سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که میانه‏روى گزید ، درویش نگردید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :18
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143308
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
6:30 ص

هتل ریزورت فرانجی پانی لنکاوی

هتل 4 ستاره ریزورت فرانجی پانی لنکاوی (The Frangipani Langkawi Resort And Spa) در یک محیط بکر، ساحل شنی سفید مشرف به دریای آرام آندامان واقع شده و با پای پیاده تا پانتای سینانگ 5 دقیقه فاصله دارد. این هتل تا شهر کواه که یکی از بخش های مهم جزیره است درایوی 45 دقیقه ای فاصله دارد و دنیای زیر آب لنکاوی، ساحل تنگا، مرکز خرید سینانگ و موزه برنج از جمله جاذبه های گردشگری لنکاوی هستند که در نزدیکی هتل فرانجی پانی واقع شده اند. مسافران زمان بازگشت به کشور برای رسیدن به فرودگاه بین المللی لنکاوی باید فاصله ای 10 کیلومتری را طی کنند.

هتل ریزورت فرانجی پانی لنکاوی

هتل ریزورت فرانجی پانی مالزی به عنوان یکی از هتل های لنکاوی در گروه هتل های 4 ستاره دارای 115 اتاق دوکس، گاردن ویلا، سی ویو ویلا، ویلا ساحلی، سوئیت رویال و ویلای ساحلی خانوادگی می باشد که در فضای جنگلی و در میان باغ های سرسبز گرمسیری واقع شده اند و حس آرامش و محیطی کاملا خصوصی را فراهم می آورند. حمام اختصاصی، میز قهوه، سرویس چای و قهوه، تلویزیون ال سی دی با کانال های محلی و ماهواره ای منتخب، سشوار، لوازم آرایشی بهداشتی، کمد لباس، تلفن، دمپائی، سیستم تهویه مطبوع و روپوش از جمله امکاناتی است که برای رفاه مهمانان در اتاق ها در نظر گرفته شده است همچنین گاوصندوقی برای محافظت از اشیا گران بهای مهمانان در اتاق ها تعبیه شده و بالکن خصوصی با منظره ای رو به استخر، دریا و جنگل در هر واحد اقامتی موجود است.

هتل های 4 ستاره لنکاوی

هتل ریزورت فرانجی پانی لنکاوی که جز هتل های 4 ستاره مالزی قرار می گیرد دارای رستورانی با نام Mentari Grill می باشد که طیف گسترده ای از غذا های محلی و خوشمزه چینی، مالایی، هندی، Nonya و تایلندی و همچنین تعدادی از غذا های بین المللی و اقلیمی را ارائه می دهد که سرآشپز رستوران برای طبخ غذا ها از مواد غذایی تازه استفاده می کند. این رستوران هر روزه از ساعت 7 صبح تا 10 شب باز است و صبحانه را به صورت بوفه بین ساعات 7:30 و 10:30 سرو می کند.

هتل ریزورت چهار ستاره فرانجی پانی دارای 3 استخر از جمله استخر آب نمک، استخر بزرگسالان و استخر کودکان و 2 جکوزی در هوای آزاد می باشد همچنین مرکز اسپا با انواع درمان های سنتی مالایی آماده سرویس دهی می باشد که مهمانان می توانند خود را به دست های توانمند مختصصان حرفه ای مستقر در آبگرم هتل بسپارند و نیروی تحلیل رفته خود را باز یابند. علاقه مندان به انجام ورزش ها و تمرین های روزانه نیز می توانند از مرکز تناسب اندام هتل استفاده کنند. این هتل شامل ساحل اختصاصی و مکانی مخصوص برای حمام آفتاب می باشد و در صورت مساعد بودن شرایط جوی امکان انجام ورزش های آبی فراهم شده است و مهمانان می توانند ورزش هایی چون غواصی، دوچرخه سواری، قایقرانی و ماهیگیری را با اقامت در این هتل تجربه کنند.

