سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از سخنان آن حضرت است ، چون کسى از او پرسید : « رفتن ما به شام به قضا و قدر خدا بود ؟ » پس از گفتار دراز ، و این گزیده آن است : ] واى بر تو شاید قضاء لازم و قدر حتم را گمان کرده‏اى ، اگر چنین باشد پاداش و کیفر باطل بود ، و نوید و تهدید عاطل . خداى سبحان بندگان خود را امر فرمود و در آنچه بدان مأمورند داراى اختیارند ، و نهى نمود تا بترسند و دست باز دارند . آنچه تکلیف کرد آسان است نه دشوار و پاداش او بر کردار اندک ، بسیار . نافرمانیش نکنند از آنکه بر او چیرند ، و فرمانش نبرند از آن رو که ناگزیرند . پیامبران را به بازیچه نفرستاد ، و کتاب را براى بندگان بیهوده نازل نفرمود و آسمان‏ها و زمین و آنچه میان این دو است به باطل خلق ننمود . « این گمان کسانى است که کافر شدند . واى بر آنان که کافر شدند از آتش . » [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :31
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143321
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
10:13 ص

هتل پاسیفیک اکسپرس کوالالامپور

هتل پاسیفیک اکسپرس کوالالامپور (Pacific Express Hotel Kuala Lumpur) که از هتل های 4 ستاره این شهر می باشد در مرکز شهر و درست رو به روی بازار مرکزی و نزدیک محله ی چینی ها یا خیابان پتالینگ قرار دارد. از هتل پاسیفیک اکسپرس با 5 دقیقه پیاده روی می‌توان به ایستگاه مترو ال آر تی مسجد جامع دست یافت و از طریق آن به تمام مناطق شهر و جاذبه های گردشگری کوالالامپور دسترسی آسان داشت. فاصله هتل پسیفیک اکسپرس مالزی تا میدان کاپیتال 1?1 کیلومتر، مرکز تجارت جهانی پوترا (PWTC) 3 کیلومتر و 2?3 کیلومتر تا برج های دوقلو می باشد. فرودگاه بین المللی کوالالامپور در 43 کیلومتری این هتل قرار دارد.

هتل پاسیفیک اکسپرس کوالالامپور

پاسیفیک اکسپرس کوالالامپور که در Jalan Hang Kasturi واقع شده دارای 207 اتاق سوپریور، استاندارد و دلوکس می باشد که دارای سایز های متفاوتی هستند. در اتاق ها تلویزیون ال ای دی 32 اینچ با طیف گسترده ای از کانال های ماهواره ای تعبیه شده و تهویه مطبوع هوا موجود است. همچنین حمام اختصاصی با لوازم آرایشی بهداشتی در دسترس است و گاوصندوق، سشوار و امکان تهیه چای و قهوه در اتاق ها فراهم شده است و مهمانان می توانند از اینترنت وای فای استفاده کنند. در این هتل که از جمله هتل های 4 ستاره مالزی می باشد پرسنل نظافت را به صورت روزانه انجام می دهند. اتاق های دنج و فوق العاده لوکس هتل چهار ستاره پاسیفیک اکسپرس کوالالامپور اقامت را در این هتل دلچسب تر می کند و راحتی و رفاه را برای آنان به همراه دارد.

هتل های 4 ستاره مالزی

هتل 4 ستاره پاسیفیک اکسپرس کوالالامپور

کافه ARCH هتل پاسیفیک اکسپرس محلی مناسب برای استراحت و لذت بردن از یک فنجان قهوه و انواع غذا های لذیذ غربی و مالائی است. استخر این هتل در پشت بام واقع شده و مهمانان در کنار شنا می توانند از مناظر شهر لذت ببرند همچنین مرکز تناسب اندام هتل برای انجام ورزش های روزانه در دسترس است. مهمانان می توانند از مرکز بیزنس و امکانات جلسه و ضیافت موجود در هتل برای انجام کار های خود استفاده کنند و کارکنان هتل در میز جلو 24 ساعته آماده سرویس دهی به مهمانان هستند و با رویی گشاده و نهایت خونگرمی به نیاز های آنان پاسخ می گویند. خدمات دربان، خدمات فکس و کپی، اتوکشی، خشکشوئی، تهویه مطبوع، صندوق امانات، آسانسور، اتاق های عاری از سیگار و دسترسی به اینترنت وای فای از خدمات و امکانات هتل پاسیفیک اکسپرس به عنوان یکی از هتل های کوالالامپور می باشد.

