سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسد چون کم بود ، تن درست و بى غم بود . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :26
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143316
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
8:32 ص

معبد تین هو کوالالامپور

اگر در سفر به مالزی دنبال مکان های دیدنی هستید و دوست دارید معماری ها و جاذبه های ملل مختلف را نیز در این کشور از نزدیک ببیند یکی از اولویت ها برای شما معبد تین هو کوالالامپور (Thean Hou Temple) می باشد. این معبد که از دیدنی های مالزی به شمار می آید در سال 1989 بازگشائی شده و یکی از بهترین نمونه های زیبای معماری چینی در مالزی است. تین هو با اینکه قدمتی کمتر از 30 سال دارد ولی معماری آن طوری است که حالت سنتی خود را از دست نداده و گویی که این معبد قرن ها عمر دارد. این معبد متعلق به ساکنین چینی تبار مالزی است که در بالای تپه رابسون واقع شده و هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.

معبد تین هو کوالالامپور

معبد تین هو که از جاذبه های گردشگری کوالالامپور می باشد دارای تالار هایی چند منظوره با سقف طلایی و ردیف هایی از فانوس های آویخته می باشد. داخل معبد سه مجسمه بزرگ با سه خدای اصلی رو به روی در ورودی قرار دارد که اولی خدای ثروت دومی خدای قدرت و سومی خدای سلامت است. سکو های کوچکی رو به روی هر خدا قرار دارد که مردم به نوبت بر روی آن ها زانو زده و در حالی که چهار عود در دست دارند به دعا می پردازند. ستون های معبد تین هو مالزی را به رنگ قرمز ساخته و نقاشی کرده اند که وارد شوندگان آن را خوش یمن می پندازند با این ستون ها نماد هایی از معماری جدید و قدیم در این معبد ارائه داده شده است.

جاذبه های گردشگری مالزی

معبد تین هو از دیدنی های کوالالامپور

در محوطه داخل زیر زمین، مغازه ها شمار وسیعی از اقلام گوناگون مانند کنده کاری هایی چوبی و یا دیگر وسائل تزئین یافته را به فروش می رسانند که برای خرید سوغاتی می توانید سری به این مغازه ها بزنید. تندیس های زیبایی از 12 حیوان صور فلکی چینی در این معبد وجود دارد که باعث شده بسیاری از چینی ها معبد تین هو را که از دیدنی های کوالالامپور می باشد برای مراسم عروسی خود برگزینند. همچنین زائران و بازدید کنندگان می توانند برای آگاهی از طالع خود به طالع بینانی که در معبد فعالیت می کنند مراجعه کنند. معبد تین هو بزرگ ترین معبد چینی های مالزی است و بهترین وقت برای بازدید از آن، زمان سال نوی چینی هاست که همه جا با مجسمه های زیبا تزیین شده و فانوس های قرمز رنگ چینی، محوطه معبد رو پوشانده اند.

اطلاعات معبد تین هو کوالالامپور

  • نام لاتین معبد: Thean Hou Temple Kuala Lumpur
  • تلفن معبد: 22747088-3-60+
  • آدرس معبد: 65Persiaran Endah, Off Jalan Syed Putra, 50460 Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت معبد: http://www.hainannet.com.my/en
  • موقعیت معبد: Kuala Lumpur

معبد تین هو از جاذبه های گردشگری کوالالامپور

معبد تین هو کوالالامپور


  

هتل اینویتو سوئیتز کوالالامپور

هتل اینویتو سوئیتز کوالالامپور (Invito Hotel Suites Kuala Lumpur) در قلب مثلث طلائی و در منطقه بوکیت بینتانگ واقع شده و از هتل های 4 ستاره کوالالامپور می باشد. بوکیت بینتانگ یک انتخاب عالی برای گرداشگران علاقه مند به کاوش های خانوادگی، مد و سرگرمی است و با کاوش در معابد خیره کننده و بازار های خیابانی رنگارنگ می توانید یک روز عالی را سپری کنید. از جمله جاذبه های گردشگری کوالالامپور که در اطراف هتل هستند می توان به مرکز خرید پاویلیون، برج های دوقلوی پتروناس، خیابان پتالینگ، میدان مردکا و برج کوالالامپور اشاره داشت. مسافرانی که در هتل اینویتو سوئیتز مالزی اقامت دارند برای رسیدن به فرودگاه بین المللی کوالالامپور باید 43 کیلومتر را طی کنند.

