سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انسان مسلمان هدیه ای برتر از سخنی حکیمانه که خداوند بدان، هدایتش را افزون کند یا از نابودیش برهاند به برادرش نداده است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143293
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
12:53 ص

هتل های بانکوک تنوع زیادی دارند به طوری که پاسخگوی نیاز های گردشگران تور  تایلند با هر بودجه ای باشند. هتل های 5 ستاره امکانات تفریحی متنوع همراه با قیمت بالاتر دارند و هتل های 3 ستاره قیمتی مقرون به صرفه و تقریبا بدون امکانات تفریحی هستند لذا اگر بودجه کافی داشته باشید اقامت در یکی از هتل های 5 ستاره مانند هتل برکلی پراتونم بانکوک لذت بیشتر را به همراه خواهد داشت. این هتل در فاصله 26 کیلومتر فرودگاه سووارنابومی واقع شده و با برتین مراکز خرید بانکوک نظیر مرکز خرید پالادیوم، بازار پانتیپ پلازا، مرکز خرید سنترال ورلد، مرکز خرید گیسورن و مرکز مد پلاتینیوم فاصله کوتاهی دارد.

هتل برکلی پراتونم بانکوک

هتل لوکس و 5 ستاره برکلی پراتونم که در سال 2013 به بهره برداری رسیده در تمام 788 اتاق و سوئیت خود که به سبک تایلندی دکور شده اند امکان دسترسی به اینترنت وای فای را فراهم کرده و برای محافظت از اشیای گران بهای مهمانان گاوصندوق دیجیتالی با قابلیت نگهداری از یک لپ تاپ را در نظر گرفته است. تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی سنگ مرمر با وان جداگانه، لوازم بهداشتی، سشوار، سرویس تهیه چای و قهوه، مینی یخچال و روپوش از دیگر تجهیزاتی است که در این واحد ها به چشم می خورند.

هتل های بانکوک

به هنگام خستگی و بعد از تحمل فشار های روزانه استفاده از مرکز اسپا و خدمات ماساژ که به دست متخصصان حرفه ای انجام می پذیرد و در طبقه دهم برج شمالی واقع گردیده می تواند مثمر ثمر باشد. تراسی با صندلی به منظور حمام آفتاب در نظر گرفته شده است و استخر روباز، جکوزی و مرکز تناسب اندام مجهز و پیشرفته از سایر امکانات تفریحی هتل برکلی پراتونم تایلند می باشد.

هتل 5 ستاره برکلی پراتونم بانکوک

پارکینگ، دسترسی به اینترنت وای فای، تاکسی سرویس، اتاق های عاری از سیگار، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، خدمات دربان، خشکشوئی، صرافی، آسانسور، امکانات برای مهمانان ناتوان، لاندری، فروشگاه، میز تور، امکانات جلسه و ضیافت، اتاق های خانوادگی و روم سرویس از جمله خدمات و امکانات رفاهی هتل برای مسافران است. بسیاری از امکانات پیشرفته و خدمات رفاهی 24 ساعته، در کنار بهترین سرویس دهی در این هتل رویایی با بالاترین کیفیت، به مسافران ارائه می شود و هدف کادر هتل برکلی جلب رضایت گردشگران و مسافران تجاری بانکوک بوده و تنها آرزوی ایشان فراهم کردن سفری شاد و لحظاتی جذاب و مفرح برای مهمانان می باشد.

هتل برکلی پراتونم تایلند

در هنگام گرسنگی می توان به یکی از گزینه های ناهار خوری هتل مراجعه کرد و از بین طیف گسترده ای از غذا های محلی، آسیائی و بین المللی مطابق با ذائقه خود غذا انتخاب کرد.

