سفارش تبلیغ
صبا ویژن
علم باطن رازی از رازهای خدای وحکمتی از حکمت های الهی است که در دلهای هر یک از اولیای خود که بخواهد می نهد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :16
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143306
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
5:52 ص

عمارت پینانگ پراناکان پنانگ

یکی از معروف ترین دیدنی های مالزی عمارت پینانگ پراناکان پنانگ (Pinang Peranakan Mansion Penang) می باشد که بازدید از آن برای گردشگران علاقه مند به فرهنگ چینی لذت بخش خواهد بود. در این عمارت زیبا می توان نگاهی اجمالی به شیوه زندگی و معماری خانه های چینی با نفوذ فرهنگ اروپایی و مالایی داشت. پینانگ پراناکان متعلق به یک خانواده ثروتمند نونیا بوده که از نسل های پیش به جا مانده است همچنین در قرن 19 اقامتگاه و دفتر سابق کاپیتان چونگ کنگ کوی چینی -معدنچی قلع هاکا و رهبر جامعه مخفی های سان- نیز بوده است.

عمارت پینانگ پراناکان پنانگ

عمارت پینانگ پراناکان یکی از جاذبه های گردشگری پنانگ می باشد که در خیابان کلیسا واقع شده و یک عمارت دولتی بازسازی شده است تا روز های گذشته محله چینی هایاستریتز در پنانگ را به یاد شما بیاورد. این عمارت که در سال 1980 ساخته شده بیش از 1000 جنس عتیقه و کلکسیونی را در خود جای داده است. این اقامتگاه منحصر به فرد با انواع معماری چینی یکی از دیدنی های پنانگ می باشد و دارای تابلو های با چوب حکاکی شده چینی، کاشی های کف انگلیسی و آثار آهنی اسکاتلندی است و بسیاری از وسایل آن همانند گذشته حفظ شده مثلا در این مکان می توانید لوازم آرایش استفاده شده در آن زمان را مشاهده کنید.

دیدنی های مالزی

عمارت پینانگ پراناکان مالزی در تمام روز های هفته حتی در تعطیلات عمومی باز است و بازدیدکنندگان از 9:30 صبح تا 5 بعد از ظهر می توانند به آن مراجعه کنند بلیط ورودی عمارت 20 رینگیت می باشد و برای کودکان زیر 6 سال رایگان است. توجه داشته باشید که آوردن هر گونه مواد غذائی و نوشیدنی ممنوع است و بازدیدکنندگان اجازه عکاسی و فیلم برداری ندارند. تمام بخش های عمارت توسط دوربین های امنیتی محافظت می شود.

جاذبه های گردشگری پنانگ

دیدنی های پنانگ


95/7/1::: 2:0 ع
نظر()
  

هتل هارد راک پنانگ

اگر در سفر به جزیره پنانگ به دنبال هتلی هستید که در امتداد ساحل معروف باتو فرینگی واقع شده باشد هتل هارد راک پنانگ (Hard Rock Hotel Penang) که از جمله هتل های 4 ستاره این شهر می باشد و ترکیبی از راحتی و امکانات مدرن با مهمان نوازی بی نظیر ارائه می دهد یکی از بهترین گزینه ها است. این هتل با بازار محلی شبانه پنانگ 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد و باغ ادویه گرمسیری، مرکز ورزش های آبی باد شرق و مرکز فرهنگی از جمله جاذبه های گردشگری پنانگ در نزدیکی هتل می باشند. جورج تاون سایت میراث فرهنگی یونسکو با اتومبیل در فاصله 30 دقیقه ای هتل واقع شده و با 45 دقیقه درایو فرودگاه بین المللی پنانگ در دسترس خواهد بود.

هتل هارد راک پنانگ

هتل هارد راک یکی از هتل های 4 ستاره مالزی است که دارای 250 اتاق از جمله 37 سوئیت می باشد که اتاق ها و سوئیت های آن با مبلمان زیبا و طراحی های مختلف تزئین شده اند. اتاق ها دارای بالکنی مشرف به اقیانوس و فضای سبز می باشند و تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، سیستم پخش موسیقی و دستگاه دی وی دی پلیر در دسترس است و مهمانان می توانند از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند. امکان تهیه چای و قهوه فراهم شده و حمام اختصاصی در اتاق ها موجود است. اتو و میز اتو، تلفن با سیستم شماره گیری مستقیم بین المللی، سشوار، گاوصندوق، میز مطالعه، لوازم آرایشی و بهداشتی، روپوش و بطری آب نیز از سایر امکاناتی است که در اتاق های هتل هارد راک مالزی تعبیه شده است و نظافت هتل به صورت روزانه توسط افراد حرفه ای انجام می گیرد.

