سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود رأی، در خطا و اشتباه فرو می افتد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :24
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143314
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
7:57 ص

هتل سری پاسفیک کوالالامپور

هتل سری پاسفیک کوالالامپور یکی از هتل های 5 ستاره می باشد که به دلیل موقعیت خوب و امکانات مناسبش مورد توجه مسافران کوالالامپور واقع شده است. این هتل 10 دقیقه دور تر از مثلث طلائی که به عنوان منطقه کسب و کار کوالالامپور شناخته می شود، متصل به مرکز تجارت جهانی پوترا و مقابل مرکز خرید جدید سان وی پوترا قرار دارد. مراکز خرید معروف سونگی ونگ پلازا و پاویلیون در 3 کیلومتری هتل سری پاسفیک هستند و برج های دوقلوی پتروناس در 4 کیلومتری این هتل واقع شده اند. مهمانان می توانند با استفاده از ایستگاه های حمل و نقل LRT و ایستگاه قطار Komuter به سایر نقاط شهر و جاذبه های گردشگری کوالالامپور دست یابند. برای رسیدن به فرودگاه بین المللی کوالالامپور مسافرانی که در هتل سری پاسفیک اقامت داشتند باید مسافت 75 کیومتری را طی کنند.

هتل سری پاسفیک کوالالامپور

تفاوتی نمی کند که به چه منظور به کوالالامپور سفر کرده اید چه برای کار و تجارت یا ماه عسل و یا برای گذران تعطیلات در کنار خانواده، در هر صورت هتل سری پاسفیک به عنوان یکی از هتل های کوالالامپور مکانی فوق العاده برای مدت زمان اقامت شما در این شهر خواهد بود. این هتل 5 ستاره 560 اتاق سوپریور، دلوکس، کلوب و سوئیت دارد که همگی به صورت مدرن و زیبائی دکور شده اند. اتاق ها دارای کفپوش چوبی هستند و امکان کنترل تهویه مطبوع هوا در اتاق فراهم شده است. تلفن با پست صوتی، حمام خصوصی و اتاق دوش جداگانه، دسترسی به اینترنت وای فای، یخچال، گاوصندوق، اتو و میز اتو، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های کابلی و رادیوئی و میز از جمله امکاناتی است که در اتاق های هتل سری پاسفیک کوالالامپور گنجانده شده است. همچنین مهمانان می توانند با امکاناتی که در اتاق ها وجود دارد برای خود چای و قهوه تهیه کرده و نوش جان نمایند. پرسنل هتل در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات بی و عیب و نقص هستند. همچنین تعداد اندکی از اتاق ها از نمایی رو به مرکز تجارت جهانی پوترا و برج های دوقلوی پتروناس برخوردار می باشند.

هتل های 5 ستاره مالزی

هتل سری پاسفیک در کوالالامپور مالزی

مهمانان می توانند در استخر فضای باز هتل شنا کنند و تن خود را از خستگی های روزانه و فشار های کاری برهانند همچنین سالن بدنسازی هتل یک انتخاب جامع از تجهیزات مدرن می باشد و برای انجام ورزش های روزانه ای که مسافران قبل از سفر دنبال می کردند بسیار مناسب است. مرکز اسپا Tirta نیز با ارائه انواع خدمات ماساژ، درمان های بدن و صورت و سونا مکانی ایده آل برای بازیانی نیرو و طروات جوانی است. مرکز بیزنس هتل سری پاسفیک کوالالامپور هر روز هفته با طیف کاملی از خدمات حرفه ای در خدمت مهمانان تجاری می باشد. رستوران Zende که موقعیت مکانی همانند لابی دارد، در تمام مدت روز انواع غذا های آسیایی و بین المللی را به صورت بوفه ارائه می دهد. رستوران ژاپنی Kofuku با منظره ای رو به باغات سرسبز اطرف رستوران، پذیرایی وعده های ناهار و شام را بر عهده دارد. همچنین مهمانان می توانند نوشیدنی های مختلف را در لژ Cheraza به همراه موسیقی و تفریحات زنده میل نمایند. سری پاسفیک کوالالامپور از هتل های 5 ستاره مالزی می باشد و خدمات و امکانات رفاهی متنوعی در اختیار مهمانان خود قرار می دهد که تعدادی از آن ها عبارتند از: خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لاندری، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی، مرکز تجارت، کرایه اتومبیل،  پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، صندوق امانات، انبار بار و چمدان و تهویه مطبوع.

