سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که براى خدا خشم کرد ، باطل را هر چند سخت بود از پا درآورد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :24
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143314
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
8:18 ص

هتل چهار ستاره آنداکیرا پوکت که در سال 2009 به بهره برداری رسیده در فاصله 40 کیلومتری فرودگاه واقع شده و 200 اتاق مدرن را در خود جای داده است. این هتل که در خیابان Phangmuang Sai Ko در امتداد ساحل پاتونگ قرار گرفته و به مراکز سرگرمی خیابان بنگلا دسترسی هوبی داردو همچنین بازار شبانه رویال پارادایس و جانگ سیلون نیز در نزدیکی هتل واقع شده اند. مرکز شهر و فانتاسی شو نیز به ترتیب در فاصله 1 و 7 کیلومتری هتل چهار ستاره آنداکیرا پوکت واقع گردیده اند.

هتل آنداکیرا پوکت

واحد های هتل به بالکن اختصاصی با چشم اندازی به پاتونگ مجهز هستند و برخی نیز دسترسی مستقیم به استخر دارند. امکان استفاده از اینترنت وای فای فراهم شده و برای سرگرمی مهمانان تلویزیون با دی وی دی پلیر تعبیه شده است. حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی در دسترس است و تهویه مطبوع، سشوار، میز کار، یخچال، تلفن و گاوصندوق از دیگر امکانات اتاق های هتل هستند.

هتل های 4 ستاره تایلند

هتل 4 ستاره آنداکیرا پوکت برای تفریح و سرگرمی مسافران تور تایلند استخر روباز برای بزرگسالان و کودکان، ماساژ، انواع ورزش های آبی در ساحل را فراهم کرده و در رستوران های هتل نیز انواع محلی و غربی ارائه می گردد.

هتل های 4 ستاره پوکت

از خدمات و امکانات رفاهی که هتل آنداکیرا پوکت ارائه می دهد می توان به موارد زیر اشاره نمود: میز تور، دسترسی به اینترنت وای فای، لاندری، خدمان نگهداری از کودک، پذیرش 24 ساعته، میز بیلیارد، امکانات برگزاری سمینار و ضیافت، دستگاه خودپرداز، انبار چمدان، صرافی، اتوکشی، تهویه مطبوع، دستگاه فکس و فتوکپی، شاتل فرودگاه با هزینه اضافی، کرایه خودرو، صندوق امانات در پذیرش، آسانسور، اتاق های خانوادگی، سرویس شاتل رایگان برای ساحل پاتونگ، امکانات برای مهمانان ناتوان، روم سرویس و اتاق های عاری از سیگار.

هتل آنداکیرا در پوکت

هتل 4 ستاره آنداکیرا پوکت


95/9/3::: 2:0 ع
نظر()