هتل های 4 ستاره مالزی

هتل هارد راک دارای چندین کافه و رستوران می باشد که گردشگران مطابق با میل و سلیقه خود می توانند به یکی از آن ها مراجعه کنند. رستوران Starz Diner در وعده های صبحانه و شام با انواع غذا های آسیائی، محلی و اقلیمی سرویس دهی می کند و پیتزا فروشی که در کنار استخر قرار دارد متخصص در طبخ غذا های ایتالیائی است و در زمان ناهار و شام پذیرای مهمانان می باشد و کافه هارد راک نیز انواع غذا های آمریکائی را سرو می کند. این هتل به عنوان یکی از هتل های پنانگ که در ساحل واقع شده امکان انجام ورزش های آبی را فراهم کرده و استخر هتل در فضای باز با سرسره های آبی برای داشتن یک بعد از ظهر عالی مناسب است و مهمانان می توانند برای انجام تمرین های روزانه به مرکز تناسب اندام هتل با انواع تجهیزات ورزشی مراجعه کنند. مرکز اسپا نیز با انواع خدمات درمانی و ماساژ برای بازیابی نیروی از دست رفته ایده آل می باشد. همچنین سونا، اتاق بازی و کلوب کودکان فراهم شده و خدمات و امکانات رفاهی متنوعی در اختیار مهمانان قرار می گیرد که می توان به پارکینگ، دسترسی به اینترنت وای فای، خدمات دربان، انبار چمدان، میز تور، صرافی، میز جلو 24 ساعته، خدمات نگهداری از کودک، لاندری، خشکشوئی، فکس و کپی، مرکز بیزنس، امکانات جلسه و ضیافت، تهویه مطبوع، فروشگاه، صندوق امانات، آسانسور، امکانات برای مهمانان ناتوان، اتاق های عاری از سیگار و روم سرویس اشاره کرد.

هتل 4 ستاره هارد راک پنانگ

آدرس هتل هارد راک پنانگ

هتل های 4 ستاره پنانگ

هتل چهار ستاره هارد راک مالزی


95/7/1::: 2:0 ع
نظر()
  

هتل فور پوینت بای شرایتون پنانگ

یکی از بهترین هتل ها برای اقامت گردشگران در پنانگ هتل 4 ستاره فور پوینت بای شرایتون پنانگ (Four Points by Sheraton Penang Hotel) می باشد که به دلیل خدمات با کیفیت و موقعیت مناسب مورد توجه گردشگران واقع شده است. این هتل که در Tanjung Bungah قرار گرفته تا ساحل معروف باتو فرینگی و جورج تاون که هر دو از جاذبه های گردشگری پنانگ می باشند با اتومبیل 15 دقیقه فاصله دارد و مرکز کنوانسیون نیز با درایوی 10 دقیقه ای در دسترس خواهد بود. این هتل تنها 7?6 کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد و گردشگرانی که هتل فور پوینت پنانگ را برای اقامت بر می گزینند برای رفتن به فرودگاه بین المللی مالزی نیاز به داریوی 45 دقیقه ای دارند.

هتل فور پوینت بای شرایتون پنانگهتل فور پوینت بای شرایتون پنانگ

هتل فور پوینت بای شرایتون به عنوان یکی از تاپ ترین هتل های پنانگ با گرید 4 ستاره دارای 220 اتاق دلوکس و پرمیوم و سوئیت می باشد که برخی از اتاق ها و سوئیت های آن رو به اقیانوس بوده و چشم اندازی از تنگه مالاکا ارائه می دهند. اتاق ها به زیبایی و به نهایت دقت دکور شده اند و امکانات و مبلمان مدرن در آن ها به چشم می خورد. تلویزیون 42 اینچ با کانال های ماهواره ای در اتاق ها گنجانده شده و مهمانان دسترسی به اینترنت وای فای با سرعت بالا دارند همچنین حمام اختصاصی با لوازم آرایشی و بهداشتی موجود است و امکان تهیه چای و قهوه نیز فراهم شده است. تهویه مطبوع، دمپائی، حوله، روزنامه، میز مطالعه، تلفن، بطری آب، یخچال و گاوصندوق از سایر امکانات موجود می باشد. پرسنل خونگرم هتل در 24 ساعت شبانه روز آماده سرویس دهی می باشند و نظافت اتاق های هتل فور پوینت مالزی توسط افراد مجرب و حرفه ای به صورت روزانه انجام می گیرد.

هتل های 4 ستاره مالزی

فور پوینت بای شرایتون از هتل های پنانگ

معمولا هتل های 4 ستاره مالزی طرفداران بسیاری دارند به طوری که اکثر گردشگرانی که به مالزی و جزیره پنانگ سفر می کنند دوست دارند هتلی 4 ستاره برای اقامت انتخاب کنند هتل فور پوینت بای شرایتون پنانگ یکی از این هتل هاست که امکانات تفریحی مانند استخر روباز و مرکز تناسب اندام در اختیار مهمانان خود قرار می دهد و استخر مخصوص کودکان نیز در آن موجود است. مهمانان برای سرو غذا می توانند به The Eatery مراجعه کنند و از انواع غذا های سالم و خوشمزه محلی و بین المللی لذت ببرند در این رستوران دو فضای داخلی و آزاد موجود است که در فضای بیرونی رستوران می توان در کنار سرو غذا به تماشای مناظر جذاب و نفس گیر اقیانوس پرداخت در این رستوران صبحانه به صورت بوفه ارائه می شود. از خدمات و امکانات رفاهی که هتل فور پوینت بای شرایتون پنانگ برای مهمانان فراهم کرده می توان به میز جلو 24 ساعته، انبار چمدان، میز تور، شاتل فرودگاه با هزینه اضافی، دسترسی به اینترنت وای فای، پارکینگ، خشکشوئی، لاندری، سرویس شاتل رایگان، فکس و کپی، مرکز بیزنس، امکانات جلسه و ضیافت، تهویه مطبوع، آسانسور، صندوق امانات، امکانات برای مهمانان ناتوان، اتاق های عاری از سیگار و روم سرویس اشاره کرد. هتل فور پوینت بی شک توقف گاهی بی نظیر برای شما در شهر زیبای پنانگ خواهد بود.

هتل های 4 ستاره پنانگ

آدرس فور پوینت بای شرایتون پنانگ

هتل 4 ستاره فور پوینت بای شرایتون در پنانگ

هتل فور پوینت بای شرایتون مالزی


  
<      1   2   3   4   5