هتل های 5 ستاره کوالالامپور

هتل های کوالالامپور

اطلاعات هتل سری پاسفیک کوالالامپور

  • نام لاتین هتل: Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur
  • تلفن هتل: 40425555-3-60+
  • آدرس هتل: Jalan Putra, 50350 Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت هتل: http://www.seripacifichotel.com
  • موقعیت هتل: Kuala Lumpur

هتل پنج ستاره سری پاسفیک کوالالامپور

هتل سری پاسفیک مالزی

هتل سری پاسفیک کوالالامپور


  

هتل دورست ریجنسی کوالالامپور

هتل دورست ریجنسی کوالالامپور از جمله هتل های 4 ستاره موجود در این شهر می باشد که در قلب مثلث طلائی کوالالامپور واقع شده و بیشتر برای گردشگرانی که به قصد خرید به این شهر توریستی مراجعه می کنند مناسب است چرا که تعدادی از معروف ترین مراکز خرید که از جاذبه های گردشگری کوالالامپور هستند در نزدیکی هتل واقع شده اند و مهمانان با صرف زمان اندک و پیاده روی کوتاه به این مکان ها دسترسی دارند از جمله این مراکز خرید می توان به پاویلیون، گالری استار هیل، فارنهایت 88، لات تن، سونگی ونگ، برجایا تایمز اسکوئر و لات یات پلازا اشاره کرد. مرکز کنوانسیون کوالالامپور، برج های دوقلوی پتروناس و سوریا کی ال سی سی در شعاع 2 کیلومتر هتل دورست ریجنسی مالزی واقع شده اند و مهمانان برای دست یابی به فرودگاه بین الملی کوالالامپور باید 50 دقیقه وقت صرف کنند.

هتل دورست ریجنسی کوالالامپور

دورست ریجنسی کوالالامپور به عنوان یکی از هتل های 4 ستاره مالزی دارای 320 اتاق و سوئیت می باشد که به تازگی بازسازی شده اند و دارای دکور و فضائی لوکس می باشند. محیط این اتاق های مدرن از هر حیث ایده آل بوده و دارای مبلمان و تختخوابی مدرن و راحت با رنگ های ملایم می باشند. تهویه هوا از اتاق قابل کنترل است و تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای برای سرگرمی مسافران، زمانی که در اتاق ها حضور دارند در نظر گرفته شده است. تخت نوزاد در صورت تقاضا در اختیار مهمانان قرار می گیرد و دسترسی به اینترنت وای فای در اتاق ها فراهم شده است. گاوصندوق الکترونیکی، سشوار، امکان تهیه چای و قهوه، حمام اختصاصی با وان و یا دوش، اتو و میز اتو، حوله، دمپائی و لوازم آرایشی بهداشتی در اتاق های هتل دورست ریجنسی مالزی گنجانده شده است. کارمندان با اخلاق و زحمتکش هتل  شبانه روز در تلاش هستند تا رضایت خاطر مهمانان را تامین نمایند و هر آن چه در خواست می کنند در اختیارشان قرار دهند.

هتل های 4 ستاره مالزی

هتل 4 ستاره دورست ریجنسی کوالالامپور

هتل دورست ریجنسی در منطقه بوکیت بینتانگ که یک انتخاب عالی برای کاوش های خانوادگی و دوستانه، مد و سرگرمی است واقع شده و امکانات خوبی برای رفاه مهمانان خود دارد. استخر روباز هتل در طبقه چهارم از 30 طبقه هتل واقع شده و یک پناهگاه مناسب برای استراحت و آفتاب گرفتن می باشد در محوطه استخر دسترسی به وای فای فراهم شده است. مهمانان می توانند برنامه ورزشی که در قبل سفر داشتند را در سالن ورزش هتل که در طبقه 2 تعبیه شده ادامه دهند. مرکز بیزنس و اتاق های جلسه و ضیافت با امکانات به روز آماده سرویس دهی به مسافران تجاری می باشد. رستوران سلینی غذاهای ایتالیایی سرو می کند. کافه چکرز با غذا های دریائی در تمام روز باز است و غذاهای محلی و بین المللی را نیز می توان در کافه ویندوز لانژ که موزیک زنده نیز اجرا می شود میل کرد. هتل دورست ریجنسی به عنوان یکی از هتل های کوالالامپور خدمات نگهداری از کودک را ارائه می دهد تا خانواده ها با خیال راحت به کار های خود برسند همچنین امکان اجاره خودرو فراهم شده و مهمانان می توانند از پرسنل پذیرش در مورد تور های محلی و مکان های دیدنی کوالالامپور اطلاعات کسب کنند. خدمات دربان، پذیرش 24 ساعته، صرافی، خدمات پزشکی، ذخیره سازی چمدان، سرویس پستی، پارکینگ، لاندری، خشکشوئی، اتوکشی، فکس و کپی، شاتل فرودگاه با هزینه اضافی، صندوق امانات، آسانسور، امکانات برای مهمانان ناتوان، روم سرویس، اتاق های عاری از سیگار و فروشگاه هدیه بخشی از خدمات و امکانات رفاهی هتل دورست ریجنسی کوالالامپور می باشد.