هتل های 5 ستاره بانکوک

آدرس هتل برکلی پراتونم تایلند

هتل های 5 ستاره تایلند

 

منبع: https://www.expedia.com/


  

هتل رامادا پلازا منام در بانکوک

بانکوک یکی از بهترین مقاصد گردشگری جنوب شرقی آسیاست که به دلیل پیشرفت چشم گیر صنعت توریسم تعداد زیادی هتل را در خود جای داده است که این هتل ها با درجه ها و امکانات متفاوت، برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده اند. یکی از هتل های 5 ستاره بانکوک، هتل رامادا پلازا منام می باشد 525 اتاق و سوئیت با سایز های و اندازه های مختلف را برای مهمانان خود فراهم کرده است و در فاصله 40 کیلومتر از فرودگاه سووارنابومی واقع گردیده است. وجود سرویس قایق رفت و برگشت به ایستگاه قطار هوایی سافان تکسین سبب شده تا تردد به سایر نقاط شهر تسهیل گردد.

هتل رامادا پلازا منام ریورساید بانکوک

از امکاناتی که در این واحد های اقامتی به چشم می خورند می توان به سیستم تهویه قابل کنترل از اتاق، حوله، دمپائی، اتو و میز اتو در صورت درخواست، پرده خاموشی، ملافه های هایپو آلرژی، منطقه نشیمن جداگانه، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، سشوار، تلویزیون ال سی دی، میز تحریر، تلفن، دسترسی به اینترنت وای فای، سرویس چای و قهوه، گاوصندوق و یخچال اشاره کرد. اتاق های هتل که همگی چشم اندازی از رودخانه ارائه می دهند عایق صوتی هستند و مسافران را از هیاهوی بیرون در امان می دارند.

هتل های 5 ستاره بانکوک

هتل رامادا پلازا بانکوک دارای 8 کافه و رستوران می باشد که در آن ها طیف گسترده ای از غذا های لذیذ بین المللی، محلی، چینی و گیاهی در وعده های مختلف به صورت بوفه و سفارشی سرو می شود و مشتریان می توانند با توجه به علاقه خود به یکی از این رستوران ها مراجعه کرده و از طعم بی نظیر غذا های آن ها که با مواد اولیه تازه تهیه می شود لذت ببرند.

هتل 5 ستاره رامادا پلازا منام ریورساید بانکوک

این هتل برای مسافرانی که به منظور پیگیری کار های تجاری خود به بانکوک سفر کرده اند نیز امکاناتی نظیر مرکز بیزنس، اتاق جلسه، فکس و کپی، سالن ضیافت و اینترنت پر سرعت فراهم کرده و پرسنل هتل نیز در میز تور برای انتخاب تور های بانکوک گردی می توانند به مسافران مشاوره دهند. همچنین برای خانواده هایی که به همراه فرزندان خود به سفر آمده اند خدمات نگهداری از کودک ارائه می شود.

هتل های 5 ستاره تایلند

هتل رامادا پلازا منام ریورساید بانکوک که از جمله هتل های 5 ستاره تایلند می باشد برای تفریح و سرگرمی مهمانان استخر روباز، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا، کلاب کودکان، سونا و خدمات ماساژ تدارک دیده تا آنان در زمان فراغت خود از این امکانات تفریحی استفاده کنند و خود را از فشار های روزانه برهانند.

هتل پنج ستاره رامادا پلازا منام ریورساید بانکوک

 

منبع: http://www.bestgasht.com/


  

هتل 3 ستاره سیتین پرتونام بانکوک

هتل های بانکوک تنوع زیادی دارند که برخی دارای امکاناتی در حد استاندارد های جهانی و برخی نیز فقط امکانات لازم برای گذراندن چند روز بدون هیچ تفریحی را ارائه می دهند. منطقه پرتونام از مناطق معروف بانکوک می باشد و بیشتر هتل های آن برای مسافران تجاری و گردشگران علاقه مند به خرید مناسب است چرا که این منطقه یک مرکز تجاری بزرگ می باشد. هتل سیتین پرتونام نیز در این منطقه واقع شده و دارای 126 اتاق می باشد.

