سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با اظهار دوستی، دوستی استوار می شود . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :19
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143309
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
6:42 ص

مرکز خرید آکاسیا استانبول

مراکز خرید در استانبول از مکان های مورد علاقه گردشگران می باشد و استانبول با مراکز خرید متعددش به بهشتی برای خرید و پاساژ گردی تبدیل شده و هر ساله گردشگران بسیاری سفر به این شهر را به دلیل خرید انتخاب می کنند. یکی از مکان هایی که گردشگران و مردم شهر می توانند برای خرید به آن مراجعه کنند مرکز خرید آکاسیا استانبول می باشد. این مرکز که از جمله جدید ترین مراکز خرید ترکیه است در بخش آسیائی استانبول واقع شده و برای افرادی که در یکی از هتل های استانبول که در این قسمت قرار دارد، اقامت می کنند گزینه بسیار مناسبی است هر چند به دلیل دسترسی خوبی که با مترو، اتوبوس و تاکسی دارد در هر کجای استانبول هم که باشند به راحتی می توانند به مرکز خرید آکاسیا استانبول مراجعه کنند. اما بهترین راه ممکن برای رفتن به این مرکز استفاده از مترو می باشد.

مرکز خرید آکاسیا استانبول

مرکز خرید آکاسیا در استانبول

مرکز خرید آکاسیا استانبول که در منطقه اسکودار در نزدیکی مرکز خرید مارمارا واقع شده در فضائی به وسعت 80 هزار متر مربع ساخته شده و دارای فضای سرپوشیده شیک و دو فضای سبز خیلی زیبا می باشد. آکاسیا در 6 طبقه بنا شده و دارای حدود 300 فروشگاه با برند های ترکی و بین المللی است و در طبقات گوناگون مرکز خرید آکاسیا استانبول اقلامی نظیر انواع اسباب بازی، لوازم ورزشی، کیف، کفش، عینک، جواهرات، لباس های ورزشی، لوازم آرایشی، ساعت، لوازم برقی، لوازم خانگی و … به فروش می رسد. وجود امکاناتی مانند 15 سالن سینما، تالار آی مکس، پارکینگ طبقاتی، شهربازی، سالن تئاتر، سالن کنسرت، کافه تریا، فست فود، رستوران و سوپر مارکت سبب شده تا آکاسیا به یکی از جاذبه های گردشگری استانبول تبدیل شود.

اطلاعات مرکز خرید آکاسیا استانبول

  • نام لاتین مرکز خرید: Akasya Shopping Center Istanbul
  • تلفن مرکزخرید: 902163250372+
  • آدرس مرکزخرید: Akasya Ac?badem, Uskudar 34660 Istanbul, Turkey
  • وب سایت مرکزخرید: http://www.ak-asya.com.tr/home
  • موقعیت مرکزخرید: Istanbul

مراکز خرید ترکیه، آکاسیا استانبول

آکاسیا از مراکز خرید استانبول

آکاسیا از مراکز خرید استانبول


  

رستوران زوما استانبول

اگر در سفر به استانبول تمایل داشتید که به غیر از غذا های ترکی از غذا های سنتی ژاپنی نیز سرو کنید می توانید سری به رستوران زوما استانبول بزنید. این رستوران یکی از رستوران های ترکیه است که به طبخ و ارائه غذا های سنتی ژاپنی مشغول است و در بارانداز یک ساختمان دو طبقه قرار گرفته است. رستوران زوما استانبول با شعبی در هنگ کنگ و لندن از رستوران های شناخته شده است و با دکوراسیون زیبا، منظره ای بی نظیر از تنگه بسفر و سرویس عالی یکی از جاذبه های گردشگری استانبول می باشد. مردم و گردشکران استانبول می توانند در رستوران زوما استانبول استراحت کرده و از غذا های لذیذ و متنوع رستوران کمال استفاده را بکنند. این رستوران در رده ششم بهترین رستوران های استانبول قرار دارد و پرسنل آن در تمام روز های هفته از ساعت 12 الی 15 برای سرو ناهار و از ساعت 18 الی 3 برای سرو شام آماده سرویس دهی به مهمانان هستند.