هتل اینویتو سوئیتز کوالالامپور

اینویتو سوئیتز کوالالامپور که از هتل های 4 ستاره مالزی است دارای 126 سوئیت مجلل و لوکس می باشد. همه سوئیت ها با امکانات مدرن مجهز شده اند و راحتی و آسایش را برای مسافران به ارمغان می آورند. سوئیت های هتل دارای بالکن می باشند و چشم اندازی از کوالالامپور را ارائه می دهند. تلویزیون ال ای دی 50 اینچ با کانال های ماهواره ای با دستگاه دی وی دی پلیر موجود است و دسترسی به اینترنت بی سیم فراهم شده است. حمام اختصاصی با لوازم آرایشی بهداشتی در دسترس است و آشپزخانه کوچکی در سوئیت ها تعبیه شده که مهمانان در صورت لزوم می توانند از آن استفاده کنند قسمت مخصوص نشیمن نیز موجود است. حوله دست، روپوش، سشوار، تلفن آی دی دی، تهویه مطبوع، دمپائی، گاوصندوق، میز مطالعه، اتو و میز اتو از سایر امکانات این هتل برای مهمانانش می باشد.

هتل های 4 ستاره مالزی

آدرس هتل اینویتو سوئیتز مالزی

هتل اینویتو سوئیتز از لوکس ترین هتل های کوالالامپور با گرید 4 ستاره می باشد که دارای استخری در فضای باز است که مهمانان می تواند ساعتی از اوقات فراغت خود را در آن به شنا بپردازند و یا در مرکز تناسب اندام هتل به انجام ورزش های روزانه مشغول شوند. همچنین رستوران هتل با انواع غذا ها آماده سرویس دهی می باشد و در لابی هتل امکان نوشیدن چای و قهوه فراهم شده است. میز جلو 24 ساعته، چک این – چک اوت سریع، منطقه مخصوص کشیدن سیگار، آسانسور، اتاق های خانوادگی، کرایه خودرو، اتاق های عاری از سیگار، خدمات دربان، انبار چمدان، روزنامه، خدمات نگهداری از کودک، خدمات خانه داری، لاندری، فکس و کپی، امکانات جلسه و ضیافت، صندوق امانات، دسترسی به اینترنت وای فای، تهویه مطبوع، پارکینگ و صبحانه از خدمات و امکانات رفاهی هتل اینویتو سوئیتز کوالالامپور برای مهمانانش می باشد. پرسنل هتل با نهایت خونگرمی با مسافران ارتباط برقرار می کنند و به آن ها در زمینه های مختلف مشاوره می دهند.

هتل های 4 ستاره کوالالامپور

هتل های کوالالامپور

اطلاعات هتل اینویتو سوئیتز کوالالامپور

  • نام لاتین هتل: Invito Hotel Suites Kuala Lumpur
  • تلفن هتل: 23869288-3-60+
  • آدرس هتل: No: 1, Lorong Ceylon, Bukit Ceylon, 50200 Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت هتل: http://www.invitohotelsuites.com.my
  • موقعیت هتل: Kuala Lumpur

هتل 4 ستاره اینویتو سوئیتز کوالالامپور مالزی

هتل چهار ستاره اینویتو سوئیتز


  

هتل مجستیک کوالالامپور

هتل مجستیک کوالالامپور (The Majestic Hotel Kuala Lumpur) یکی از هتل های باشکوه، لوکس و مدرن 5 ستاره شهر می باشد که در خیابان سلطان Hishamuddin واقع شده و فقط یک پیاده روی 3 دقیقه ای از ایستگاه قطار کی ام تی کوالالامپور فاصله دارد. این هتل در نزدیکی میدان مردکا قرار گرفته و تا منطقه خرید بوکیت بینتانگ درایوی 15 دقیقه ای فاصله دارد. همچنین مرکز شهر کوالالامپور، مرکز کنوانسیون و مثلث طلائی با درایوی 10 دقیقه ای در دسترس خواهد بود. از جاذبه های گردشگری کوالالامپور که در نزدیکی هتل هستند می توان به موزه ملی، مسجد ملی، موزه هنر های اسلامی، باغ دریاچه، پارک پرندگان و خیابان پتالینگ اشاره داشت. مسافرانی که در مجستیک کوالالامپور اقامت دارند با قطار سریع السیر در زمانی 28 دقیقه ای به فرودگاه بین المللی کوالالامپور خواهند رسید.

