سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گشاده رویی، عامل دوستی است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143295
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
1:37 ص

شهر بانکوک که با نام شهر فرشته ها نیز شناخته می شود بهشتی برای علاقه مندان به خرید است و اگر شما هم قصد دارید با تور تایلند همراه شوید بهتر است قبل سفر با مراکز خرید و دیدنی های بانکوک آشنا گردید. یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک، مجتمع سیام سنتر می باشد که در کنار ایستگاه بی تی اس سیام واقع شده و به راحتی با استفاده از این ایستگاه قابل دسترسی است. این مرکز از 10 صبح تا 10 شب پذیرای مراجعه کنندگان می باشد و بیش از 200 برند محلی و بین المللی را 4 طبقه خود جای داده است.

مرکز خرید سیام سنتر بانکوک

اگر دنبال برند های محبوب تایلندی هستید و دوست دارید بهترین کت و شلوار، پیراهن های رویایی و شلوار های جین را خریداری کنید طبقه سوم سیام سنتر به این بخش اختصاص دارد. همچنین برند های معتبری چون کفش های استیو دیوانه، نایک، اسسوری، هاویاناس و لویس در این مجتمع یافت می شود.

جاذبه های گردشگری بانکوک

سیام سنتر که در سال 1973 به بهره برداری رسیده با بیش از 40 سال سابقه از جاذبه های گردشگری بانکوک می باشد در 4 طبقه ساخته شده و برای کسانی که با اتومبیل خود به این مرکز مراجعه می کنند پارکینگ در نظر گرفته است. این مجتمع که با دو مرکز سیام پاراگون و سیام دیسکاوری مرتبط است محلی مناسب برای خرید جوانان علاقه مند به مد و برند های بین المللی است.

مراکز خرید بانکوک

در گوشه و کنار پاساژ بزرگ سیام سنتر بانکوک درخت هایی که با استفاده از بلوک های چوبی ساخته شده، وجود دارد و سرتاسر بازار LED و صفحه نمایش و مانکن قرار گرفته و پله ها با لامپ و آینه کاری تزیین شده است. مجسمه اسب های چوبی در ورودی سالن قرار دارند و صفحه نمایش ها به مشتریان لباس ها را نشان می دهند و بازدیدکنندگان بدون نیاز به اتاق پرو می توانند اجناس مورد علاقه خود را خریداری کنند.

مجتمع تجاری سیام سنتر بانکوک

در طبقه آخر این مجتمع با گزینه های مختلف غذا خوری روبرو می شوید که در آن ها انواع فست فود، غذا های آسیایی و بین المللی سرو می شود.

رستوران های سیام سنتر بانکوکرستوران های سیام سنتر بانکوک


  

بانکوک به نام شهر فرشته ها شهرت دارد و دارای دیدنی های بسیاری است به طوری که سالانه میلیون ها گردشگر برای دیدن جاذبه های ان تور تایلند را برای سفر انتخاب می کنند. اگر علاقه مند هستید در سفر به بانکوک با دنیای حیوانات نیز آشنا گردید مراجعه به دنیای وحش سافاری گزینه ای فوق العاده است. این مجموعه در خارج شهر بانکوک واقع شده و دارای دو بخش باغ وحش و مارین پارک با انواع حیوانات دریایی می باشد.

دنیای وحش سافاری بانکوک

اصلی ترین جاذبه دنیای وحش سافاری محوطه ای است که در سال 1988 ایجاد شده و در آن می توان حیوانات وحشی مثل گورخر، زرافه، ببر، شیر، خرس و… را در زیستگاه طبیعی خود دید. مسیر بازدید از این محل 8 کیلومتر بوده و 45 دقیقه به طول می انجامد در مسیر شما سوار بر ماشینی ایمن شده هستید و از فاصله ی بسیار نزدیک حیوانات را تماشا می کنید. وقتی به آرامی حرکت می کنید، دسته ای از آهو ها را خواهید دید که در حاشیه جاده در حال حرکت هستند، طبق تحقیقات انجام شده این دسته از آهو ها بزرگ ترین گله در جهان هستند. واقعا رانندگی در این منطقه و دیدن حیوانات مختلف که هیچ کدام توجهی به بازدیدکنندگان ندارند و در حال زندگی دسته جمعی خودشان هستند، حس خوبی را در هر فرد ایجاد می کند. هیجان انگیز ترین بخش بازدید از دنیای وحش زمانی است که گردشگران وارد جنگلی گرمسیری می شوند که در آن تمساح های گرسنه و گوریل ها منتظر آن ها هستند.