هتل های 4 ستاره کوالالامپور

هتل چهار ستاره دورست ریجنسی کوالالامپور

اطلاعات هتل دورست ریجنسی کوالالامپور

  • نام لاتین هتل: Dorsett Regency Hotel Kuala Lumpur
  • تلفن هتل: 27161000-3-60+
  • آدرس هتل: 172Jalan Imbi, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت هتل: http://www.dorsetthotels.com/malaysia/kualalumpur
  • موقعیت هتل: Kuala Lumpur

هتل های کوالالامپور

هتل دورست ریجنسی کوالالامپور


  

هتل سیلیکا می تاور کوالالامپور

هتل سیلیکا می تاور کوالالامپور یک هتل 3 ستاره در مثلث طلائی می باشد که ترکیبی از امکانات رفاهی معاصر با مهمان نوازی مالائی را ارائه می دهد. این هتل که در مرکز کوالالامپور واقع شده تا ایستگاه LRT مسجد جامک و ایستگاه مونوریل دنگ ونگی 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد و این امر سبب شده تا مهمانان هتل به سهولت بتوانند به سایر نقاط شهر تردد داشته باشند. از جاذبه های گردشگری کوالالامپور که در نزدیکی هتل قرار دارند می توان به مرکز خرید Jakel، میدان مردکا، برج کوالالامپور، برج های دوقلوی پتروناس، محله چینی ها و لیک گاردن اشاره کرد. هتل سیلیکا می تاور تقریبا در فاصله 2?5 مایلی از ایستگاه راه آهن و با قطار حدود 30 دقیقه ای از فرودگاه بین المللی کوالالامپور واقع شده است.

هتل سیلیکا می تاور کوالالامپور

هتل سیلیکا می تاور مالزی دارای 179 اتاق استاندارد و دلوکس و سوئیت استودیو می باشد که به زیبایی تمام تزئین شده اند. برای اقامتی آرام و با آسایش، مهمانان می توانند از امکانات گنجانده شده در اتاق ها استفاده کنند. در اتاق ها سیستم تهویه مطبوع که از همان اتاق قابل کنترل می باشد موجود است و تلویزیون ال سی دی 32 اینچ با کانال های ماهواره ای و سیستم دی وی دی پلیر برای اوقات فراغت و سرگرمی مهمانان فراهم شده است. حمام سنگ مرمر اختصاصی، گاوصندوق الکترونیکی، سشوار، امکانات تهیه چای و قهوه و میز کار در اتاق ها تعبیه شده است و مهمانان در اتاق های هتل به اینترنت با سرعت بالا دسترسی دارند. پرسنل هتل سیلیکا می تاور به عنوان یکی از هتل های کوالالامپور در تمام طول شبانه روز آماده سرویس دهی به مهمانان هستند تا رضایتشان را جلب نمایند و آنان را ترغیب سازند تا در سفر های بعدی که به این شهر خواهند داشت سیلیکا می تاور کوالالامپور را برای اقامت برگزینند.

هتل های 3 ستاره مالزی

سیلیکا می تاور از هتل های کوالالامپور

سیلیکا می تاور کوالالامپور یکی از هتل های 3 ستاره مالزی می باشد که در 32 طبقه ساخته شده و امکانات بهتری نسبت به سایر هتل های 3 ستاره کوالالامپور ارائه می دهد. استخر این هتل در طبقه 8 واقع شده و نمایشی نفس گیر از پارک بوکیت ناناس و برج کوالالامپور ارائه می دهد. مرکز تناسب اندام در طبقه 9 واقع شده و با پنجره ها و آئینه های بزرگ انواع وسایل ورزشی را در خود جای داده است. اتاق های ملاقات و بال روم هتل با ظرفیت 200 نفر با آخرین فناوری های صوتی، تصویری و مخابراتی تجهیز شده است. رستوران La Maison با انواع غذا های محلی و بین المللی در وعده های صبحانه، ناهار و شام میزبان مهمانان می باشد. پارکینگ، فکس و کپی، میز تور، خشکشوئی، لاندری، میز جلو 24 ساعته، روم سرویس، اتاق های عاری از سیگار، مرکز بیزنس، خدمات دربان، خدمات شاتل، دسترسی به اینترنت، سرویس صوتی، صرافی و کرایه خودرو  از دیگر خدمات و امکانات رفاهی هتل سه ستاره سیلیکا می تاور کوالالامپور برای مهمانان است.

