سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش تا همراه بردباری نگردد، نتیجه ندهد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :13
بازدید دیروز :3
کل بازدید :143290
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/29
11:45 ع

پوکت یکی از شهر های گردشگری کشور تایلند است و تور های مختلفی به مقصد این شهر برگزار می گردد. در پوکت هتل های متنوعی ساخته شده تا پاسخگوی نیاز مسافران تور تایلند باشد. هتل ایبیس پاتونگ یکی از این اقامتگاه هاست که دارای 258 اتاق با طراحی مدرن می باشد. این هتل تا خیابان بنگلا که منبع تفریحات شبانه است و ساحل زیبای پاتونگ فاصله زیادی ندارد و در 45 کیلومتری فرودگاه بین المللی پوکت قرار گرفته است.

هتل ایبیس پاتونگ پوکت

دسترسی به اینترنت وای فای فراهم شده و به منظور محافظت از اشیای گران بهای مهمانان گاوصندوقی در اتاق ها تعبیه شده است. حمام اختصاصی، تلویزیون، تلفن، سرویس تهیه چای و قهوه، تهویه مطبوع، میز کار، سشوار، لوازم بهداشتی و یخچال از امکانات واحد های اقامتی هتل می باشند.

هتل های 3 ستاره تایلند

امکاناتی برای مهمانان ناتوان فراهم شده و پارکینگ اختصاصی موجود است. پذیرش به صورت 24 ساعته انجام می پذیرد. پرسنل هتل در بخش خدمات گردشگری به شما می توانند در زمینه هماهمنگی تور ها و تهیه بلیط مکان های تفریحی و دیدنی پوکت کمک کنند و راهنمائی های لازم را ارائه دهند. برای رفاه هر چه بیشتر مسافران نیز خدمات لاندری و خشکشوئی در دسترس است. اینترنت وای فای در مکان های عمومی در دسترس است و برای افرادی که به منظور پیگیری اهداف تجاری خود به پوکت سفر کرده اند امکانات برگزاری میتینگ مهیا شده است.

هتل سه ستاره ایبیس پاتونگ پوکت

برای شنا و آبتنی می توان از استخر روباز استفاده کرد و برای رفع خستگی و برطرف کردن فشار های روزانه نیز می توان از خدمات ماساژی که به دست متخصصان حرفه ای انجام می گیرد بهره برد. در این هتل صبحانه به صورت بوفه سرو می گردد و غذا های محلی برای وعده های روزانه ارائه می شود.

هتل های 3 ستاره پوکت

هتل ایبیس پوکت

هتل ایبیس پاتونگ در پوکت


95/8/26::: 2:0 ع
نظر()