هتل ریزورت چهار ستاره فرانجی پانی لنکاوی

دسترسی به اینترنت وای فای در مکان های عمومی، پارکینگ اختصاصی در داخل مجموعه، روم سرویس، کرایه اتومبیل، میز جلو 24 ساعته، صرافی، پذیرش سریع، میز تور، انبار چمدان، سرویس نگهبانی، خدمات شاتل با دریافت هزینه اضافی، سرویس اتوکشی، مرکز بیزنس، خدمات نگهداری از کودک، خشکشوئی، لاندری، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، امکانات اتاق ویژه، شاتل فرودگاهی، روزنامه، صندوق امانات در پذیرش، اتاق های عاری از سیگار، مینی مارکت، امکانات برای مهمانان ناتوان و سیستم تهویه مطبوع از جمله خدمات و امکانات رفاهی هتل ریزورت فرانجی پانی مالزی می باشد.

هتل های 4 ستاره مالزی

هتل ریزورت 4 ستاره فرانجی پانی در لنکاوی


95/7/22::: 2:0 ع
نظر()
  

هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت لنکاوی

هتل 5 ستاره مریتوس پلانگی بیچ ریزورت لنکاوی (Meritus Pelangi Beach Resort And Spa Langkawi) با ارائه امکانات تفریحی و خدمات بی عیب و نقص جایگاه خود را در میان گردشگران مالزی ارتقا داده است و از بهترین هتل های این شهر می باشد. این هتل که در امتداد ساحل شنی سفید سینانگ واقع شده تا دنیای زیر آب لنکاوی که از معروف ترین جاذبه های گردشگری لنکاوی می باشد 20 دقیقه پیاده روی فاصله دارد و فرودگاه بین المللی لنکاوی در 10 کیلومتری آن قرار گرفته است. موزه برنج، مرکز خرید سینانگ و ساحل تنگا از جمله دیدنی های لنکاوی است که در نزدیکی هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت واقع شده اند و گردشگران به راحتی می توانند از آن ها بازدید کنند.

هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت لنکاوی

هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت یکی از برترین اقامتگاه های موجود در لنکاوی و از هتل های 5 ستاره مالزی است که دارای 355 اتاق و سوئیت در 51 کلبه ییلاقی چوبی زیبا جداگانه می باشد و در سال 1989 میلادی به بهره برداری رسیده است. کلبه های این ریزورت دارای تهویه هوای مطبوع با ویویی از استخر، باغ های اطراف، ساحل و یا دریاچه می باشند. اتاق های هتل با ذوق و سلیقه در رنگ های متنوع رنگ آمیزی و مبله شده اند و با امکانات مدرنی که در فضای آرامش بخش آن ها گنجانده شده اقامتی راحت برای گردشگران مالزی به ارمغان خواهند آورد. سیستم تهویه مطبوع، پنکه سقفی، سرویس چای و قهوه، روپوش، دمپائی، اتو و میز اتو، پرده خاموشی، حمام اختصاصی، منطقه نشیمن جداگانه، سشوار، لوازم آرایشی بهداشتی، تلویزیون ال سی دی، میز تحریر، بطری آب و گاوصندوق از جمله تجهیزاتی است که در اتاق های هتل تعبیه شده است همچنین مهمانان می توانند از اینترنت وای فای رایگان برای انجام کار های خود بهره ببرند.