جاذبه های گردشگری بانکوک

قسمت دوم دنیای وحش سافاری بانکوک مارین پارک یا پارک آبی مجموعه می باشد که شامل گونه های مختلفی از حیوانات دریایی است و در آن نمایش هایی از حیوانات آموزش دیده همچون دلفین ها، پرندگان، سگ ماهی و میمون ها اجرا می گردد که نمایش حرکات جذاب فیل ها و دلفین ها، بوکس اورانگوتان ها، توپ بازی شیرهای دریایی و نمایش کابوی از جذاب ترین نمایش هایی است که برای بازدیدکنندگان علی الخصوص کودکان بسیار جذاب خواهد بود. این قسمت از پارک را می توان مثل سایر باغ وحش ها، پیاده پیمود و از زیستگاه پرندگان نیز دیدن کرد.

دیدنی های تایلند

در این مکان علاوه بر نمایش های متعددی که اجرا می شود دریاچه ای برای قایق سواری وجود دارد و همچنین رستوران هایی برای سرو غذا های تایلند و فروشگاه هایی برای خرید سوغاتی در این پارک تعبیه شده است و غرفه هایی برای بازی، پرتاب دارت، تیراندازی و حلقه اندازی نیز موجود می باشد.

دنیای وحش سافاری در بانکوک

تفریحات تایلند


95/8/17::: 2:25 ع
نظر()
  

هتل های 3 ستاره بانکوک به دلیل قیمت مناسب تر نسبت به هتل های 4 و 5 ستاره مورد استقبال گردشگرانی قرار می گیرد که بیشتر وقت خود را بیرون از هتل سپری می کنند. اگر قصد دارید در تور تایلند شرکت کنید می توانید هتل کینگ رویال گاردن این را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل در فاصله 45 کیلومتری فرودگاه سووارنابومی واقع شده و به دلیل نزدیکی به ایستگاه قطار هوایی به راحتی می توان به مکان هایی چون سیام پاراگون، سیام دیسکاوری، سیام سنتر، سنترال ورلد و ام بی کی تردد داشت.

هتل کینگ رویال گاردن این بانکوک

هتل کینگ رویال گاردن دارای 150 اتاق مهمان می باشد و با قرار گیری در خیابان ساتورن و دسترسی به قطار هوائی یک هتل ایده آل برای اقامت در بانکوک می باشد. در اتاق ها دسترسی به اینترنت وای فای فراهم شده و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی در دسترس می باشد. تلویزیون کابلی موجود است و برای محافظت از اشیا گران بهای مهمانان گاوصندوق در نظر گرفته شده است. سرویس تهیه چای و قهوه، یخچال، منطقه نشیمن جداگانه، سشوار، میز کار و بطری آب از دیگر تجهیزاتی است که در اتاق ها به چشم می خورند.

هتل سه ستاره کینگ رویال گاردن این بانکوک

هتل کینگ رویال گاردن این بانکوک دارای سالنی با تجهیزات ورزشی است که برای پیگیری تمرین های روزانه می تواند مفید واقع گردد. همچنین برای شنا، آبتنی و گذراندن ساعاتی خوش، می توان از استخر هتل استفاده کرد. برای علاقه مندان به بازی بیلیارد نیز امکانات لازم فراهم شده است.

هتل های 3 ستاره بانکوک

در رستوران هتل که در طبقه همکف آن قرار گرفته انواع غذا های تایلندی، غذا های سبک و نوشیدنی سرو می شود و مهمانان هنگام گرسنگی می توانند به آن مراجعه کنند و غذای دلخواه خود را میل نمایند. در هتل 3 ستاره کینگ رویال گاردن این برای رفاه ساکنین آن خدمات لاندری ارائه می شود و دسترسی به اینترنت وای فای در مکان های عمومی نیز امکان پذیر می باشد. همچنین امنیت هتل با دوربین های مدار بسته کنترل می شود و در پذیرش صندوق امانات موجود است. مهمانان برای تردد بین طبقات هتل می توانند از آسانسور استفاده کنند. سیستم تهویه مطبوع از دیگر امکانات این هتل برای گردشگران بانکوک می باشد.

هتل های 3 ستاره تایلند

هتل 3 ستاره کینگ رویال گاردن این بانکوک

هتل 3 ستاره کینگ رویال گاردن این تایلند


  

هتل های 3 ستاره بانکوک معمولا در بین گردشگرانی که بیشتر وقت خود را صرف بازدید از مکان های تفریحی و دیدنی می کنند و فقط برای استراحت به هتل بر می گردند مورد استقبال قرار می گیرد. یکی از این هتل ها آتریوم بوتیک بانکوک می باشد در مجموع 139 اتاق را در خود جای داده و تا بازار Huay Kwang تا هتل 1.5 کیلومتر فاصله دارد. با ده دقیقه پیاده روی ایستگاه مترو در دسترس خواهد بود و این امر سبب می شود تردد مسافران به سایر نقاط شهر بانکوک آسان گردد.

