای انجام امور کاری خود می توانند از امکانات جلسه و ضیافت استفاده کنند.

هتل ویستا در پاتایا

رستوران The Patio از 7 صبح تا 11 شب انواع غذا های تایلندی و اروپائی را سرو می کند و خدمات 24 ساعته اتاق را نیز ارائه می دهد. همچنین در این هتل از 6 عصر تا 11 شب انواع غذا های دریایی تازه به همراه طیف وسیعی از سوشی، سالاد و ماکارونی در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

هتل های 4 ستاره پاتایا

دسترسی به اینترنت وای فای در مکان های عمومی فراهم شده و برای رفاه ساکنین هتل خدمات لاندری و خشکشوئی ارائه می گردد. برای مراجعه به فرودگاه نیز می توان از شاتلی که هتل در نظر گرفته استفاده کرد.

هتل های 4 ستاره تایلند

آدرس هتل 4 ستاره ویستا تایلند

 

منبع: bestgasht.com


  
  
   1   2   3   4      >