هتل های 5 ستاره مالزی

مهمانان می توانند در رستوران های هتل انواع غذا های خوشمزه و لذیذ آسیایی و بین المللی را سرو کنند و از طعم بی نظیر آن ها لذت ببرند. در فضای اصلی هتل، مهمانان می توانند در  استخر های شنا آب تنی کنند و در کنار استخر روی صندلی های ویژه و چتر های آفتاب گیر استراحت کنند و حمام آفتاب بگیرند و یا از خدمات ماساژ در مرکز اسپا و ساحل بهره ببرند. همچنین انواع درمان های بدن و صورت نظیر آروماتراپی در آبگرم هتل در دسترس است و مهمانان می توانند برای پیگیری ورزش های روزانه ای که قبل از سفر انجام می دادند به مرکز تناسب اندام هتل که مجهز به انواع دستگاه ها و امکانات ورزشی است مراجعه کنند. چون این هتل در ساحل واقع شده امکان انجام انواع ورزش های آبی، ماهیگیری، اسکی روی آب و پاراسیلینگ فراهم شده است. اسکواش، سونا، دوچرخه سواری، اتاق بخار، کلوب کودکان، زمین بازی کودکان، تنیس، پینگ پنگ، دارت و مینی گلف از دیگر امکانات تفریحی مریتوس پلانگی بیچ ریزورت به عنوان یکی از برترین هتل های لنکاوی می باشد. با استفاده از امکانات موجود در هتل گردشگران می توانند اقامتی رویایی در جزیره زیبای لنکاوی تجربه کنند.

هتل پنج ستاره مریتوس پلانگی بیچ ریزورت لنکاوی

هتل پنج ستاره پلانگی بیچ ریزورت خدمات و امکانات رفاهی متعددی برای آسایش مهمانان ارائه می دهد که مهم ترین و پر کاربرد ترین آن ها عبارتند از: دسترسی به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، خدمات دربان، انبار چمدان، میز تور، مبادله ارز، میز جلو 24 ساعته، خدمات نگهداری از کودک، لاندری، خشکشوئی، اتوکشی، فکس و کپی، مرکز بیزنس، امکانات جلسه و ضیافت، شاتل فرودگاه با هزینه اضافی، تهویه مطبوع، کرایه خودرو، فروشگاه، صندوق امانات در پذیرش، امکانات برای مهمانان ناتوان، امکانات اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های خانوادگی، اتاق های عاری از سیگار و روم سرویس.

هتل های 5 ستاره لنکاوی

هتل 5 ستاره مریتوس پلانگی بیچ ریزورت در لنکاوی


95/7/22::: 2:0 ع
نظر()
  

هتل آدیا لنکاوی

هتل چهار ستاره آدیا لنکاوی (Adya Hotel Langkawi) با مهمان نوازی سنتی مالائی و خدمات بی عیب و نقص، در منطقه کواه واقع شده و دسترسی راحتی به دیدنی های شهر دارد. این هتل به بسیاری از جاذبه های گردشگری لنکاوی نظیر میدان عقاب، بازار شب، مسجد ال هانا، پارک چاگوم و پارک Lagenda نزدیک می باشد به طوری که با یک پیاده روی کوتاه مدت دسترسی به آن ها فراهم می باشد. همچنین نزدیک ترین ساحل به هتل آدیا مالزی 30 دقیقه با آن فاصله دارد و فرودگاه بین المللی لنکاوی در حدود 22 کیلومتری هتل واقع شده است.

هتل آدیا لنکاوی

هتل آدیا که از جمله هتل های لنکاوی با گرید 4 ستاره می باشد 207 اتاق سوپریور، اتاق دلوکس، اتاق اجرائی، سوئیت جونیور، سوئیت پریمیر و سوئیت پردانا را در خود جای داده است. بالکن اختصاصی در اتاق ها موجود است که برخی چشم اندازی از دریا و برخی دیگر نیز نمایشی پانوراما از شهر ارائه می دهند. تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای و کابلی فراهم شده و مهمانان در اتاق ها به اینترنت وای فای رایگان دسترسی دارند همچنین سیستم تهویه مطبوع با کنترل پنل اختصاصی در اتاق ها تعبیه شده است. تلفن با سیستم شماره گیری مستقیم بین المللی، حمام اختصاصی و امکانات حمام، میز تحریر، گاوصندوق، اتو و میز اتو، سشوار، بطری آب و وسایل تهیه چای و قهوه از سایر امکاناتی است که در اتاق ها و سوئیت های هتل چهار ستاره آدیا گنجانده شده است.