هتل های 4 ستاره کوالالامپور

آدرس هتل پاسیفیک اکسپرس

اطلاعات هتل پاسیفیک اکسپرس کوالالامپور

  • نام لاتین هتل: Pacific Express Hotel Kuala Lumpur
  • تلفن هتل: 20226888-3-60+
  • آدرس هتل: Jalan Hang Kasturi, 50050 Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت هتل: http://www.pacific-express.com.my
  • موقعیت هتل: Kuala Lumpur

پاسیفیک اکسپرس از هتل های کوالالامپور

قیمت هتل پاسیفیک اکسپرس کوالالامپور


  

هتل سوئیس این کوالالامپور

هتل سوئیس این کوالالامپور (Swiss Inn Chinatown Hotel Kuala Lumpur) یکی از هتل های 3 ستاره این شهر می باشد که به دلیل قیمت مناسبی که دارد مورد توجه گردشگران و مسافران واقع شده است. این هتل در محله چینی ها قرار گرفته و از خیابان پتالینگ، مسجد جامع، میدان مردکا و ساختمان های سلطان عبد الصمد که از جاذبه های گردشگری کوالالامپور هستند فاصله اندکی دارد. فاصله هتل تا پاسار سنی یا ایستگاه پوترا و همچنین پلازا راکیات یا ایستگاه استار فقط در حدود 5 دقیقه پیاده روی است و برای رسیدن به ایستگاه سنترال کوالالامپور نیز مسافت 3 کیلومتری باید طی شود. هتل سوئیس این مالزی با اتومبیل تا فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور 1 ساعت فاصله دارد.

هتل سوئیس این کوالالامپور

سوئیس این کوالالامپور که از هتل های 3 ستاره مالزی است شامل 151 اتاق سوپریور، دلوکس و خانوادگی می باشد. در اتاق های هتل امکانات متنوعی گنجانده شده تا مهمانان با راحتی و آسایش بتوانند لحظات خوبی را سپری کنند. تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای و رادیو برای اوقات فراغت مهمانان در نظر گرفته شده است و حمام اختصاصی با سشوار نیز در دسترس است. همچنین امکان تهیه چای و قهوه در اتاق ها فراهم شده است و امکان دسترسی به اینترنت وای فای نیز موجود است. قفل درب الکترونیکی، گاوصندوق، یخچال، بطری آب، تهویه مطبوع و تلفن آی دی دی از سایر امکانات موجود هستند. قابل ذکر است که برخی از اتاق ها چشم اندازی از محله چینی ها ارائه می دهند.

هتل های 3 ستاره مالزی

هتل 3 ستاره سوئیس این کوالالامپور

مهمانان می توانند در هنگام گرسنگی به کافه پتالینگ که طیف وسیعی از غذا های مالائی و بین المللی را برای وعده های صبحانه، ناهار و شام ارائه می دهد مراجعه کرده و از طعم خوراک های آن لذت ببرند ساعت کاری این کافه از 7 صبح تا 11 شب می باشد. از خدمات خوبی که هتل سوئیس این به عنوان یکی از هتل های کوالالامپور به مهمانانش ارائه می‌دهد کرایه ماشین و سرویس راهنمای گردشگری است. درصورتی که نیاز به وبگردی دارید، یک کافی نت نیز در هتل تعبیه شده است. نشستن در لابی هتل با پنجره های چوبی که داخلشان نقاشی شده است، یک حس نوستالژی در درون شما ایجاد خواهد کرد. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان، انبار چمدان، میز جلو 24 ساعته، اتوکشی، خشکشوئی، لاندری، فکس و کپی، امکانات جلسه و ضیافت، صندوق امانات، امکانات برای مهمانان ناتوان، آسانسور، روم سرویس و اتاق های عاری از سیگار از دیگر خدمات و امکانات سوئیس این کوالالامپور برای مهمانانش است. گردشگران علاقه مند به گلف می توانند در سایتی که در نزدیکی هتل واقع شده به انجام این بازی مشغول شوند.