رستوران زوما استانبول

رستوران زوما در استانبول

اطلاعات رستوران زوما استانبول

  • نام لاتین رستوران: Zuma Restaurant Istanbul
  • تلفن رستوران: 902122362296+
  • آدرس رستوران: Istinye Park, no: 461 Sariyer, Istanbul, Turkey
  • وب سایت رستوران: www.zumarestaurant.com/zuma-landing/istanbul/en/welcome
  • موقعیت رستوران: Istanbul

رستوران های ترکیه، زوما استانبول

زوما از رستوران های استانبول

رستوران زوما استانبول


  

مرکز خرید متروسیتی استانبول

استانبول با بازار های قدیمی و مراکز خرید مدرن و متنوعش بهشتی برای گردشگران علاقه مند به خرید است و گشت زدن در مراکز خرید به یکی از جاذبه های گردشگری استانبول تبدیل شده است. یکی از مکان های مناسب برای خرید مرکز خرید متروسیتی استانبول است که به دلیل دسترسی راحتی که دارد اهالی شهر و گردشگران اغلب برای خرید سری به این مرکز می زنند. این مرکز خرید در خیابان بیوک دره در محله مالی و کسب و کار لونت یک واقع شده و درست در کنار مترو قرار دارد و برای وارد شدن به این مرکز خرید از همان ایستگاه مترو ورودی هایی به این پاساژ در نظر گرفته شده است بنابر این بازدیدکنندگان برای ورود به متروسیتی نیازی به خروج از ایستگاه مترو ندارند و در هر کجای شهر که باشند کافی است برای دسترسی به این مرکز خرید، خود را به ایستگاه مترو لونت برسانند.

مرکز خرید متروسیتی استانبول

مرکز خرید مترو سیتی استانبول که از جمله مراکز خرید ترکیه می باشد در 30 آپریل سال 2003 به بهره برداری رسیده و دارای 4 طبقه می باشد که 3 طبقه آن در زیر زمین قرار دارد و از همان مترو می توان وارد طبقه سوم آن شد. متروسیتی یکی از شناخته ترین مراکز خرید استانبول می باشد و علاوه برای اینکه پاساژی برای خرید و گردش است یکی از پاتوق های معروف جوانان استانبول به شمار می آید. مجموعه متروسیتی علاوه بر داشتن مرکز خرید دارای 3 برج نیز می باشد که یکی از برج ها اداری بوده و دوتای دیگر مسکونی هستند مرکز خرید مجموعه شامل 140 فروشگاه با برند های بین المللی و ترکی است و هر یک از طبقات آن دارای سالن های غذاخوری، کافه تریا و بوتیک های متعددی است. از امکانات جانبی این مرکز خرید می توان به پارکینگی با ظرفیت 2500 خودرو اشاره کرد و معماری منحصر به فرد این مرکز خرید با سقفی از جنس تفلون پوشیده شده با پشم شیشه این حس را به گردشگران القا می کند که در زیر نور خورشید به خرید مشغولند. در های مرکز خرید متروسیتی استانبول از ساعت 10 صبح به روی مراجعه کنندگان باز می شود و تا 10 شب نیز باز است.

مراکز خرید ترکیه، متروسیتی استانبول

متروسیتی از مراکز خرید استانبول

مرکز خرید متروسیتی استانبول


  

مرکز خرید کپیتول استانبول

در هر سفری خرید و گردش در مراکز خرید از بهترین قسمت های سفر به شمار می آید و استانبول با مراکز خرید متعددش برای گردشگرانی که اصلی ترین هدفشان برای سفر، خرید است بسیار مناسب می باشد. یکی از شناخته ترین مراکز خرید ترکیه که از جمله مدرن ترین آن ها نیز محسوب می شود مرکز خرید کپیتول استانبول می باشد که در سال 1993 به بهره برداری رسیده و در 18 سپتامبر 2003 نیز بعد از بازسازی کامل دوباره بازگشایی شد. این مرکز خرید اولین مرکز خرید بزرگ و مدرن در بخش آسیائی استانبول می باشد که در محله آلتونی زاده استانبول واقع شده است. مرکز خرید کپیتول در زمینی به مساحت 73000 متر مربع در 6 طبقه ساخته شده و دارای 157 غرفه و فروشگاه می باشد. در این مرکز خرید انواع پوشاک، کیف و کفش، زیور آلات و ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی و … به چشم می خورد و گردشگران و مردم استانبول می توانند مایحتاج خود را از این مرکز خرید تهیه نمایند.