هتل های 4 ستاره مالزی

هتل آدیا لنکاوی دارای مرکز تناسب اندامی است که در طبقه دوم واقع شده و مهمانان از 7 صبح تا ساعت 22 امکان استفاده از آن را دارند همچنین مرکز اسپا هتل نیز برای کسب آرامش مناسب می باشد. استخر خانواده و استخر کودکان در هتل موجود است و به عنوان یکی از هتل های اسلامی استخری انحصاری برای بانوان در نظر گرفته شده است. رستوران Jelapang با انواع غذا های خوشمزه و لذیذ محلی و بین المللی برای ارائه وعده های صبحانه، ناهار، شام و تنقلات در 24 ساعت شبانه روز باز است و آماده پذیرائی از مشتریان خود می باشد. مرکز بیزنس هتل با فناوری های روز جهان برای مسافران کاری آماده شده است. هتل آدیا به عنوان یکی از هتل های 4 ستاره مالزی خدمات و امکانات رفاهی مانند پارکینگ، خدمات دربان، دسترسی به اینترنت وای فای، انبار چمدان، میز جلو 24 ساعته، لاندری، خشکشوئی، شاتل فرودگاه، تهویه مطبوع، فروشگاه، صندوق امانات، آسانسور، امکانات برای مهمانان ناتوان، اتاق های عاری از سیگار، روم سرویس و اتاق مخصوص کشیدن سیگار را برای رفاه گردشگران لنکاوی فراهم کرده است.

هتل چهار ستاره آدیا لنکاوی

هتل های 4 ستاره لنکاوی

هتل 4 ستاره آدیا در لنکاوی مالزی


  

پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی

پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی (Pulau Payar Marine Park Langkawi) بیش از دو مایل دریایی وسعت دارد در 30 کیلومتری جنوب جزیره اصلی لنکاوی واقع شده و از تفریحات مالزی به شمار می آید. سالانه گردشگران بسیاری برای بازدید از این پارک دریایی به لنکاوی سفر می کنند تا بتوانند از زیبایی ها و امکانات تفریحی آن استفاده کنند. کل پارک از سال 1985 میلادی به عنوان منطقه حفاظت شده تحت نظارت بخش شیلات مالزی قرار گرفته و دارای حیات آبی متنوع و گیاهان دریایی فراوان است.

پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی

پارک دریایی پولائو پایار که از جاذبه های گردشگری لنکاوی می باشد بخش شمالی تنگه مالاکا را تشکیل می دهد و شامل 4 جزیره غیر مسکونی پولائو پایار، پولائو لمبو، پولائو سگانتانگ و پولائو کاسا است که پولائو پایار از همه بزرگتر می باشد. این پارک مملو از سواحل شنی زیبا است و امکانات آبی متنوعی برای خانواده ها را در خود جای داده است.

جاذبه های گردشگری مالزی

یکی از نقاط جذاب این پارک، باغ مرجان می باشد که در زیر دریا بوده و توسط مرجان های نرم و رنگارنگ پوشیده شده است. لازم است بدانید که آب های این مکان حفاظت شده هستند و مکانی مناسب برای غواصی سطحی، غواصی عمقی و شنا خواهد بود که شما می توانید تمام روز را صرف غواصی در آب پاک و زلال کرده و شن و ماسه سفید رنگ و زیبای کف دریا را از نزدیک مشاهده کنید و یا به مشاهده ماهی های رنگارنگ و زیبا و مرجان های دریایی در آن آب تمیز و شفاف بپردازید به هر حال با سفر به لنکای و بازدید از پارک دریایی پولائو پایار لذت و تفریح را با تمام وجود حس خواهید کرد. همچنین در مسافت اندکی از ساحل دریا جایی وجود دارد که بازدیدکنندگان می توانند با غذا دادن به کوسه ها تفریح کنند.

