سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بنیاد اسلام، دوستی من و دوستی اهل بیتم است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143296
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
1:56 ص

گرجستان از جمله کشورهایی است که امروزه به دلیل جاذبه های متنوع و همچنین قیمت مناسب تورها مورد توجه گردشگران واقع شده و مسافران زیادی به این کشور سفر می کنند . پیست اسکی گودائوری از دیدنی های گرجستان به شمار می آید و در فصل بارش برف مملو از گردشگران علاقه مند به ورزش های زمستانی است . این پیست با کیفیت دارای 3 مسیر اسکی است که ورزشکاران حرفه ای و مبتدی می توانند از آن ها استفاده نمایند و لحظاتی خوش و بیادماندنی را تجربه کنند . این پیست در فاصله 110 کیلومتری تفلیس و در دامنه جنوبی کوه های بلند قفقاز ، در شمال شرقی گرجستان و در ارتفاع 2196 متری سطح دریا قرار گرفته و دارای امکانات رفاهی متعددی می باشد .

پیست اسکی گودائوری از دیدنی های گرجستان

 پیست اسکی گودائوری در گرجستان به عنوان یکی از برترین پیست های اسکی این کشور دارای امکانات رفاهی متعددی است که از مهمترین ان ها می توان به موارد زیر اشاره نمود :
• 8 بالابر شامل 1 تله کابین و 6 تله سیژ و 1 تله بشقابی برای انتقال اسکی بازان و مسافران
• مدارس اسکی خصوصی و عمومی
• اجاره اسکی و اسنوبرد
• WiFi رایگان در پیست
• پاراگلایدینگ
• موتور سواری بر روی برف
• هلیکوپتر اسکی بازها
• چندین هتل و اقامتگاه مناسب
• چندین رستوران
• خدمات نگهداری از کودک
• دستگاه های خودپرداز


  
  

دیدنی ها و امکانات متنوع استانبول هر گردشگری را به سفر به این شهر توریستی راغب می سازد چرا که در این شهر طیف گسترده ای از هتل های مناسب ، مراکز خرید لوکس و بازارهای قدیمی ، دیدنی های تاریخی و جاذبه های مدرن در اختیار گردشگران تور استانبول قرار می گیرد که بسیار قابل توجه است . پارک مینیاتورک در استانبول از جمله اماکن دیدنی است که در سال 2003 به جاذبه های گردشگری اضافه شده و سالانه گردشگران بسیاری از آن بازدید می کنند در این پارک ماکت هایی بسیار زیبا از آثار تاریخی مربوط به استانبول ، آناتولی و مکان هایی که اکنون در خارج از مرزهای ترکیه قرار گرفته اند به معرض نمایش گذاشته شده است که برای ساخت هر کدام از این ماکت ها دقت زیادی شده و از تکنولوژی های روز استفاده شده است .

پارک مینیاتورک در استانبول

مساحت مینیاتورک پارک استانبول 60 هزار متر مربع می باشد که از این مساحت 15 هزار متر مربع به فضای ماکت ، 40 هزار متر مربع به فضای سبز و آزاد ، 3 هزار و 500 متر مربع به فضای سرپوشیده و 2 هزار متر مربع به استخر و راه آبی و پارکینگی برای 500 اتومبیل اختصاص داده شده است . پارک مینیاتوری ترکیه در دنیا از نظر مساحت موجود برای ماکت و مدت زمان اجرا و پایان پروژه دارای رتبه نخست در جهان می باشد و در حقیقت یک شهر مینیاتوری است که در انتخاب اثرها ، ساخت ماکت و مقاومت ماکت در فضای آزاد دقت بسیار زیادی شده و برای هر ماکت تکنولوژی خاصی بکار گرفته شده است . در این پارک علاوه بر ماکت آثار مختلف امکانات متنوعی نیز برای رفاه مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده که از مهم ترین ان ها می توان به آمفی تئاتر سرپوشیده به ظرفیت 400 نفر ، مغازه های کادویی و صنایع دستی ، شبیه ساز پرواز با هلیکوپتر ، زمین بازی مخصوص کودکان ، قایقرانی ، شهر بازی مینی لند ، قطار گردشگری ، درخت قصه گو و زمین شطرنج اشاره کرد .


  
  

کرواسی با جاذبه های تاریخی و طبیعی از گذشته تا کنون یکی از بهترین مناطق اروپا برای سفر بوده و جزیره های متنوع از پرطرفدارترین جاذبه های این کشور به شمار می آیند . جزیره زیبای براک در کرواسی دارای چندین شهر و روستا است که با وسعتی 396 کیلومتر مربعی ، سومین جزیره بزرگ در دریای آدریاتیک می باشد بخش عمده ای از این جزیره را صخره های شیب دار ، درختان کاج ، باغ های انگور ، زیتون ، انجیر ، بادام و آلبالو تشکیل می دهند و مردمان آن زندگی خود را با صنعت گردشگری ، استخراج از معادن ، کشاورزی و ماهیگیری می گردانند .

