سفارش تبلیغ
صبا ویژن
استمرار عبرت اندوزی به بینش می انجامد و خودداری (از زشتیها) را نتیجه می دهد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143291
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
12:2 ص

هتل 4 ستاره ویستا پاتایا در فاصله 110 کیلومتری فرودگاه بین المللی سووارنابومی بانکوک واقع شده و ترکیبی از مهمان نوازی تایلندی و امکانات و خدمات با کیفیت را ارائه می دهد. این هتل که 135 اتاق و سوئیت را در خود جای داده تا ساحل فاصله چندانی ندارد و واکینگ استرین که از معروف ترین مکان های پاتایا است در 2.5 کیلومتری هتل قرار گرفته است.

هتل ویستا پاتایا

طراحی داخلی اتاق های هتل مدرن بوده و از نور ملایم برخوردارند. تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای در اتاق ها تعبیه شده و گاوصندوقی به منظور محافظت از اشیای گران بهای مهمانان در زمانی که در اتاق حضور ندارند در نظر گرفته شده است. حمام اختصاصی در دسترس است و استفاده از اینترنت وای فای نیز امکان پذیر گشته است. تهویه مطبوع، خط تلفن مستقل، بطری آب، سرویس چای و قهوه، سشوار، حوله حمام، دمپائی و لوازم بهداشتی از سایر تجهیزاتی است که در واحد های هتل به چشم می خورند.

هتل چهار ستاره ویستا پاتایا

استخر روباز هتل با صندلی های آفتابگیر و حوله برای داشتن ساعاتی خوش مناسب است و برای پیگیری تمرین ها و ورزش های روزانه می توان به اتاق ورزش هتل مراجعه کرد. همچنین امکان کرایه دوچرخه برای گشت و گذار و دیدن زیبائی های اطراف هتل فراهم شده است.

هتل 4 ستاره ویستا پاتایا

در هتل ویستا پاتایا برای دریافت اطلاعات گردشگری و تهیه بلیط مکان های تفریحی و دیدنی های پاتایا می توان به میز تور مراجعه کرد و از پرسنل آن مشاوره و راهنمائی درخواست کرد. پذیرش در این هتل به صورت شبانه روزی انجام می گیرد و مسافران تجاری برای انجام امور کاری خود می توانند از امکانات جلسه و ضیافت استفاده کنند.

هتل ویستا در پاتایا

رستوران The Patio از 7 صبح تا 11 شب انواع غذا های تایلندی و اروپائی را سرو می کند و خدمات 24 ساعته اتاق را نیز ارائه می دهد. همچنین در این هتل از 6 عصر تا 11 شب انواع غذا های دریایی تازه به همراه طیف وسیعی از سوشی، سالاد و ماکارونی در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

هتل های 4 ستاره پاتایا

دسترسی به اینترنت وای فای در مکان های عمومی فراهم شده و برای رفاه ساکنین هتل خدمات لاندری و خشکشوئی ارائه می گردد. برای مراجعه به فرودگاه نیز می توان از شاتلی که هتل در نظر گرفته استفاده کرد.

هتل های 4 ستاره تایلند

آدرس هتل 4 ستاره ویستا تایلند

 

منبع: bestgasht.com