سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر دانشجوست که نفسش را به جستجوی دانش عادت دهد و از فرا گرفتن آن ملول نگردد و آنچه را فرا گرفته [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :21
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143311
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
7:5 ص

معبد کوان ین پنانگ

پنانگ دارای معابد متعددی است که معبد کوان ین پنانگ (Kuan Yin Temple Penang) از قدیمی ترین آن هاست. این معبد دارای چندین نام می باشد که معبد الهه رحمت (Goddess of Mercy Temple) و معبد کوان ین تنگ (Kuan Yin Teng Temple) ار نام  های آن می باشد ولی نام اصلی این معبد کونگ هوک کیونگ (Kong Hock Keong Temple) بوده است. این معبد با شکوه که از دیدنی های مالزی می باشد در سال 1800 به سبک معماری چینی توسط اولین مهاجران چینی منطقه جورج تاون در خیابان مسجد Kapitan Keling بنا شد که ساخت آن 4000 دلار هزینه در بر داشت.

معبد کوان ین پنانگ

معبد کوان ین یا الهه رحمت که از جاذبه های گردشگری پنانگ می باشد فقط برای انجام مراسمات مذهبی استفاده نمی شد بلکه مراسم های فرهنگی جامعه ی چینی ها هم در این معبد برگزار می شد اما با ساخت سالن اجتماعات شهر چینی ها در دهه 1880 این معبد برخی از اهمیت های خود را از دست داد.

جاذبه های گردشگری پنانگ

این معبد وقف Ma Chor Poh، قدیس حامی دریانوردان که بسیار مورد احترام مهاجران چینی بود شده است و با معماری کلاسیک چینی، مجسمه های سرامیکی از اژدها، فانوس قرمز چینی آویزان از سقف، کنده کاری ها و نقاشی هایی با طرح اژدها و ستون های بزرگ سنگی برای گردشگران پنانگ جذاب خواهد بود. همچنین مجسمه کوان ین، واقع در یک اتاق داخلی که یک زن با 18 بازو را به تصویر می کشد و چهره زن صلح درونی و رضایت دنیوی را نشان می دهد از دیدنی های معبد کونگ هوک کیونگ می باشد. دو چاه در این معبد وجود دارد که یکی از آن ها در حیاط معبد و برای استفاده ی عموم و دیگری برای استفاده راهبان می باشد.

جاذبه های گردشگری مالزی

بهتر است قبل از آغاز سفر به مالزی ابتدا دغدغه اقامت خود را با انتخاب و رزرو یکی از هتل های پنانگ برطرف کنید و سپس با خیالی آسوده به دیگر کار ها و برنامه های خود برسید.

معبد کونگ هوک کیونگ پنانگ

معبد الهه رحمت پنانگ


  
  

هتل گرند کنتیننتال لنکاوی

هتل 3 ستاره گرند کنتیننتال لنکاوی (Hotel Grand Continental Langkawi) دسترسی آسان به فروشگاه های بزرگ، رستوران ها و مراکز سرگرمی شهر دارد و از جاذبه های گردشگری لنکاوی که در نزدیکی هتل هستند می توان به مسجد ال هانا، بازار شب، پارک چاگوم و پارک Lagenda اشاره کرد. همچنین هتل گرند کنتیننتال تا اسکله کواه با اتومبیل 10 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی لنکاوی 20 دقیقه فاصله دارد.

هتل گرند کنتیننتال لنکاوی

گرند کنتیننتال لنکاوی در 7 طبقه و به سبک معماری سنتی مالائی طراحی شده و دارای 193 اتاق سوپریور، دلوکس و سوئیت جونیور می باشد. این هتل به عنوان یکی از هتل های لنکاوی در منطقه کواه، به دلیل قرار گیری در نزدیکی مراکز خرید معاف از مالیات برای مسافران علاقه مند به خرید مناسب است. در اتاق های این هتل سه ستاره امکان تهیه چای و قهوه فراهم شده و در صورت تقاضا اتو، میز اتو و سشوار در اختیار مهمانان قرار می گیرد. سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال های کابلی، دسترسی به اینترنت وای فای، تلفن، امکانات حمام، گاوصندوق و یخچال از اقلامی است که در اتاق ها گنجانده شده است.