هتل های 3 ستاره کوالالامپور

هتل 3 ستاره سیلیکا می تاور کوالالامپور مالزی

اطلاعات هتل سیلیکا می تاور کوالالامپور

  • نام لاتین هتل: Silka Maytower Hotel Kuala Lumpur
  • تلفن هتل: 26929298-3-60+
  • آدرس هتل: No. 7, Jalan Munshi Abdullah, 50100 Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت هتل: http://www.silkahotels.com/maytower
  • موقعیت هتل: Kuala Lumpur

هتل 3 ستاره سیلیکا می تاور مالزی

آدرس هتل سیلیکا می تاور کوالالامپور


  

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور

اگر دوست دارید در سفر به کوالالامپور یکی از بزرگ ترین مراکز خرید جنوب شرقی آسیا را ببینید و سوغاتی ها و خرید های خود را از این مرکز انجام دهید باید به مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور مراجعه کنید. این مرکز خرید که از برترین مراکز خرید مالزی می باشد در خیابان ایمبی واقع شده با مونوریل و تاکسی به راحتی قابل دسترسی است. برجایا تایمز اسکوئر دارنده اولین پله های دارای سنسور موسیقی در دنیا است و با مساحتی بالغ بر 2 میلیون متر مربع بیش از 1000مغازه و 65 رستوران را در خود جای داده است.

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر به دلیل اینکه اجناسی با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهد به یکی از محبوب ترین مراکز خرید کوالالامپور در بین گردشگران و مردم تبدیل شده است هر چند که در این مرکز فروشگاه هایی با برند های بین المللی نیز به چشم می خورند اما برای خرید در این پاساژ نیاز نیست پول زیادی همراهتان باشد و می توانید با هزینه ی کم، خرید خوب و اقتصادی داشته باشید. این مجتمع عرضه کننده ی بیشترین و متنوع ترین محصولات برای توریست هایی که مایل به خرید سوغاتی هستند می باشد به طوری که از طبقه ی سوم این مجموعه به بعد، مغازه های پوشاک و کیف و کفشی که می بینید، بسیار مناسب و ارزان است. همچنین در این طبقات فروشگاه هایی وجود دارند که می توانید سوغاتی هایی با رنگ و بوی مالزی را برای خانواده تان با قیمت مناسب خریداری کنید. تعدادی از مغازه هایی که در طبقه ی دوم مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر مالزی واقع شده اند تمام وسایل الکترونیک اعم از موبایل، تبلت، دوربین های دیجیتال و هر آن چه مربوط به دنیای دیجیتال و الکترونیک می شود را ارائه می دهند.

مراکز خرید مالزی

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر در کوالالامپور

بعد از اینکه از خرید فارغ شدید و دوست داشتید ساعاتی هیجان انگیز در کنار خانواده خود سپری کنید بهتر است سری به طبقات 5 تا 8 بزنید. در این طبقات یکی از مهیج ترین و بهترین شهر بازی های سر پوشیده مالزی و قطار تفریحی بسیار وحشتناک ساخته شده است. همچنین می توانید انواع و اقسام دستگاه ها و وسیله های بازی مانند ایستگاه کهکشان، اتوبوس دیوانه، سالن های تیر اندازی با کمان، سالن های بولینگ، بشقاب پرنده و تاپ را در این پارک سرپوشیده تجربه کنید. وجود سالن های آرایش و ماساژ، پارکینگ، دستگاه های خودپرداز می بانک مالزی و سی آی ام بی، رستوران های متنوع در طبقات مختلف و سالن های سینما با بهترین امکانات برای نمایش جدید ترین فیلم های جهان این مجتمع را به یکی از کامل ترین و مجهز ترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور تبدیل کرده است. قابل ذکر است که هتل برجایا تایمز اسکوئر که یکی از هتل های کوالالامپور با گرید 5 ستاره می باشد جزئی از برجایا تایمز اسکوئر است. ساعات کاری مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر از 10 صبح تا 10 شب می باشد.

جاذبه های گردشگری کوالالامپور

مراکز خرید کوالالامپور

اطلاعات مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور

  • نام لاتین مرکز خرید: Berjaya Times Square Mall Kuala Lumpur
  • تلفن مرکز خرید: 21173111-3-60+
  • آدرس مرکز خرید: No. 1 Jalan Imbi, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت مرکز خرید: https://www.berjayatimessquarekl.com
  • موقعیت مرکز خرید: Kuala Lumpur

آدرس مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر مالزی

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور


  
<      1   2   3   4