سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مال مایه شهوتهاست . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :21
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143311
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
7:5 ص

هتل ایبیس ساتورن بانکوک

هتل ایبیس ساتورن بانکوک (Hotel ibis Bangkok Sathorn) در قلب منطقه تجاری ساتورن واقع شده و نزدیکی آن به ایستگاه مترو هوایی بی تی اس و ایستگاه مترو زمینی ام آر تی سبب شده تا مسافرانی که این هتل را برای اقامت چند روزه خود برگزیدند به راحتی از دیگر مناطق شهر و جاذبه های گردشگری بانکوک دیدن کنند. ایبیس ساتورن تنها دو ایستگاه مترو با مرکز کنوانسیون ملکه سیریکیت و دو ایستگاه مترو هوایی BTS از بازار سیام پاراگون فاصله دارد و پارک لومپینی، بازار شب پاتپونگ، مرکز خرید ام بی کی، بازار پراتونام، جاده سیلوم و رودخانه چائو پرایا از جمله مکان هایی دیدنی هستند که در نزدیکی هتل 3 ستاره ایبیس ساتورن واقع شده اند. همچنین این هتل تا مرکز شهر بانکوک 4 کیلومتر و تا فرودگاه  30 کیلومتر فاصله دارد.

هتل ایبیس ساتورن بانکوک

هتل های بانکوک دارای تنوع زیادی هستند از هتل های 5 ستاره لوکس گرفته تا هتل های 3 و 2 ستاره، که مسافران با توجه به نیاز و بودجه خود می توانند یکی از آن ها را برای اقامت انتخاب کنند. هتل ایبیس دارای 213 اتاق استاندارد با تخت یک نفره و اتاق استاندارد با تخت دو نفره می باشد که همگی به سبک معاصر دکور شده اند و امکاناتی مانند تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای و کابلی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، سرویس چای و قهوه، حمام اختصاصی، سشوار، گاوصندوق، میز تحریر و یخچال که برای زندگی چند روزه لازم باشد را در خود گنجانده اند. همچنین دسترسی به اینترنت وای فای فراهم شده و در صورت درخواست اتو و میز اتو در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

هتل های 3 ستاره تایلند

در رستوران هتل 20 نوع غذای محلی سرو می شود و اتاق جلسات نیز برای برگزاری نشست ها و گردهمایی با امکانات مدرن برای مسافران تجاری در نظر گرفته شده است. این هتل همچنین سرویس شاتل برای رفت و آمد رایگان مهمانان به ایستگاه مترو MRT را فراهم کرده و نیز برای اینکه مسافران به راحتی بتوانند در شهر گشت و گذار کنند و از نقاط توریستی شهر دیدن کنند خدمات گردشگری ارائه می دهد. از سایر خدمات و امکانات رفاهی که ایبیس ساتورن ارائه می دهد می توان به دسترسی به اینترنت وای فای، پارکینگ اختصاصی، صرافی، میز جلو 24 ساعته، خشکشوئی، لاندری، فکس و کپی، شاتل فرودگاه با هزینه اضافی، صندوق امانات در پذیرش، امکانات برای مهمانان ناتوان، آسانسور، اتاق های عاری از سیگار و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

هتل سه ستاره ایبیس ساتورن بانکوک

منطقه ساتورن یکی از مناطق با قدمت به همراه جذابیت های تاریخی است و هتل ایبیس ساتورن بانکوک به عنوان یکی از هتل های 3 ستاره تایلند از انتخاب های ایده آل این منطقه برای گردشگران می باشد.

هتل های 3 ستاره بانکوک

هتل 3 ستاره ایبیس ساتورن در بانکوک