جزیره زیبای براک در کرواسی

جزیره براک بخشی از شهرستان اسپلیت-دالماتیا است و از جاذبه های گردشگری کرواسی به شمار می آید در این جزیره برای رفاه مسافران امکانات متعددی فراهم شده است و گردشگران می توانند انواع فعالیت های آبی را در سواحلش تجربه کنند . به طور کلی جزیره براک به دو دلیل شهرت یافته است یکی داشتن منابع غنی از سنگ سفید که نمونه هایی از آن ها در ساخت کاخ دیولکسین اسپلیت ، یادبود ملی Vimy کانادا و کاخ سفید واشنگتن استفاده شده است و دیگری ساحل زلاتنی رات که در شهر Bol واقع شده و با جذابیت های فوق العاده زینت بخش 90 درصد از پوسترهای گردشگری کرواسی است زلاتنی رات به معنای شاخ طلایی است و نماد آبتل شنی غیرعادی با سواحل ماسه ای سفید و آب های فیروزه ای است که 360 درجه نمای اقیانوس از آن پیداست . شاید برایتان جالب باشد که بدانید معادن براک منبع تغذیه ای برای کارخانه های سنگ بری تزئینی است و رومیان نیز از این سنگ ها برای ایجاد شهرها ، سالن های امفی تئاتر ، معابد و کاخ ها بهره برده اند . در سفر با تور کرواسی با انتخاب این جزیره برای تعطیلات می توانید روزهایی بیادماندنی را تجربه کنید .

منبع : safarafarin.com


  
  

پارک موضوعی دره شادی شنزن از برترین مراکز تفریحی در چین و این شهر به شمار می اید و با بخش های متنوع و بازی های مهیج یکی از مکان های مورد علاقه گردشگران تور چین می باشد . این پارک برای تمام رده های سنی مناسب می باشد و مراجعه کنندگان می توانند ساعاتی خوب و عالی را در کنار دوستان و خانواده خود سپری کنند . دره شادی یکی از شعبات هپی ولی می باشد که حدود 20 سال پیش در منطقه نانشان تاسیس شده و در روزهای هفته از ساعت 9:30 الی 21 و در روزهای خاص از 9 صبح تا 21 پذیرای مراجعه کنندگان می باشد .

پارک موضوعی دره شادی شنزن

دره شادی در شنزن با وسعتی حدود 350 هزار متر مربع از بزرگترین و مدرن ترین پارک های چین است و وجود وسایل بازی هیجان انگیز ، نفس گیر و سرگرم کننده سبب شده تا هر بازدید کننده ای از بودن در این پارک لذت ببرد و ساعاتی بیادماندنی داشته باشد . این پارک که از جاذبه های گردشگری چین می باشد بیش از 100 بازی مفرح را برای هر رده سنی چه کودک و چه بزرگسال در خود جای داده و مکانی برای سرگرمی آنان فراهم نموده است همچنین در گوشه کنار دره شادی شنزن روزانه نمایش های مختلفی با موضوعات آکروباتیک ، جادوگری و ورزش های مهیج برگزار می شود که برای هر مراجعه کننده ای می تواند جذاب باشد .


چین ،
  
  

آکواریوم از جمله جاذبه هایی است که امروزه طرفدارن زیادی دارد و برای هر رده سنی از کودک گرفته تا بزرگسال جذابیت دارد . وارنا نیز به عنوان یکی از بهترین شهرهای بلغارستان برای سفر ، دارای این جاذبه بوده و با نمایش گونه های متنوع آبزی یکی از مراکز سرگرمی برای مسافران تور بلغارستان به شمار می آید . این آکواریوم در سال 1932 میلادی به بهره برداری رسیده و با 140 گونه از انواع ماهی در باغ دریایی وارنا واقع شده است و ماهی های آب شیرین ، ماهی های مدیترانه ای ، گونه های عجیب و غریب از مناطق دور اقیانوس های جهان ، صدف ها و جلبک ها در ان به نمایش گذاشته شده اند .

آکواریوم منحصر به فرد وارنا

اکواریوم وارنای بلغارستان دارای 3 سالن است که در سالن مرکزی مجموعه ای چشمگیر از موجودات آب شیرین و دریا به نمایش درامده اند و در دو سالن دیگر نیز نمایندگانی از اقیانوس های جهان در معرض دید قرار گرفته اند . کتابخانه آکواریوم از 30 هزار جلد کتاب تخصصی که برخی از آنها منابع و نقشه های نایاب مربوط به قرن نوزدهم می باشند ، برخوردار است . این مجموعه در زمستان ها هر روز به جز دوشنبه ها از ساعت 9 الی 17 و در تابستان ها هر روز هفته از ساعت 9 الی 19 پذیرای مراجعه کنندگان می باشد .


  
<      1   2   3      >