هتل آتریوم بوتیک بانکوک

هتل 3 ستاره آتریوم بوتیک به عنوان یکی از هتل های بانکوک، دارای 139 اتاق دلوکس، اتاق استودیو و سوئیت با دکوری مدرن می باشد و از نور طبیعی برخوردارند. تلویزیون ال سی دی و دی وی دی پلیر در واحد های اقامتی هتل موجود است و امکان تهیه قهوه فراهم شده است. فضای کار، سشوار، یخچال و حمام از دیگر امکانات اتاق ها هستند همچنین گاوصندوقی برای اطمینان خاطر مهمانان از بابت اشیا گران بهایشان موجود است.

هتل سه ستاره آتریوم بوتیک بانکوک

در هتل آتریوم بوتیک تایلند مهمانان می توانند صبحانه را به صورت بوفه سرو کنند و در کافه تریای آن از انواع تنقلات بهره برند و یا در استخر روباز هتل به شنا و آبتنی بپردازند و اوقاتی دلچسب سپری کنند.

هتل های بانکوک

آسانسور، اتاق های عاری از سیگار، روم سرویس، صندوق امانات، خشکشوئی، سرویس شاتل و سیستم تهویه از خدمات و امکانات رفاهی هتل آتریوم بوتیک بانکوک برای مسافران می باشد. با انتخاب این هتل 3 ستاره در کنار داشتن اقامتی مناسب، تا حدود زیادی می توان در هزینه های سفر صرفه جویی کرد.

هتل 3 ستاره آتریوم بوتیک بانکوک

این هتل که در گروه هتل های 3 ستاره تایلند جای گرفته دارای مرکز بیزنس با امکان دسترسی به اینترنت بی سیم می باشد و پارکینگ اختصاصی برای مسافرانی که با خودرو شخصی به بانکوک سفر کرده اند در نظر گرفته شده است. برای راحتی ساکنین هتل، خدمات لاندری ارائه می شود و پذیرش به صورت شبانه روزی صورت می گیرد و امنیت در آن برقرار است.

هتل های 3 ستاره بانکوک

هتل های 3 ستاره تایلند

 

منبع: http://www.booking.com/


  
  

هتل آماری واترگیت بانکوک

این هتل 5 ستاره دارای 569 اتاق و سوئیت می باشد که در آن ها تلویزیون ال سی دی 40 اینچ با کانال های ماهواره و کابلی همراه با دی وی دی پلیر تعبیه شده که مهمانان می توانند در زمان اوقات فراغت خود از آن استفاده کنند. همچنین دسترسی به اینترنت وای فای فراهم شده و حمام سنگ مرمر اختصاصی با دوش و وان جداگانه در دسترس است. سرویس چای و قهوه، میز کار، گاوصندوق، روشنائی اضطراری، اتو و میز اتو، سشوار، تنپوش، دمپائی و تلفن از سایر تجهیزاتی است که در واحد های هتل گنجانده شده است. مسافران با انتخاب این هتل می توانند اقامتی راحت و دلپذیر را تجربه کنند.

هتل پنج ستاره آماری واترگیت بانکوک

مرکز تناسب اندام هتل نیز در طبقه هشتم واقع شده و با انواع تجهیزات ورزشی از 6 صبح تا 10 شب برای پیگیری تمرین های روزانه مناسب می باشد. مهمانان با شنا در استخر التیام بخش مملو از گلبرگ های گل سرخ و عطراگین سنبل و ylang ylang می توانند اضطراب و نگرانی را از خود دور کرده و تجدید قوا کنند. از دیگر امکانات تفریحی هتل آماری واترگیت بانکوک می توان به استخر کودکان، اتاق بخار، جکوزی، سونا و زمین اسکواش اشاره کرد. مهمانان در زمان گرسنگی نیز می توانند به یکی از رستوران های هتل مراجعه کرده و غذای موردعلاقه خود را سرو کنند.

هتل 5 ستاره آماری واترگیت بانکوک

برای رهایی از خستگی و فشار های روزانه مراجعه به مرکز اسپا Breeze می تواند راه گشا باشد این مرکز که در طبقه هشتم واقع شده از 10 صبح تا 10 شب با ماساژ سنتی تایلندی، درمان های بدن و درمان های زیبائی پذیرای مراجعه کنندگان می باشد.

هتل های 5 ستاره بانکوک

پارکینگ اختصاصی، امکانات برگزاری جلسه و ضیافت، میز تور، خدمات دربان، صرافی، کرایه خودرو، میز جلو 24 ساعته، اتوکشی، فکس و کپی، لاندری، خشکشوئی، فروشگاه، آسانسور، امکانات برای مهمانان ناتوان، اتاق های عاری از سیگار و روم سرویس از خدمات هتل 5 ستاره آماری واترگیت تایلند برای مسافران بانکوک می باشد.

هتل های بانکوک

آدرس هتل آماری واترگیت تایلند

 

منبع: http://www.bestgasht.com/


  
<      1   2   3   4      >