هتل های 3 ستاره مالزی

هتل گرند کنتیننتال که از هتل های 3 ستاره مالزی می باشد دارای کافه ای با نام Sri Dayang است که با طیف گسترده ای از غذا های محلی و غربی با منو در خدمت مشتریان است و صبحانه را به صورت بوفه سرو می کند. مسافران تجاری می توانند از امکانات بیزنس و جلسه ای که در هتل تعبیه شده به منظور برآوردن نیاز های کاری خود بهره ببرند. همچنین استخر هتل برای گذراندن عصری عالی و استراحت مناسب است. انبار چمدان، لاندری، مرکز بیزنس، میز جلو 24 ساعته، امکانات جلسه و ضیافت، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، اتاق های خانوادگی، اتاق های عاری از سیگار، روزنامه، میز تور، صندوق امانات در پذیرش، سرویس اینترنت و کرایه خودرو از جمله خدمات و امکانات رفاهی است که هتل گرند کنتیننتال لنکاوی در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. کارکنان هتل به زبان های مالائی و انگلیسی صحبت می کنند و سعی دارند با ارائه خدمات بی عیب و نقص مسافران را به بازگشت دوباره به هتل ترغیب سازند.

هتل سه ستاره گرند کنتیننتال لنکاوی

هتل های 3 ستاره لنکاوی

هتل 3 ستاره گرند کنتیننتال مالزی


  

هتل بن تن ریزورت لنکاوی

هتل 4 ستاره بن تن ریزورت لنکاوی (Hotel Bon Ton Resort Langkawi) در منطقه سینانگ پانتای در داخل یک مزرعه قدیمی و 100 ساله نارگیل واقع شده و تا معروف ترین ساحل لنکاوی 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. موزه برنج، مرکز خرید سینانگ، دنیای زیر آب لنکاوی و ساحل Tengah از جاذبه های گردشگری لنکاوی می باشند که در نزدیکی این ریزورت قرار گرفته اند و با صرف زمان اندکی در دسترس خواهند بود. همچنین در زمان اتمام سفر و بازگشت به کشور با درایوی 10 دقیقه ای مسافران به فرودگاه بین المللی لنکاوی خواهند رسید.

هتل بن تن ریزورت لنکاوی

بن تن ریزورت لنکاوی که از هتل های 4 ستاره مالزی می باشد دارای 8 ویلا قدیمی و منحصر به فرد با نام های یاسمن سفید، ارکیده زرد، زنجبیل آبی، مرجان سیاه، لاگونا، ابریشم، نخل و کاهایا است که به صورت جداگانه طراحی و تزئین شده اند. ویلا های این هتل تفریحی دور تادور استخر روباز ساخته شده و تالاب نیلوفر را احاطه کرده اند. دسترسی به اینترنت وای فای برای استفاده مهمانان فراهم شده و حمام اختصاصی با دوش و وان جداگانه موجود است همچنین لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار، تلویزیون ال سی دی با سیستم پخش سی دی و دی وی دی، یخچال، توستر، سیستم تهویه مطبوع، پنکه سقفی، بطری آب، گاوصندوق و دمپائی محلی از امکاناتی است که در اتاق ها گنجانده شده است. مهمانان با استفاده از وسائل موجود می توانند برای خود چای و قهوه تهیه نموده و نوش جان کنند و در صورت درخواست مسافران اتو و میز اتو در اختیارشان قرار می گیرد. در این هتل زیبا نظافت اتاق ها به صورت روزانه انجام می گیرد.

هتل های 4 ستاره مالزی

اگر برای اقامت در لنکاوی بن تن ریزورت مالزی را انتخاب کردید در هنگام گرسنگی می توانید به رستوران Nam که تلفیقی از غذا های لذیذ غربی و شرقی با ادویه های آسیائی برای تمام سلایق ارائه می دهد مراجعه کنید و از طعم غذا های فوق العاده این رستوران که به عنوان یکی از برترین رستوران های جزیره شناخته شده لذت ببرید همچنین در تریاهای Sunset و Chin Chin نیز انواع نوشیدنی های خنک سرو می شود. مهمانان هتل می توانند در استخر روباز شنا کنند و یا بر روی صندلی هایی که در اطراف استخر تعبیه شده اند به استراحت بپردازند و یا بعد از ظهر خود را برای مطالعه در کتابخانه صرف کنند. پرسنل بن تن ریزورت به عنوان یکی از هتل های لنکاوی، به زبان های چینی، مالائی، اندونزیائی و انگلیسی تسلط دارند و به مهمانان در زمینه انتخاب تور ها و ترتیبات آن ها و همچنین تهیه بلیط کمک می کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، میز جلو در ساعات محدود، انبار چمدان، فروشگاه هدیه، خدمات نگهداری از کودک، خشکشوئی، لاندری، کرایه خودرو و روم سرویس از سایر خدمات و امکانات رفاهی است که هتل بن تن ریزورت لنکاوی در اختیار مهمانان خود قرار می دهد و کارکنان آن سعی دارند با ارائه خدمات کامل رضایت مسافران را جلب نمایند.