هتل مجستیک کوالالامپور

هتل مجستیک که از هتل های 5 ستاره مالزی می باشد از دو بال (بال برج و بال با شکوه) تشکیل شده اکثر بال برج دارای سوئیت ها و اتاق های شیک و لوکس می باشد و بال با شکوه دارای اتاق هایی با دکوراسیون مدرن می باشد، در بال برج شما شاهد دکوراسیون لوکس مانند مبلمان لمسه و تابلوها و فرش شیک می باشید. این هتل دارای 300 اتاق و سوئیت می باشد که همگی به زیبایی دکور و تزئین شده اند و امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، لوازم آرایشی بهداشتی، گاوصندوق، تلفن، حمام اختصاصی، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، روپوش، دمپائی، بطری آب، میز مطالعه، سشوار، اتو و میز اتو در اتاق های گنجانده شده است همچنین امکاناتی برای تهیه چای و قهوه موجود است و دسترسی به اینترنت وای فای فراهم شده است. پرسنل هتل مجستیک مالزی به صورت روزانه به نظافت اتاق ها و سوئیت ها می پردازند و در تمام طول شبانه روز آماده سرویس دهی به مهمانان هستند.

هتل های 5 ستاره مالزی

هتل 5 ستاره مجستیک کوالالامپور مالزی

هتل مجستیک به عنوان یکی از هتل های کوالالامپور در سال 1932 میلادی افتتاح شده و دارای سبک استعماری و نئو کلاسیک می باشد. این هتل 5 ستاره دو رستوران دارد که در رستوران cantango انواع غذا های بین المللی سرو می شود و کافه colonial با انواع غذاهای خوشمزه و دلچسب محلی مالایی در خدمت مشتریان خود می باشد. مرکز اسپا هتل با خدماتی نظیر انواع ماساژ و درمان های بدن مکانی مناسب برای بازیافتن طراوت و نیروی از دست رفته است و مهمانان با شنا در استخر روباز هتل می توانند ساعتی را به خوشی و شادمانی سپری کنند. مرکز تناسب اندام نیز با انواع تجهیزات ورزشی پیشرفته آماده سرویس دهی به مهمانان گرامی است. میز جلو 24 ساعته، ترانسفر فرودگاه، اتاق بازی، خدمات دربان، فضای کنفرانس، لاندری، خشکشوئی، آسانسور، دسترسی به اینترنت وای فای رایگان، کرایه اتومبیل، انبار چمدان، صندوق امانات، تور های گردشگری، خدمات تهیه بلیط، امکانات جلسه و ضیافت، روم سرویس، اتاق های عاری از سیگار، روزنامه و تهویه مطبوع از جمله خدمات و امکانات رفاهی هتل مجستیک کوالالامپور می باشد. مهمانان با اقامت در این هتل مدرن و با شکوه می توانند سفری به یادماندنی را تجربه کنند.

هتل های 5 ستاره کوالالامپور

آدرس هتل مجستیک کوالالامپور مالزی

اطلاعات هتل مجستیک کوالالامپور

  • نام لاتین هتل: The Majestic Hotel Kuala Lumpur
  • تلفن هتل: 27858000-3-60+
  • آدرس هتل: No.5, Jalan Sultan Hishamuddin, City Centre, 50000 Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت هتل: http://www.majestickl.com
  • موقعیت هتل: Kuala Lumpur

قیمت و رزرو هتل مجستیک مالزی

هتل های کوالالامپور

هتل مجستیک کوالالامپور مالزی


  

