سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترین دانش آن است که هدایتت را تباه کند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143291
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
12:21 ص

هتل 4 ستاره نووتل آن سیام اسکوئر بانکوک

بانکوک به عنوان پایتخت تایلند و یکی از شهر های توریستی آسیا دارای جذابیت های بسیاری است به طوری که برای دیدن تمام مکان های آن روزها و ساعت ها زمان لازم است. برای مدتی که مسافران در بانکوک به سر می برند باید هتلی را برای اقامت انتخاب کنند که می تواند هتلی 5 ستاره با قیمت بالا و یا هتلی به قیمت ارزان باشد. هتل چهار ستاره نووتل بانکوک با 429 اتاق و سوئیت در میدان سیام واقع شده و 40 کیلومتر از فرودگاه سووارنابومی فاصله دارد. از جمله مکان های دیدنی بانکوک که در اطراف هتل نووتل قرار گرفته اند می توان به مرکز خرید ام بی کی، خانه جیم تامپسون، مرکز خرید سیام پاراگون، بازار پراتونام و مرکز خرید سنترال ورلد اشاره کرد.

هتل نووتل بانکوک آن سیام اسکوئر

گاوصندوق برای محافظت از اشیا گران بهای مهمانان و تلویزیون ال سی دی برای سرگرمی آنان در نظر گرفته شده است و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی در دسترس است و امکان استفاده مهمانان از اینترنت وای فای رایگان فراهم شده است. اتو و میز اتو، روپوش، دمپائی، سشوار، میز تحریر و یخچال از دیگر امکاناتی است که در اتاق ها گنجانده شده است.

هتل های 4 ستاره بانکوک

برای مسافرانی که با خودرو شخصی به بانکوک سفر کرده اند پارکینگ در نظر گرفته شده و برای خانواده هایی که با فرزندان خود به این شهر سفر کرده اند خدمات نگهداری از کودک ارائه می شود. پذیرش به صورت 24 ساعته صورت می گیرد و پرسنل هتل به زبان های تایلندی، چینی، انگلیسی و فرانسوی مسلط بوده و در میز تور اطلاعات خود را در کورد دیدنی های بانکوک در اختیار گردشگران قرار می دهند و تا حدی که اطلاعاتشان کفاف دهد آنان را راهنمائی می کنند.

هتل 4 ستاره نووتل بانکوک آن سیام اسکوئر

هتل نووتل بانکوک آن سیام اسکوئر دارای استخر در فضای باز است که این استخر مکانی مناسب برای گذران اوقات فراغت مهمانان و داشتن یک بعد از ظهر فوق العاده می باشد. مرکز تناسب اندام نیز با انواع تجهیزات ورزشی برای انجام تمرین های روزانه پذیرای مهمانان است و خدمات آبگرم نیز برای بازیابی طراوت و نیروی از دست رفته در طی روز ارائه می شود. رستوران، سونا و ماساژ نیز برای علاقه مندان فراهم شده است.

هتل های 4 ستاره تایلند

 

منبع: http://www.booking.com/


95/8/6::: 2:0 ع
نظر()
  

استانبول  کارت

 

اکثر گردشگرانی که به استانبول رفت و آمد میکنند ، ترجیح میدهند برای عبور و مرور از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنند زیرا هزینه رفت و آمد در استانبول ، از بزرگترین معضلات سفر به این شهر است که خوشبختانه با استفاده از وسایل نقلیه عمومی ، تا حدود زیادی ، کاهش می یابد . برای استفاده از این وسایل می توانید ، استانبول کارت تهیه کنید . استانبول کارت را میتوان از کیوسک های فروش این کارت تهیه و در همان مکان یا در ایستگاههای مترو و تراموا شارژ نمایید . در صورت نداشتن استانبول کارت برای خرید ژتون مترو باید 4 لیر پرداخت کنید ، درحالی که با استفاده از استانبول کارت در هر بار استفاده 2?15 لیر از شارژ شما کسر می گردد ، برعکس متروهای ایران ، نیازی نیست که برای تک تک اعضا خانواده ، کارت تهیه کنید ، یک استانبول کارت برای همه کافی است و می توانید آنرا در زمان سوار شدن چند بار و برای چند نفر استفاده نمایید .