تفریحات مالزی

لازم است بدانید که از اسکله کواه به وسیله قایق های چوبی (کاتاماران) یا سریع السیر به پولائو پایار می توان رفت و این مسافت بین 45 دقیقه الی 1 ساعت به طول می انجامد. بهتر است برای سوار شدن بر قایق های چوبی، از یک روز قبل بلیت بگیرید. در این جا از هر مسافر عوارض ورود به جزیره گرفته می شود که این به جز قیمت بلیت می باشد. این عوارض برای بزرگسالان 5 رینگیت و برای کودکان 2?5 رینگیت می باشد. پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی یکی از بهترین دیدنی های مالزی و تفریحات لنکاوی محسوب می شود.

جاذبه های گردشگری لنکاوی

پارک دریایی پولائو پایار در لنکاوی


95/7/22::: 2:0 ع
نظر()
  

دنیای زیر آب لنکاوی

یکی از بهترین مکان هایی که در سفر به مالزی مورد استقبال گردشگران قرار می گیرد دنیای زیر آب لنکاوی (Underwater World Langkawi) است که در انتهای جنوبی سینانگ پانتای تقریبا در مرز Pantai Tengah در کنار مرکز خرید معاف از مالیات زون واقع شده و با مساحتی بیش از شش جریب بزرگ ترین آکواریوم مالزی می باشد. این آکواریوم که شهرت فراوانی دارد یکی از بهترین دیدنی های مالزی به شمار می آید و سالانه گردشگران بسیاری برای بازدید از آن به لنکاوی سفر می کنند. اگر به همراه خانواده و فرزندان به مالزی و لنکاوی سفر کرده باشید دنیای زیر آب می تواند یکی از بهترین مراکز برای گشت و گذار، تفریح و سرگرمی باشد.

دنیای زیر آب لنکاوی

دنیای زیر آب مالزی که از جاذبه های گردشگری لنکاوی می باشد بیش از 5000 نوع حیوان آبزی را در بیش از صد مخزن شیشه ای به حجم های متفاوت در خود جای داده است. بارزترین مخزن دنیای زیر آب، مخزن یا آکواریم بزرگ است که آبزیان بزرگی مانند کوسه، استینگ رای (نوعی ماهی پهن برقی گزنده)، مارماهی و لاک پشت سبز در آن دیده می شود. در این مجموعه یک کریدور جدید ساخته شده که در آن می توان آخرین و جدید ترین حیوانات آورده شده به این محل را تماشا کرد به طور مثال می توان پنگوئن ها و خوک های آبی، راک هوپر قطب جنوب و پنگوئن پا سیاه را مشاهده کرد که در سنین مختلف دیده می شوند و برای بازدیدکنندگان جالب خواهند بود. در این آکواریوم یک پنجره شیشه ای نیز به طرف داخل دریا به طول 15 متر با هدف دانش، آموزش، سرگرمی و توجه به حفظ محیط زیست باز شده است و تماشاگران می توانند از آن زندگی جذاب و پر تنوع موجودات اعماق دریا را به نظاره بنشینند. در ساعات 10:30 صبح و 3:30 بعد از ظهر به آبزیانی که در دنیای زیر آب لنکاوی هستند غذا داده می شود که تماشای این لحظه می تواند بسیار لذت بخش باشد. همچنین نمایش های مدرنی با دستگاه های سه بعدی در اینجا ارائه می شود که حیات دریایی جزیره را در معرض دید قرار می دهد. در سفر به لنکاوی بازدید از دنیای زیر آب را که یکی از برترین دیدنی های لنکاوی است را فراموش نکنید.

جاذبه های گردشگری مالزی

جاذبه های گردشگری لنکاوی

بلیط دنیای زیر آب در لنکاوی


95/7/22::: 2:0 ع
نظر()
  
<      1   2   3   4   5      >