هتل فلامینگو بای لیک کوالالامپور

هتل فلامینگو بای لیک کوالالامپور (Flamingo By The Lake Hotel Kuala Lumpur) یا هتل فلامینگو کوالالامپور یکی از هتل های 4 ستاره این شهر می باشد که در امتداد دریاچه زیبای امپنگ واقع شده و دارای چشم انداز فوق العاده ای است. یکی از بزرگ ترین ایراداتی که به این هتل زیبا وارد می شود دسترسی نا مناسب آن به ایستگاه مترو است به طوری که تا نزدیکترین ایستگاه قطار شهری حدود 5 کیلومتر فاصله دارد. گر چه این هتل تا مرکز شهر فاصله دارد، اما در اطراف آن بزرگراه‌ اصلی‌ که به مرکز شهر می‌رسد، قرار دارد و این ویژگی‌ سبب شده است که مهمانان بتوانند علاوه بر تمدد اعصاب و داشتن آرامش، از مرکز پر هیاهوی شهر بازدید کنند. هتل فلامینگو بای لیک در فاصله 6?4 کیلومتری کی ال سی سی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور، 7?5 کیلومتری مرکز خرید پاویلیون و 2?3 کیلومتری مرکز بزرگ شرق قرار گرفته است. هر روز شاتلی برنامه ریزی شده از هتل به مقاصد امپنگ پوینت، کی ال سی سی و مرکز خرید پاویلیون حرکت می کند. مهمانانی که در هتل فلامینگو بای لیک مالزی اقامت دارند برای رسیدن به فرودگاه بین المللی کوالالامپور باید مسافتی 46 کیلومتری را طی کنند.

هتل فلامینگو بای لیک کوالالامپور

فلامینگو بای لیک کوالالامپور به عنوان یکی از هتل های 4 ستاره مالزی دارای 230 اتاق و سوئیت می باشد که اتاق های رو به دریاچه چشم انداز بسیار زیبا و دیدنی دارند ولی اتاق های رو به خیابان و کوچه از لحاظ چشم انداز بسیار با اتاق های رو به دریاچه متفاوت هستند. امکانات متنوعی در اتاق های و سوئیت های هتل گنجانده شده که برخی از آن ها عبارتند از: تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، حمام اختصاصی با دوش، لوازم آرایشی بهداشتی، میز مطالعه، تلفن، بطری آب و گاوصندوق. همچنین امکان تهیه چای و قهوه فراهم شده و بالکن اختصاصی نیز در اتاق ها موجود است. پرسنل هتل در طول 24 ساعت شبانه روز آماده سرویس دهی به مهمانان هستند و نظافت هتل فلامینگو کوالالامپور به صورت روزانه انجام می گیرد.

هتل های 4 ستاره مالزی

هتل 4 ستاره فلامینگو کوالالامپور مالزی

اکثر غذا های مالائی با سلیقه ایرانیان سازگار نیست و گردشگران ایرانی که به کوالالامپور سفر می کنند در انتخاب غذا مشکل دارند اما در هتل فلامینگو بای لیک کوالالامپور با وجود رستوران سلطانی که متخصص در طبخ انواع غذا های هندی و ایرانی است این مشکل وجود ندارد و مهمانان در وعده های ناهار و شام می توانند از غذا های این رستوران استفاده کنند. کافه Delifrance نیز انواع غذا های فرانسوی را به مهمانان ارائه می دهد. صبحانه این هتل رایگان است و تنوع غذایی کاملی دارد و از ساعت 6:30 تا 8:30 صبح صورت سلف سرویس سرو می شود. استخر روباز هتل که در کنار دریاچه و در مجاورت لابی واقع شده مکانی ایده آل برای شنا و گذراندن ساعاتی خوش می باشد. مسافران می توانند روز خود را با دویدن در میان گذرگاه های سرسبز هتل آغاز کنند و یا بازی تنیس انجام دهند. بطور کلی کارکنان هتل مودب و کاملا با احترام با مهمانان برخورد می کنند و اگر هم نیاز به نقشه و تاکسی گرفتن باشد مسئول مربوطه این کار را با خوشرویی برایتان انجام می دهند. سرویس شاتل، پارکینگ، خدمات دربان، صرافی، میز جلو 24 ساعته، اتوکشی، لاندری، خشکشوئی، تهویه مطبوع، صندوق امانات، آسانسور، اتاق های عاری از سیگار، بال روم و روم سرویس از خدمات و امکانات رفاهی هتل فلامینگو بای لیک به عنوان یکی از هتل های کوالالامپور می باشد.