هتل های 3 ستاره کوالالامپور

آدرس هتل سه ستاره سوئیس این

اطلاعات هتل سوئیس این کوالالامپور

  • نام لاتین هتل: Swiss Inn Chinatown Hotel Kuala Lumpur
  • تلفن هتل: 20723333-3-60+
  • آدرس هتل: 62Jalan Sultan, 50000 Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت هتل: http://www.swissgarden.com/hotels/sikl
  • موقعیت هتل: Kuala Lumpur

سوئیس این از هتل های کوالالامپور مالزی

قیمت و رزرو هتل سوئیس این کوالالامپور


  

هتل استار پوینت کوالالامپور

هتل استار پوینت کوالالامپور (StarPoints Hotel Kuala Lumpur) در قلب مثلث طلائی کوالالامپور واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره این شهر می باشد. این هتل که در محله هندی نشین کوالالامپور قرار گرفته به دلیل نزدیکی به بزرگ راه های اصلی شهر دسترسی آسانی به سایر نقاط شهر از جمله بوکیت بینتانگ، گالری ملی هنر، مرکز تجارت جهانی پوترا، مسجد هند، برج کوالالامپور، برج های دوقلوی پتروناس، میدان مردکا، ساختمان سلطان عبد الصمد، محله چینی ها، مسجد جامع و موزه ملی که از جاذبه های گردشگری کوالالامپور هستند دارد هر چند برخی از این دیدنی ها بسیار نزدیک به هتل واقع شده اند که با یک پیاده روی کوتاه در دسترس خواهند بود. گردشگران برای رسیدن به فرودگاه بین المللی کوالالامپور می توانند از قطار استفاده کنند و با گذشت 30 دقیقه به فرودگاه برسند.

هتل استار پوینت کوالالامپور

استار پوینت کوالالامپور یکی از هتل های 3 ستاره مالزی است که دارای 137 اتاق سوپریور، دلوکس و سوئیت با دکوری معاصر و مبلمان چوبی می باشد که برای رنگ آمیزی آن ها از رنگ های ملایم طبیعی استفاده شده است. در اتاق ها تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای در دسترس است و مهمانان می توانند از اینترنت استفاده کنند. کنترل درجه حرارت از اتاق فراهم شده و گاوصندوق، قفل درب الکترونیکی، میز تحریر و صندلی، آئینه قدی، تلفن با آی دی دی، اتو و میز اتو، امکانات تهیه چای و قهوه، حمام خصوصی و سشوار از دیگر امکانات تعبیه شده در اتاق های هتل استار پوینت می باشد.

هتل های 3 ستاره مالزی

مانند اکثر هتل های کوالالامپور رستوران هتل استار پوینت، با سرو انواع خوراک ها و نوشیدنی های غیر الکلی از مهمانان پذیرایی کرده و انواع خوراک های غربی، محلی، هندی، پاکستانی، حلال و گیاهی را ارائه می دهند. مهمانان می تواند از امکانات مرکز بیزنس هتل برای انجام کار های خود استفاده کنند. همچنین پرسنل هتل در میز جلو 24 ساعته آماده سرویس دهی به گردشگران هستند و با نهایت خونگرمی اطلاعات خود را در اختیار آنان قرار می دهند و در مورد تور های داخلی نیز مشاوره می دهند. خدمات نگهداری از کودکان در این هتل وجود دارد که با خیال راحت می توانید کودکانتان را به هتل بسیپارید و به خرید های خود بپردازید. دسترسی به اینترنت بی سیم، کرایه خودرو، خدمات شاتل، پارکینگ نوکر، دوربین مدار بسته 24 ساعته، لاندری، خدمات تحویل، خدمات دربان، انبار چمدان، اتوکشی، خشکشوئی، آسانسور، اتاق های عاری از سیگار، روم سرویس و کارکنان چند زبانه از خدمات و امکانات رفاهی هتل استار پوینت مالزی برای مسافران می باشد.

آدرس هتل استار پوینت از هتل های کوالالامپور

اطلاعات هتل استار پوینت کوالالامپور

  • نام لاتین هتل: StarPoints Hotel Kuala Lumpur
  • تلفن هتل: 26981866-3-60+
  • آدرس هتل:  149Jalan Masjid India, 50100 Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت هتل: http://www.starpointshotel.com
  • موقعیت هتل: Kuala Lumpur

قیمت و رزرو هتل استار پوینت کوالالامپور


  

هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور

هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور یکی از هتل های 5 ستاره پر طرفدار این شهر می باشد که در منطقه معروف مثلث طلائی واقع شده و فاصله نزدیکی تا برج های دوقلوی پتروناس، مرکز خرید پاویلیون و برج مخابراتی کوالالامپور دارد به طوری که با یک پیاده روی کوتاه اماکن مورد نظر در دسترس خواهند بود. یکی از مزایای اقامت در این هتل نزدیکی به ایستگاه مونوریل بوکیت ناناس است که تردد مهمانان به سایر نقاط شهر و جاذبه های گردشگری کوالالامپور را تسهیل می سازد. نکته دیگری که در مورد این هتل به چشم می خورد ساختمان مدرن آن است که از طراحی لوکس و زیبایی بهره برده و به جدید ترین امکانات روز دنیا نیز مجهز است. فاصله هتل پاسیفیک ریجنسی مالزی تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور چیزی حدود 45 دقیقه رانندگی می باشد. محل قرار گرفتن این هتل 5 ستاره بسیار مناسب است زیرا رستوران های مجلل، مراکز خرید مدرن و کلوپ های شبانه آن را احاطه کرده اند و به وسایل حمل و نقل عمومی نیز به راحتی دسترسی دارد.

هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور

هتل پاسیفیک ریجنسی به عنوان یکی از بهترین هتل های کوالالامپور دارای 283 اتاق و سوئیت می باشد که با نهایت ظرافت و دقت تزئین شده اند به طوری که مهمانان با اقامت در این هتل می توانند سفری رویائی را تجربه کنند. اتاق های این هتل امکانات مدرن و به روزی را در خود گنجانده اند اینترنت وای فای در دسترس است و تلویزیون ال سی دی با طیف گسترده ای از کانال های ماهواره ای برای اوقات فراغت در نظر گرفته شده است و امکان تهیه چای و قهوه فراهم شده است. حمام اختصاصی با لوازم آرایشی و بهداشتی برای راحتی مهمانان در اتاق ها تعبیه شده است گاوصندوق موجود در اتاق ها سبب شده تا مهمانان با راحتی خیال بدون نگرانی برای وسایل گران قیمت خود هتل را ترک کنند. تلفن با پست صوتی، روپوش، تهویه مطلوع، بطری آب، سشوار، اتو و میز اتو از سایر امکانات اتاق های هتل هستند. اتاق و سوئیت های مجلل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور از جذابیت زیادی برای گردشگران برخوردار بوده و توانسته رضایت ایشان را جلب کند. ارائه خدمات خانه داری روزانه با پرسنلی که برای این کار آموزش دیده اند اتاق ها را چون روز اول نگاه می دارند.

هتل های 5 ستاره مالزی

هتل 5 ستاره پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور

هتل باشکوه پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور به دلیل بهره مندی از بهترین پرسنل، کادر خدماتی و تاپ ترین سرویس ها به گردشگران به یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مالزی تبدیل شده است به طوری که سالانه مسافران بسیاری این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند و با رضایت کامل آن را ترک می کنند. هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور دارای استخری است که در پشت بام هتل واقع شده و در کنار شنا، امکان تماشای کوالالامپور را فراهم کرده است باشگاه ورزشی هتل که در طبقه نهم واقع شده برای علاقه مندان به تناسب اندام مناسب است. مرکز اسپا هتل با ارائه خدمات ماساژ و درمان های مختلف با به کار گیری اسرار مالایی باستانی، دارو های گیاهی و تکنیک های جامع آماده سرویس دهی می باشد. کافه و رستوران های هتل با انواع غذا های لذیذ بین المللی، غربی، محلی و تایلندی از مهمانان هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور پذیرایی گرم و صمیمانه ای کرده و به ایشان خوش آمد می گویند. خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، سالن کنفرانس، صرافی، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته، سالن زیبایی و آرایشگاه، سرویس ترانسفر فرودگاهی، مرکز تجاری، آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه، تهویه مطبوع، اتاق های عاری از سیگار، امکانات جلسه و ضیافت، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان و پارکینگ گلچینی از خدمات و امکانات رفاهی هتل برای مهمانان می باشد.