هتل های 3 ستاره تایلند

در واحد های اقامتی این هتل تلویزیون ال سی دی 32 اینچ با کانال های ماهواره ای تعبیه شده و دسترسی به اینترنت وای فای رایگان فراهم شده است. همچنین امکان تهیه چای و قهوه فراهم شده و برای محافظت از اشیا ارزشمند مهمانان در زمانی که در اتاق خود حضور ندارند گاوصندوق الکترونیکی تدارک دیده شده است. سیستم تهویه مطبوع، سشوار، آئینه قدی، یخچال، حمام، حوله، دمپائی و تلفن آی دی دی از سایر امکانات اتاق ها برای مسافران بانکوک می باشد.

هتل سه ستاره سیتین پرتونام بانکوک

از امکانات رفاهی که هتل برای مهمانان در نظر گرفته می توان به سونا، مرکز اسپا و سالن ورزش اشاره کرد. سیتین پرتونام که از هتل های 3 ستاره تایلند می باشد سرویس های رایگانی به منظور انتقال مسافران به مغازه های اطراف و ایستگاه قطار هوایی فراهم کرده است. همچنین پرسنل هتل به مهمانان در زمینه انتخاب تور های بانکوک گردی مشاوره می دهند و آنان را در صورت لزوم راهنمایی می کنند. دسترسی به اینترنت وای فای، خدمات دربان، انبار چمدان، دستگاه خودپرداز، میز جلو 24 ساعته، سیستم تهویه، صندوق امانات، آسانسور، لاندری، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، اتاق های عاری از سیگار و روزنامه از جمله خدمات و امکانات رافاهی هتل برای مسافرانی است که سیتین پرتونام تایلند را برای اقامت انتخاب می کنند.

هتل 3 ستاره سیتین پرتونام بانکوک

سالن غذا خوری هتل سه ستاره سیتین پرتونام بانکوک که در طبقه همکف واقع شده و ظرفیت 90 صندلی را دارد انواع صبحانه گیاهی را به صورت بوفه سرو می کند که مهمانان می توانند در روز های هفته از ساعت 6:30 تا 10:30 و آخر هفته ها از 6:30 تا 11 به این رستوران مراجعه کرده و گزینه مورد علاقه خود را میل کنند و خود را برای یک روز تفریح و گردش آماده سازند.

هتل های 3 ستاره بانکوک

هتل های بانکوک

 

منبع: https://www.tripadvisor.com/


  
  

هتل 3 ستاره ناسا وگاس در بانکوک

هتل ناسا وگاس از تاپ ترین هتل های بانکوک با گرید 3 ستاره می باشد. این هتل که در Ramkhamhaeng واقع شده تا فرودگاه سووارنابومی به اندازه درایوی 16 دقیقه ای فاصله دارد و در خود 492 اتاق در سایز ها و طرح های مختلف را جای داده است. با انتخاب این هتل برای اقامت در بانکوک می توان تا حدود زیادی در هزینه های سفر صرفه جویی کرد. مرکز خرید سیام پاراگون نیز در فاصله 11 دقیقه ای ناسا وگاس واقع گردیده است. اتاق های هتل که با رنگ های طبیعی و سبک تایلندی تزئین شده اند از نور طبیعی برخوردارند و سیستم تهویه در آن ها موجود است. تلویزیون با کانال های کابلی فراهم شده و حمام اختصاصی در دسترس است و در برخی از اتاق ها دسترسی به اینترنت وای فای با پرداخت هزینه اضافی فراهم شده است.

هتل های 3 ستاره بانکوک

هتل ناسا وگاس که در سال 2000 میلادی به بهره برداری رسیده به عنوان یکی از هتل های بانکوک در گروه هتل های 3 ستاره، امکان اجاره خودرو برای گردش در شهر را فراهم کرده و میز جلو 24 ساعته، روم سرویس، سیستم تهویه، اتاق های عاری از سیگار، لاندری، خشکشوئی، اتاق های خانوادگی، خدمات دربان و انبار چمدان از دیگر خدمات و امکانات رفاهی هتل ناسا وگاس بانکوک برای گردشگران می باشد.

