سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آفت دانش تکبّر است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :31
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143321
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
9:48 ص

جزیره فی فی پوکت شامل 6 جزیره Ko Phi Phi Don، Ko Phi Phi Leh، Ko Mai Phai، Ko Yung، Bida Nok و Bida Nai می باشد که جزایر فی فی کوچک و بزرگ از 4 جزیره دیگر شناخته تر هستند. این جزیره که بین جزیره بزرگ پوکت و تنگه غربی ساحل مالاکا واقع شده به دلیل داشتن سواحل گرمسیری کلاسیک، غار های پنهان، صخره های خیره کننده و آب های فیروزه ای پرتکاپو با زندگی دریایی رنگارنگ مورد استقبال گردشگران تور تایلند واقع شده و هر ساله میزبان توریست های زیادی از سراسر جهان می باشد. توجه داشته باشید که بهترین زمان برای سفر به جزیره فی فی پوکت از ماه نوامبر تا فوریه می باشد چرا که در این زمان آب و هوا مناسب است و دریا کاملا آرام می باشد.

دیدنی های تایلند

در میان 6 جزیره نام برده شده فقط جزیره فی فی بزرگ مسکونی است و تقریبا 80 درصد ساکنان آن را مسلمانان تشکیل می دهند. از اصلی ترین ویژگی جزایر فی فی این است که هیچ وسیله نقلیه موتوری در آن ها به چشم نمی خورد. از جاذبه هایی که در این جزایر دیده می شوند می توان به وجود غار های پنهان متعدد اشاره کرد که یکی از بزرگ ترین آن ها غار Viking cave است که در جزیره فی فی کوچک واقع شده است. خلیج مایا یکی دیگر از جاذبه های رویایی این جزیره است که مملو از مرجان های زیبا، ماهی های رنگارنگ و دنیای زیر آب شگفت انگیز می باشد.

جزیره فی فی در پوکت

ساحل شنی فی فی محلی مناسب برای قدم زدن با پای برهنه است. غارهای پنهان این ناحیه هم بر هیجان شما خواهد افزود همچنین می توانید در جنگل های زیبای این جزایر شش گانه که از عالی ترین نمونه های جنگل های گرمسیری جنوب شرقی آسیا محسوب می شوند پیاده روی کرده و زیبایی های طبیعت را در آن ببینید یا با یک قایق پارویی در دل این دنیای اسرار آمیز سفر کرده و هیجان هایی چون صخره نوردی، موتور سواری با موتور های چهار چرخ در جنگل و سر خوردن از روی طناب از ارتفاع 200 متری روی رودخانه، غواصی، شیرجه در آب و … را تجربه کنید.

جاذبه های گردشگری پوکت

دیدنی های جزایر فی فی


95/9/3::: 2:0 ع
نظر()