سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که از دنیا اندوهناک است ، از قضاى خدا خشمناک است . و آن که از مصیبتى که بدو رسیده گله آرد ، از پروردگار خود شکوه دارد و آن که نزد توانگر رفت و به خاطر مالدارى وى از خود خوارى نشان داد دو ثلث دینش را به باد داد ، و آن که قرآن خواند و مرد و راه به دوزخ برد از کسانى بود که آیات خدا را به فسوس گرفت و افسانه شمرد ، و آن که دلش به دوستى دنیا شیفته است دل وى به سه چیز آن چسبیده است : اندوهى که از او دست بر ندارد ، و حرصى که او را وانگذارد ، و آرزویى که آن را به چنگ نیارد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :30
کل بازدید :143026
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/17
1:1 ص

تفریح و گردش از دلایل مهم سفر هستند حال اگر سفر خارجی و شرکت در تور مدنظر شما باشد اشنایی با مراکز تفریحی شهر مقصد می تواند به شما کمک کند تا سفری رویایی را تجربه نمایید . اکوالند از پارک های آبی آنتالیا و مراکز تفریحی و سرگرمی این شهر است که با سرسره ها و استخر های متنوع در میان گردشگران مورد استقبال قرار گرفته و هر روز هفته از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر پذیرای مراجعه کنندگان می باشد . این پارک در ساجل کنیالتی واقع شده و مراجعه به آن ساعات و لحظاتی خوش برای شما به ارمغان خواهد آورد . در اکوالند برای رفاه علاقه مندان به تفریحات آبی امکانات متنوعی در نظر گرفته شده که از مهمترین آن ها می توان به صندوق امانات ، پارک تماشای دلفین ها ، رستوران ، فست فود ، مغازه هایی برای فروش سوغات ، فروشگاه محصولات غذایی و آشامیدنی ، خدمات عکاسی حرفه ای ، خدمات نگهداری از کودک ، خدمات پزشکی و امکان شنا با دلفین اشاره نمود .

آکوالند از پارک های آبی آنتالیا

 در این پارک مهیج شما در میانه روز می توانید به تماشای برنامه شاد آکوالند بنشینید که شامل موسیقی زنده و مسابقه های جالب است ، در ضمن شما می توانید یکی از شرکت کنندگان این برنامه ها هم باشید . همچنین در صورت تمایل می توانید در ساعات معینی به قسمت دلفین لند ، در محوطه ای جداگانه رفته و از نمایش دلفین ها لذت ببرید . هنگامی که وارد پارک می شوید کارتی الکترونیکی در اختیارتان قرار می گیرد که از آن می توانید برای خرید خوارکی و همچنین پرداخت هزینه های مختلف استفاده کنید . توجه داشته باشید که وسایل مورد نیاز خود از قبیل مایو ، کلاه شنا و عینک را به همراه داشته باشید چرا که خرید و تهیه آن ها در خود مجموعه برایتان بسیار گران تمام خواهد شد .


96/1/17::: 12:0 ع
نظر()
  
  

از آنجایی که سنت پترزبورگ در دوره ای پایتخت روسیه بوده در ان تعدادی کاخ برای اقامت تزارها ساخته شده بود که اکنون به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری مورد بازدید قرار می گیرند . کاخ پترهوف سنت پترزبورگ یکی از این بناهای مجلل است که با جذابیت های فراوان در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است ساخت این کاخ در سال 1714 میلادی در بخش جنوبی خلیج فنلاند آغاز شد و بعد از سال ها تلاش پایان یافت . این کاخ به نوعی مقر اصلی پتر کبیر بوده که با به حکومت رسیدن کاترین کبیر این امتیاز به کاخ کاترین داده شد اما چندی بعد با به روی کار آمدن نیکلاس اول دوباره کاخ پترهوف اقامتگاه سلطنتی شد .

کاخ پترهوف سنت پترزبورگ

این کاخ دارای بخش های مختلفی است که از اصلی ترین ان ها می توان به کاخ بزرگ ، باغ ها و پارک های پتروهوف ، آبشارها و فواره های پتروهوف اشاره کرد . کاخ بزرگ خود دارای دو قسمت باغ بالایی و باغ پایینی است و معماری و دکوراسیون اتاق های آن بسیار زیباست مون پلیسر ، مارلی ، هرمیتاژ پترهوف و کوتیج از دیگر کاخ های موجود در این باغ هستند . بازدید از باغ بالا رایگان است اما به دلیل ریزه کاری های متعدد در باغ پایین برای بازدید از این بخش باید 450 روبل پرداخت نمود در نگهداری و تزئین این باغ ها از سبک های مختلف باغ سازی استفاده گردیده که بر زیبائی آن افزوده شده است . در جای جای این مجموعه مجسمه ها و تندیس هایی از طلا و برنز دیده می شوند که هر کدام به عنوان نمادی از تاریخ به شمار می آیند . در روبروی کاخ آبشار پله ای زیبایی وجود دارد که چندین فواره و مجسمه طلایی در کنار پله ها از بالا تا پایین آبشار قرار گرفته اند این تنها آبشار این باغ نیست و آبشارها و چشمه های متعدد دیگری نیز در گوشه و کنار این باغ رویایی به چشم می خورند .

منبع : safarafarin.com


96/1/17::: 12:0 ع
نظر()
  
  

گردشگران تور بلغارستان با طی مسافتی 17 کیلومتری از وارنا می توانند یکی از صومعه های قدیمی موجود در این کشور با نام صومعه آلادژا را ببینند . همچنین این مکان مقدس در فاصبله 3 کیلومتری ساحل توریستی گلدن سندز واقع شده و با جذابیت هایی که کمتر در جهان دیده شده مورد توجه گردشگران علاقه مند به تاریخ قرار گرفته است . این صومعه تاریخی در دو طبقه ساخته شده که در طبقه پایین اتاق های خصوصی راهبان ، اتاق های مشترک ( آشپزخانه و اتاق غذاخوری ) و یک کلیسای کوچک قرار داشته در حالی که طبقه بالا به طور کامل به کلیسا اختصاص داده شده بود .