هتل 3 ستاره ناسا وگاس بانکوک تایلند

رستوران ناسا وگاس انواع غذا های چینی، اروپایی و  محلی را فراهم می کند و مهمانان می توانند در کنار تماشای آکواریوم زیبای رستوران غذای مورد علاقه خود را سرو کنند. برای مسافران تجاری تجهیزاتی نظیر اتاق های جلسه، ال سی دی، دی وی دی پلیر، وایت برد های هوشمند، دسترسی به اینترنت پر سرعت و خدمات Coffee Break در نظر گرفته شده است. همچنین پرسنل در میز تور توانایی ارائه خدمات و اطلاعات گردشگری به مسافران علاقه مند به گشت و گذار را دارند.

هتل سه ستاره ناسا وگاس بانکوک

هتل های 3 ستاره تایلند

 

منبع: http://www.agoda.com/


  

شهر بازی دریم ورلد در بانکوک

یکی از تفریحاتی که در سفر به بانکوک رفتن به آن و استفاده از امکاناتش خالی از لطف نخواهد بود شهر بازی دریم ورلد می باشد که در سال 1993 به بهره برداری رسیده و یک مکان ایده آل برای سرگرمی مردم محلی و گردشگران تایلند می باشد. این پارک دارای بخش های مختلف و تجهیزات سرگرمی می باشد که برای تخیله هیجانات درونی مناسب است.

شهر بازی دریم ورلد در بانکوک

پارک تفریحی دریم ورلد در 7 کیلومتری جاده رانگ سیت اونکاراک واقع شده و بیش از 40 سواری هیجان انگیز را در خود جای داده و در روز های دوشنبه تا جمعه از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر پذیرای مراجعه کنندگان است و در روز های شنبه و یک شنبه از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر باز می باشد. مبلغ ورودی برای بزرگسالان 95 بات و برای کودکان 80 بات می باشد.

تفریحات بانکوک

شهر بازی دریم ورلد بانکوک شامل بخش های دریم ورلد پلازا، باغ رویایی، سرزمین خیالی و سرزمین ماجرا می باشد. در بخش ورودی دریم ورلد پلازا قرار داشته که با الهام از دیسنی لند امریکا ساخته شده و پر از فروشگاه ها و ساختمان هایی با اشکال متنوع است. از جمله بازی های باغ رویایی می توان به قطار، ماشین برقی، ماشین مسابقه، عجایب هفت گانه و باغ عشق اشاره نمود این قسمت از پارک تفریحی دریم ورلد بانکوک بیشتر پوشیده از مناطق طبیعی بوده و دریاچه بزرگی در آن قرار دارد و برای گرفتن عکس های زیبا و یادگاری مناسب است. بخش سرزمین ماجرا پارک نیز که شبیه دنیای آینده و فضا طراحی شده، بازی های بیشتری مانند اتومبیل عتیقه، ماهی های پرنده، شهر برفی، اتوبوس دیوانه، فرش پرنده، کشتی واکینگ ها و  … را در خود جای داده است همچنین در بخش سرزمین ماجرا سوار شدن بر قایق موتوری 20 نفره که از ارتفاع بلندی به گودال بزرگی از آب سقوط می کند و همه را چند لحظه با خود به زیر آب می برد بسیار هیجان انگیز خواهد بود. قسمت دیگر این پارک تفریحی سرزمین خیالی است که دارای طرح هایی از قصه های پریان مثل قصر زیبای خفته است و وسایل هیجان انگیز این سرزمین خیالی رویای کودکان را به حقیقت تبدیل می کند.

تفریحات مالزی

جاذبه های گردشگری بانکوک

 

منبع: http://www.dreamworld.co.th/en/


  
<      1   2   3   4      >