مرکز خرید کپیتول استانبول

مرکز خرید کپیتول در استانبول

مرکز خرید کپیتول استانبول علاوه بر اینکه یک مکان ایده آل برای خرید اجناس گوناگون با قیمت مناسب می باشد به دلیل وجود امکانات تفریحی و سرگرمی در آن، یکی از جاذبه های گردشگری استانبول برای گردشگران می باشد که بازدید از آن خالی از لطف نیست. از امکانات تفریحی موجود در این مرکز می توان به سالن بولینگ و مرکز سرگرمی برای بچه ها و بزرگسالان اشاره کرد و سینمای این مرکز با 14 سالن مختلف با ظرفیت 1705 نفر یکی از بزرگ ترین و مدرن ترین سالن های سینما در استانبول محسوب می شود و پارکینگی با گنجایش 1400 خودرو برای راحتی مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است. در مرکز خرید کپیتول که از جمله معروف ترین مراکز خرید استانبول می باشد چندین رستوران و فست فود وجود دارد که اگر در حین خرید گرسنه یا خسته شدید می توانید برای سرو غذا و استراحت به آن ها مراجعه کنید.

مراکز خرید ترکیه، کپیتول استانبول

مرکز کپیتول از مراکز خرید استانبول

مرکز خرید کپیتول استانبول


  

مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول یکی از برترین مراکز خرید ترکیه است که با معماری بی نظیرش توجه هر گردشگری را به سمت خود جذب می کند این مرکز با مساحتی بالغ بر 37500 متر مربع 4 طبقه بزرگ دارد که بدون سقف طراحی شده و فروشگاه ها به طور هلال و مارپیچ گرد هم جمع شده اند. دسترسی به این مرکز که در خیابان بیوک دره در منطقه تجاری لونت در شیشلی استانبول واقع شده به آسانی و به وسیله خط متروی M2 و ایستگاه لونت فراهم است و گردشگران به راحتی با صرف زمان اندک و هزینه کم می توانند به این مرکز خرید مراجعه کنند.

مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول که یکی از بهترین مراکز خرید استانبول می باشد در 6 ژوئن سال 2006 به بهره برداری رسید و در همان سال نیز به دلیل معماری خاص خود جایزه بهترین معماری، در گروه مجتمع های تجاری را به خود اختصاص داد. مجموعه کانیون فقط شامل مرکز خرید نیست و یک برج اداری 30 طبقه (26 طبقه آن بالاتر از سطح خیابان قرار دارد )، یک بلوک مسکونی 22 طبقه با 179 واحد آپارتمان مسکونی، 9 تئاتر سالن با ظرفیت 1600 تماشاگر و تسهیلات پارکینگ برای  2300 وسایل نقلیه نیز دارد و خواستگاه بسیاری از کافه های مشهور استانبول و رستوران های درجه یک می باشد.

مرکز خرید کانیون در استانبول

مرکز خرید کانیون با معماری فوق العاده خود به یکی از جاذبه های گردشگری استانبول تبدیل شده و اکثر گردشگرانی که به استانبول سفر می کنند بدون دیدن این مرکز خرید، استانبول را ترک نمی کنند. مرکز خرید کانیون دارای 160 فروشگاه می باشد که برند های لوکس خارجی با مسالمت در کنار برند های کاملا ترکیه‌ ای قرار گرفته اند و ‏برندهایی مانند ‏Ann Taylor، ‏‎ Harvey Nichols، ‏‎ Vakko و ‏Swarovski فقط در این مرکز خرید شعبه دارند. مرکز خرید کانیون استانبول‏ ‏‏ ‏از نظر قیمتی جز مراکز خرید گران قیمت به حساب می ‏آید ولی بوتیک های آن در مراکز خرید دیگر استانبول یافت نمی شوند.

مراکز خرید ترکیه، کانیون استانبول

مرکز کانیون از مراکز خرید استانبول


  
<      1   2   3   4   5   >>   >