معرفی صومعه آلادژا در وارنا

این صومعه بر روی صخره های فات فرانگ در یک منطقه جنگلی حفاظت شده در مجاورت پارک طبیعت گلدن سندز واقع شده و یک مجمع صومعه سرای مسیحی ارتدوکس قرون وسطی می باشد طول صومعه آلادژا وارنا 25 متر است که هدف از ساخت آن تخصیص مکانی به مذهب مسیحی یا در واقع تثلیث مقدس بوده است . قدمت این صومعه تاریخی به قرون وسطی بر می گردد و ظروف یافت شده در این محل تاریخ ساخت را قرن چهارم نشان می دهند اما سکه های یافت شده از دوران ژوستین نشان می دهد که این مجموعه غاری شکل ممکن است در سال های پانصد بعد از میلاد مسیح تاسیس شده باشد . نام این مجموعه در دوران عثمانی آلاکا (به معنای رنگارنگ) بوده و تا قرن هجدهم به خوبی حفظ شده بود اما در حال حاضر به سوی زوال و نابودی می رود که بسیار متاثر کننده می باشد .


  

جزیره شامیان به عنوان یکی از جاهای دیدنی در شهر توریستی گوانجو 0.3 کیلومتر مربع وسعت دارد و با شکلی بیضی دارای دو محور 900 و 300 متری می باشد . این جزیره دارای ابنیه ای تاریخی به سبک معماری استعماری است که توسط یک کانال از سرزمین اصلی جدا شده است . این جزیره در میان رودخانه پرل واقع شده و مردم برای تردد بین آن و سرزمین اصلی از پل هایی که تعبیه شده استفاده می کنند .

آشنایی با جزیره شامیان در گوانجو

 شامیان در چینی به معنای پوشیده از شن است و به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری گوانجو در بخش Liwan این شهر قرار گرفته است . در زمان سلسله چینگ در سال 1859 میلادی این منطقه به دو کشور انگلستان و فرانسه واگذار شد و پس از ان ساختمان های مختلفی به عنوان کنسولگری کشورهای خارجی ، کاربرد تجاری ، بانک ، مدرسه ، کلیسا ، ویلا و دفتر در ان بنا شد . اکثریت ساختمان های موجود در این جزیره به سبک غربی و اروپایی بنا شده اند که از جمله ان ها می توان به کلیسای کاتولیک فرانسویان در خیابان اصلی و کلیسای پروتستان بریتانیا اشاره نمود . گردشگران تور گوانجو بازدید از این جزیره را معمولا در برنامه خود قرار می دهند چرا که دارای بناهایی تاریخی و مثال زدنی از سبک های معماری غربی ، بلوارهای تزئین شده ، چشم انداز زیبا از رودخانه مروارید ، رستوران ها و کافه ها ، خوردنی های لذیذ و همچنین مجسمه های برنزی مختلف است . از 150 ساختمان موجود در جزیره شامیان گوانجو 42 تایشان جز بهترین و برترین نمونه های ساختارهای گوتیک ، باروک و نئوکلاسیک در گوانجو به شمار می روند .


چین ،
  
  

جاذبه های موجود در آنتالیا به دلیل حجم زیاد گردشگری که سالانه وارد این شهر می گردد بازدید زیادی دارند . آکواریوم زیبای آنتالیا نیز یکی از این مکان های دیدنی است که مورد توجه واقع شده و با بهره برداری در سال 2012 از برترین جاذبه های آنتالیا محسوب می گردد . این آکواریوم در زمینی به مساحت 3 هکتار در بخش شرقی ساحل کنیاآلتی و بین مرکز خرید میگروس و مینی سیتی گسترده شده و نمایشی فوق العاده از دنیای زیر آب و زندگی ابزیان کوچک و بزرگ ارائه می دهد آکواریوم آنتالیا از 10 صبح تا 8 شب پذیرای باز است و با بخش های متنوع و همچنین امکانات تفریحی مانند سواری های تفریحی ، سینما کوچک آکواریوم ، سالن برفی و فروشگاه بزرگ اسباب بازی می تواند یکی از سرگرمی های خانوادگی برای گردشگران تور آنتالیا باشد .

آکواریوم زیبای آنتالیا

ورودی آکواریوم در طبقه همکف واقع شده و در ابتدا بوفه و آفیس های اداری وجود دارند در ادامه بازدیدکننده به بخش های مختلف و در نهایت یک تونل 131 متری با عمق 3 متر خواهد رسید که هرکدام با طراحی خاص خود بسیار چشم نواز هستند . بندتی ، مجسمه ساز ایتالیایی ، طراح اصلی این آکواریوم است که برای طراحی مخزن اصلی آن از یک هواپیما در اندازه واقعی ، کشتی و لاشه های زیردریایی استفاده کرده است همچنین یک ماشین غرق شده و برخی از مقبره های سبک مصری از دیگر طرح هایی هستند که به این مکان جذابیت بخشیده اند . در این محل می توان غواصی نمود به ماهی ها غذا داد و با کوسه های کوچک ، در اشعه بی ضرر مانتا ، شنا کرد در تمام این مدتی که در داخل آب هستید نگران نباشید چرا که در تمام مراحل یک لیدر و محافظ مسلط در کنار شماست .


  
  
   1   2   3      >