کارت مترو استانبول

 کارت مترو استانبول

 

با هر بار قرار دادن این کارت بر روی مانیتور وسیله نقلیه مورد استفاده ، برای هر نفر با زدن یک بوق یک شارژ از آن کسر می گردد البته در این زمان میزان کسر شده و باقیمانده موجودی بر روی مونیتور کنار آن نمایش داده می شود و اگر می خواهید وارد ایستگاه مترو و یا تراموا شوید میله آن برای عبور یک نفر آزاد می شود .دستگاههای شارژ کارت در تمامی ایستگاههای مترو و تراموا و یا در نزدیکی آنها قرار دارند و کار کردن با آنها بسیار ساده است ، برای شارژ آن می توانید از سکه یک لیری و اسکناس های 5 ، 10 و یا 20 لیری استفاده کنید  . در بعضی مکانها شکل دستگاهها با هم کمی تفاوت دارد ولی عملکرد آنها یکسان است . به هرجهت پیشنهاد می کنیم اگر بیش از سه روز در استانبول اقامت دارند ، حتما استانبول کارت تهیه کنید .

استانبول کارت

 استانبول کارت

 

تهیه کارت مترو استانبول

 تهیه کارت مترو استانبول

 

منبع : http://www.turkeyhotel.ir/


  

آکواریوم آنکارا

اکثر افرادی که تور آنکارا را انتخاب میکنند ، سفرشان کاری ست اما مسلما در کنار انجام کارها میتوان زمانی را برای بازدید از آنها جاذبه های گردشگری آنکارا اختصاص دهید . یکی از این جاذبه ها ، آکواریوم آنکاراست . آکواریوم آکوا وگا در آنکارا برای همه سنین جالب است خصوصا اگر به دنیای زیر آب علاقمند باشند .

آکواریوم آنکارا

در محیط  آکواریوم آکوا وگا آنکارا تعدادی رستوران و کافه قرار دارد که در کنار ماهی ها و گیاهانی که قرار گرفته اند محیط بسیار خاص و آرامش بخشی ایجاد میکند . بی شک اکواریوم آکوا وِگا یکی از بهترین مکان ها برای یک عصر زیبا در کنار خانواده است . در این آکواریوم مجهز و زیبا انواع جانوران دریایی ، ماهی ها ، کوسه ها ، لاک پشت ها ، اسب های دریایی ، خارتنان و گیاهان دریایی در یک تونل بزرگ به نمایش گذاشته شده اند . هزینه بلیط ورودی آکواریوم آکوا وگا آنکارا  15 لیره می باشد و مرکز خرید و فوت کورت بزرگی در ساختمان آن وجود دارد .

آکواریوم آنکارا

 تونل آکواریوم آنکارا در اروپا اول و در جهان رتبه دوم را دارد همچنین آکواریوم آکوا وگا یکی از بزرگترین آکواریوم های ترکیه بشمار می آید . با راهرو باریک و دراز و ماهی هایی که در اطراف راهرو هستند این حس به شما دست خواهد داد که شما هم داخل آب و در کنار آبزیان هستید . اینجا یکی از بهترین مکان ها برای تماشای ماهی ها و جانوران اقیانوسی از نزدیک است . داخل اکواریم هزاران گونه متعلق به سرتاسر جهان وجود دارند . از کوچکترین تا بزرگترین ، از اهلی ترین تا درنده ترین هزاران گونه را میتوانید ببینید . فضای داخل کاملا شیشه ایست و تمام موجودات به راحتی قابل رویت اند .

آکواریوم آنکارا

منبع : http://www.turkeyhotel.ir/


  
<      1   2   3   4