هتل های 5 ستاره کوالالامپور

هتل پنج ستاره پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور

اطلاعات هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور

  • نام لاتین هتل: Pacific Regency Hotel Kuala Lumpur
  • تلفن هتل: 23327777-3-60+
  • آدرس هتل: KH Tower, Jalan Punchak, Off Jalan P.Ramlee 50250 Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت هتل: http://www.pacific-regency.com
  • موقعیت هتل: Kuala Lumpur

هتل های کوالالامپور

هتل های 5 ستاره کوالالامپور

هتل 5 ستاره پاسیفیک ریجنسی مالزی


  

هتل فدرال کوالالامپور

هتل فدرال کوالالامپور اولین هتل بین المللی در سطح کشور مالزی است که پس از استقلال این کشور در سال 1957 به بهره برداری رسیده است. این هتل 4 ستاره در بوکیت بینتانگ که مملو از مراکز خرید، سالن های ناهارخوری و مراکز سرگرمی می باشد واقع شده و لذا دارای موقعیت مکانی فوق العاده ای است. مهمانان هتل با 5 دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه های مونوریل سلطان اسماعیل و ایمبی می رسند و این امر سبب می شود تا گردشگران به آسانی از جاذبه های گردشگری کوالالاکپور بازدید کنند. هتل فدرال مالزی در 100 متری سونگی ونگ پلازا و در 600 متری مرکز خرید پاویلیون است. برج‌های دوقلوی پتروناس که به نوعی نماد شهر کوالالامپور می باشند در فاصله 1?5 کیلومتری از هتل قرار دارند.

هتل فدرال کوالالامپور

فدرال کوالالامپور به عنوان یکی از هتل های 4 ستاره مالزی دارای 450 اتاق و سوئیت در سایز ها و طراح های مختلف می باشد که محیط آن ها برای مهمانان از هر جهت ایده آل بوده و دارای مبلمان و تختخوابی مدرن و راحت با رنگ های خنثی می باشند. تهویه مطلوع در اتاق های فراهم شده است و برای سرگرمی مهمانان تلویزیون با کانال های ماهواره ای در نظر گرفته شده است اینترنت با سرعت بالا در دسترس است. در صورت تقاضا تخت نوزاد و تخت اضافی در اختیار مهمانان قرار می گیرد  امکانات تهیه چای و قهوه در اتاق ها موجود است  و در تمامی اتاق ها تلفن، گاوصندوق، حمام اختصاصی با وان و دوش، اتو و میز اتو به چشم می خورد. رعایت اصول هتلداری و نظافت در اتاق های هتل فدرال قابل توجه است و اتاق ها از نور کافی و چشم انداز مناظر زیبای شهر برخوردار هستند.

هتل های 4 ستاره مالزی

هتل 4 ستاره فدرال کوالالامپور مالزی

امکانات هتل فدرال به عنوان یکی از هتل های کوالالامپور مطابق با پیشرفته ترین امکانات روز و استاندارد های هتلداری به گردشگران کوالالامپور ارائه می گردد. مهمانان در این هتل 4 ستاره می توانن اوقات خوشی را در استخر سپری کنند و یا برای بازی گلف به کلاب گلف تاسیک پوتری که در نزدیکی هتل واقع شده مراجعه کنند. رستوران Kontiki که در کنار استخر قرار دارد در طبخ انواع غذا های بین المللی متبحر است و برای وعده های صبحانه، ناهار و شام به صورت روزانه در 24 ساعت شبانه روز آماده پذیرائی از مسافران می باشد. رستوران گردان بینتانگ با غذا های بین المللی در وعده شام آماده میزبانی مشتریان خود است و کافه The Verandah نیز صبحانه، وعده های سبک، چای و انواع دسر را ارائه می دهد. پارکینگ، انبار چمدان، خدمات تهیه بلیط، میز جلو 24 ساعته، خدمات نگهداری از کودک، لاندری، خشکشوئی، اتوکشی، فکس و کپی، امکانات جلسه و ضیافت، منطقه مخصوص کشیدن سیگار، تهویه هوا، کرایه خودرو، صندوق امانات، آسانسور، سوئیت عروس، اتاق های خانوادگی، روزنامه، اتاق های عاری از سیگار و روم سرویس از دیگر خدمات و امکانات رفاهی هتل فدرال برای مهمانان می باشد.

هتل های 4 ستاره کوالالامپور

قیمت هتل 4 ستاره فدرال کوالالامپور

اطلاعات هتل فدرال کوالالامپور

  • نام لاتین هتل: Federal Hotel Kuala Lumpur
  • تلفن هتل: 21489166-3-60+
  • آدرس هتل: 35Jalan Bukit Bintang, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت هتل: http://www.fhihotels.com/index.php/federal-home
  • موقعیت هتل: Kuala Lumpur

آدرس هتل 4 ستاره فدرال کوالالامپور مالزیآدرس هتل 4 ستاره فدرال کوالالامپور مالزی

هتل های کوالالامپور

هتل فدرال کوالالامپور


  
<      1   2   3   4      >