هتل چهار ستاره بن تن ریزورت لنکاوی

هتل های 4 ستاره لنکاوی

هتل 4 ستاره بن تن ریزورت مالزی


  

هتل سی ویو لنکاوی

هتل سه ستاره سی ویو لنکاوی (Langkawi Seaview Hotel) در قلب شهر کواه واقع شده و فقط 3 دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله دارد و فروشگاه های بدون مالیات و بندر کواه در 15 دقیقه ای هتل قرار گرفته اند. مسجد ال هانا، پارک Lagenda، پارک چاگوم و بازار شب که از جاذبه های گردشگری لنکاوی می باشند در نزدیکی هتل هستند و مسافران فقط با طی مسافت اندک و صرف زمان کمی می توانند به این مکان های زیبا دست یابند. فرودگاه بین المللی لنکاوی نیز 25 دقیقه تا هتل فاصله دارد.

هتل سی ویو لنکاوی

هتل لنکاوی سی ویو در سال 1996 به بهره برداری رسیده و در 9 طبقه ساخته شده است و 143 اتاق را در خود جای داده است. این هتل که از هتل های 3 ستاره مالزی است سیستم تهویه مطبوع با امکان کنترل از اتاق را فراهم کرده و اینترنت وای فای رایگان نیز در دسترس است. اتو و میز اتو در صورت درخواست در اختیار مسافران قرار می گیرد و در بالکن هر اتاق می توان از چشم انداز دریا و یا تپه های اطراف لذت برد. تلویزیون با کانال های کابلی، حمام اختصاصی با دوش، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی، سرویس چای و قهوه، میز تحریر، تلفن، یخچال و بطری آب از سایر امکاناتی است که در اتاق های هتل گنجانده شده است همچنین نظافت هتل هر روزه توسط افراد حرفه ای انجام می گیرد.

هتل های 3 ستاره مالزی

کافه Kingfisher که در لابی هتل واقع شده طیف وسیعی از غذا های محلی و بین المللی با گواهی حلال ارائه می دهد این کافه هر روز از 7 صبح تا 11 شب باز است و با ظرفیت 150 نفر برای صبحانه، ناهار، چای بعد از ظهر و شام سرویس دهی می کند. این هتل دارای استخر سرپوشیده برای بزرگسالان و کودکان است و مرکز تناسب اندام آن با انواع وسایل ورزشی تجهیز شده است همچنین جکوزی و خدمات ماساژ در هتل موجود است. 7 اتاق جلسه مجهز به آخرین سیستم های صوتی و تصویری برای مهمانان تجاری فراهم شده است. پرسنل هتل به زبان های چینی، تایلندی، مالائی و انگلیسی تسلط دارند و به مسافران در زمینه انتخاب تور و ترتیبات آن کمک می کنند و افرادی که با خودرو شخصی به سفر آمده اند می توانند از پارکینگ عمومی که در نزدیکی هتل واقع شده استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان، انبار جمدان، میز جلو 24 ساعته،خشکشوئی، لاندری، فکس و کپی، شاتل فرودگاه، صندوق امانات در پذیرش، آسانسور، اتاق های عاری از سیگار و روم سرویس از خدمات و امکانات عمومی است که هتل لنکاوی سی ویو به عنوان یکی از هتل های لنکاوی ارائه می دهد.