هتل های 4 ستاره کوالالامپور

هتل های کوالالامپور

اطلاعات هتل فلامینگو بای لیک کوالالامپور

  • نام لاتین هتل: Flamingo By The Lake Hotel Kuala Lumpur
  • تلفن هتل: 42563288-3-60+
  • آدرس هتل: No.5, Tasik Ampang, Jalan Hulu Kelang, 68000 Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت هتل: http://www.flamingo.com.my/indexkl.html
  • موقعیت هتل: Kuala Lumpur

آدرس هتل 4 ستاره فلامینگو بای لیک کوالالامپور

قیمت و رزرو هتل فلامینگو بای لیک کوالالامپور


  

غار های باتو کوالالامپور

اگر در سفر به مالزی می خواهید مکانی با زیبائی های طبیعی را از نزدیک ببینید و از جذابیت های آن لذت ببرید بهترین پیشنهاد غار های باتو کوالالامپور می باشد. این غار ها که به باتو کیو و یا غار میمون ها معروف هستند از سنگ های آهکی ساخته شده اند و قدمتی در حدود 400 میلیون سال دارند. غار های باتو با شهرتی جهانی از برترین دیدنی های مالزی هستند و بر روی تپه ای آهکی که نام خود را از رودخانه باتو که در گذشته های دور در این منطقه جریان داشته گرفته، در منطقه گمبک (Gombak) در 13 کیلومتری شمال شهر کوالالامپور، پایتخت مالزی واقع شده اند. این مکان در طول دوران استعمار به عنوان یک منطقه تفریحی و پس از آن مخفی گاهی برای کمونیست ها بود و امروزه به عنوان محل مهمی برای عبادت و پرستش هندوها است.

غار های باتو کوالالامپور

غار های باتو به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور دارای سه غار اصلی و چندین غار کوچک می باشند که این غار ها نیز نام خود را از روستا های مجاور تپه گرفته اند. بزرگ ترین غار از غار های باتو با نام غار معبد (Temple Cave)، با طول 400 متر و ارتفاع 100 متر بزرگ ترین و مشهور ترین معبد هندو ها در خارج از هندوستان می باشد و معبد Subramanian Swamy که پرستشگاه خدای موروگان (Murugan) است، در داخل این غار قرار دارد و برای رسیدن به این معبد زیبا باید 272 پله را بالا رفت. مجسمه بزرگی نیز از این الهه در پایین این تپه و در ورودی غار قرار دارد. ارتفاع این مجسمه 42/7 متر است که بزرگترین مجسمه خدای موروگان در دنیاست. داخل غار یک محیط طبیعی بسیار زیبا با پوشش گیاهی سرسبزی وجود دارد و در بالای سقف آن نیز شکاف بزرگی هست که نور خورشید از این شکاف داخل غار را روشن می کند. وجود خانواده میمون ها در داخل غار و در طول مسیر بسیار جالب است و در زمان بازدید از این محل می توانید با کمی موز، آجیل، بادام خاکی و … تا مدت ها با این میمون ها سرگرم شوید.

دیدنی های مالزی

جاذبه های گردشگری کوالالامپور

دو غار اصلی دیگر که از غار معبد کوچک تر هستند به گالری نقاشی های طبیعی و موزه تبدیل شده اند. در غار اول که بر روی دیوار های آن نقاشی ها و مجسمه هایی از اساطیر و خدایان هند می باشد داستان پیروزی خدایان هندو بر شیاطین را به تصویر کشانده است و در دیگری یک آکواریوم و باغ وحش کوچک وجود دارد. در این باغ وحش حیوانات مختلف بومی آسیایی از جمله طاووس و مار پیتون نگهداری می شوند. توجه داشته باشید که غار های باتو همه روزه از ساعت 6 صبح تا 9 شب برای بازدید عموم باز می باشند و از اصلی ترین و معروف ترین دیدنی های کوالالامپور هستند.

اطلاعات غار های باتو کوالالامپور

  • نام لاتین غار های باتو: Batu Caves Kuala Lumpur
  • تلفن غار های باتو: 22879422-3-60+
  • آدرس غار های باتو: Batu Caves, Sri Subramaniam Temple, Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت غار های باتو: www.malaysia.travel/en/us/places/states-of-malaysia/selangor/batu-caves
  • موقعیت غار های باتو: Kuala Lumpur

دیدنی های کوالالامپور

غار های باتو کوالالامپور


  
<      1   2   3   4      >