سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا بر عهده نادانان ننهاد که دانش آموزند تا بر عهده دانایان نهاد که بدانان بیاموزند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143295
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
1:10 ص

خانه مقدس حقیقت یا پناهگاه حقیقت که با ارتفاع بیش از 100 متر از جاذبه های گردشگری پاتایا می باشد بنای بزرگی است که ساخت آن از سال 1981 میلادی با تلفیق هنر باستان با خلاقیت هنر معاصر آغاز شده و احتمالا تا سال 2050 ادامه دارد. این معبد که هر روزه از ساعت 8 صبح تا 5 بعدازظهر پذیرای مراجعه کنندگان می باشد برای ساخت تمام اشکال آن از چوب ساج و کنده کاری روی آن ها استفاده شده است.

خانه مقدس حقیقت پاتایا

خانه حقیقت در شمال این شهر در ساحل وانگامات واقع شده و توسط یک سرمایه گذار تایلندی به نام Lek Viriyaphant به منظور به حفظ فرهنگ و تاریخ تایلند ساخته شده است. این بنای شاهکار، ترکیبی از کاخ و معبد را در ساختار خود دارد.

جاذبه های گردشگری پاتایا

خانه مقدس حقیقت پاتایا به گونه ای ساخته شده که در برابر باد و نور آفتاب ساحل دریا مقاوم است. معماری این بنای شگفت انگیز از باور های هندو و بودا الهام گرفته و با مجسمه های کنده کاری شده چوبی تزئین شده است که هدف از به کارگیری آن ها استفاده از هنر و فرهنگی بوده است که منعکس کننده دیدگاه قدیم، دانش کهن، حکمت و فلسفه شرقی است. همچنین در هر چهار گوشه پناهگاه حقیقت برج هایی قرار گرفته که بر روی هر کدام از آن ها اشکالی براساس افسانه های تایلند، کامبوج، هند و چین حکاکی شده است. ارزان ترین راه برای رسیدن به این مکان استفاده از یک وانت مسقف است که مسافران در پشت آن می‌نشینند. هزینه ورودی برای بزرگسالان 500 بات و برای کودکان 250 بات می باشد.

پناهگاه حقیقت پاتایا

دیدنی های تایلند

دیدنی های پاتایا