هتل های 3 ستاره لنکاوی

هتل 3 ستاره سی ویو لنکاوی

هتل سه ستاره لنکاوی سی ویو


  

هتل آندامان لنکاوی

هتل 5 ستاره آندامان لنکاوی (The Andaman Hotel Langkawi) توسط جنگل های قدیمی 10 میلیون ساله و صخره های مرجانی با قدمت بیش از 8000 سال احاطه شده است. آندامان که از هتل های 5 ستاره لنکاوی به شمار می آید برای گذراندن یک سفر رویائی فوق العاده است به خصوص برای کسانی که به آرامش محیط اطراف خود اهمیت می دهند. از جاذبه های گردشگری لنکاوی که در اطراف این هتل قرار دارند می توان به آبشار تموران، مزرعه تمساح و آبشار هفت چاه اشاره کرد که به ترتیب در فاصله 7، 15 و 30 کیلومتر آن قرار گرفته اند. همچنین مهمانان برای رسیدن به فرودگاه بین المللی لنکاوی باید فاصله 30 کیلومتری را طی کنند.

هتل آندامان لنکاوی

هتل آندامان که در سال 1996 میلادی در 4 طبقه ساخته شده از لوکس ترین هتل های لنکاوی به شمار می آید و دارای 178 اتاق و سوئیت در طرح ها و سایز های مختلف می باشد. مبلمان اتاق ها از جنس چوب ساج هستند و بالکن اتاق ها چشم اندازی از دریا و یا جنگل ارائه می دهند. بهترین انتخاب در بین واحد های این هتل سوئیت استخر های هتل است که یک پاسیو با استخر بزرگ، خانه درختی و باغ خصوصی دارد که با اقامت در این سوئیت ها می توان سفری به یاد ماندنی و رویائی داشت. سیستم تهویه مطبوع، پنکه سقفی، روپوش، دمپائی، اتو و میز اتو، منطقه نشیمن جداگانه، حمام اختصاصی سنگ مرمر با دوش و وان جداگانه، لوازم آرایشی بهداشتی، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های کابلی، دی وی دی پلیر، دسترسی به اینترنت وای فای، یخچال، بطری آب، سرویس چای و قهوه، گاوصندوق و میز تحریر از امکاناتی است که در اتاق های هتل آندامان گنجانده شده است همچنین نظافت اتاق هر روز توسط پرسنل حرفه ای انجام می گیرد.

هتل های 5 ستاره مالزی

آندامان که از هتل های 5 ستاره مالزی است امکانات تفریحی متنوعی در اختیار مهمانان خود قرار می دهد همچنین با ارائه خدمات بی عیب و نقص سعی در جلب نظر بیشتر گردشگران دارد. این هتل دارای ساحل اختصاصی است و همین امر سبب شده تا امکان انجام ورزش های آبی فراهم شده باشد. همچنین با استفاده از امکانات غواصی می توان با دنیای زیر آب این منطقه زیبا آشنا شد موج سواری و قایقرانی از دیگر موارد ارائه شده در ساحل می باشد. دوچرخه سواری نیز در محیط اطراف می تواند لذت بخش باشد در فاصله 3 کیلومتر هتل نیز باشگاه گلف در دسترس است. هتل آندامان دارای استخر در فضای آزاد برای بزرگسالان و کودکان است و مرکز اسپا هتل با انواع ماساژ ها و درمان های بدن و صورت به دست متخصصان حرفه ای و کار آزموده آماده سرویس دهی به مهمانان است. مرکز تناسب اندام مجهزی در هتل تعبیه شده که با امکانات ورزشی متنوعی که دارد برای دنبال کردن ورزش های روزانه مناسب است. در هنگام گرسنگی نیز می توان به 4 رستوران موجود در هتل آندامان مراجعه کرد و از غذا های خوشمزه و لذیذ دریائی، ژاپنی، محلی و بین المللی در وعده های صبحانه، ناهار و شام در محیطی زیبا لذت برد.

هتل های 5 ستاره لنکاوی

دسترسی به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، خدمات دربان، انبار چمدان، میز تور، صرافی، میز جلو 24 ساعته، خدمات نگهداری از کودک، لاندری، فکس و کپی، مرکز بیزنس، امکانات جلسه و ضیافت، شاتل فرودگاه، کرایه خودرو، سرویس شاتل، صندوق امانات در پذیرش، فروشگاه، آسانسور، امکانات برای مهمانان ناتوان، اتاق های عاری از سیگار و روم سرویس از جمله خدمات و امکانات رفاهی هتل آندامان لنکاوی برای مهمانان می باشد.

هتل پنج ستاره آندامان مالزی

هتل 5 ستاره آندامان لنکاوی


95/7/15::: 3:0 ع
نظر()
  
<      1   2   3   4   5      >