سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، نرمش و ملایمت در همه چیز را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143304
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
5:21 ص

هتل سانتا پرا استانبول

هتل سانتا پرا استانبول از جمله هتل های 4 ستاره منطقه تکسیم است که در پرا، مرکز فرهنگ، هنر، غذا های با کیفیت و شب زنده داری واقع شده و نمایشی فوق العاده از شاخ طلائی و منطقه قدیمی استانبول ارائه می دهد. این هتل بسیار نزدیک به بنا های تاریخی، کنفرانس، مراکز کنوانسیون، زیبا ترین بوتیک ها، مراکز خرید، کافه ها و رستوران ها قرار دارد و این امر سبب شده تا در بین گردشگران جایگاه ویژه ای داشته باشد علاوه بر این نزدیکی به میدان تکسیم و خیابان معروف استقلال از دیگر مزیت های اقامت در هتل سانتا پرا است. موزه پرا، منطقه گالاتا، پاساژ چیچک و خیابان Nevizade با طی مسافتی کوتاه با پای پیاده قابل دسترسی است. مسجد آبی، بازار بزرگ و مسجد ایاصوفیه که از اصلی ترین جاذبه های گردشگری استانبول هستند تا هتل 3 کیلومتر فاصله دارند. مرکز خرید جواهر هم به راحتی با استفاده از وسایل نقلیه عمومی نظیر اتوبوس و مترو که در نزدیکی هتل فراهم هستند قابل دسترسی است. ایستگاه قطار سیرکچی در 1?5 کیلومتری هتل و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 18 کیلومتری از هتل سانتا پرا استانبول قرار دارند.

هتل سانتا پرا استانبول

اتاق های هتل سانتا پرا استانبول

هتل سانتا پرا در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفته و فرصت استراحت راحت را در استانبول برای مسافران فراهم می کند. این هتل شامل 64 اتاق می باشد که همگی به سبک عثمانی دکور شده اند و امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع، تلویزیون ال ای دی، گاوصندوق، قهوه ساز، حمام اختصاصی، تلفن، حوله و دمپائی تجهیز شده اند همچنین دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم فراهم شده  و پرسنل هتل در طول 24 ساعت شبانه روز آماده پذیرائی و خدمت رسانی به مهمانان هستند. قابل ذکر است که اتاق های هتل سانتا پرا استانبول که از هتل های 4 ستاره ترکیه می باشد عایق صوتی بوده و شما را از سر و صدای منطقه پر هیاهوی بی اوغلو در امان می دارد.

اتاق های هتل سانتا پرا استانبول

هتل 4 ستاره سانتا پرا استانبول

امکانات هتل سانتا پرا استانبول

همواره در میان هتل های استانبول، هتل های 4 ستاره ای که در منطقه تکسیم قرار دارند به دلیل دسترسی خوب، موقعیت فوق العاده و قیمت مناسب در اولویت مسافران برای اقامت هستند هتل سانتا پرا نیز این شرایط را دارا می باشد و سعی دارد علاوه بر ویژگی های فوق با ارائه سرویس ها و خدمات بی عیب و نقص اقامتی به یاد ماندنی برای گردشگران فراهم سازد.

مهمانان می توانند روز خود را با یک صبحانه غنی و کامل در رستوران هتل به صورت بوفه آغاز کنند و رستوران هتل نیز برای ناهار و شام منوی متفاوتی از غذاهای لذیذ را ارائه می دهد. دفتر گردشگری هتل اطلاعات کاملی برای بازدید از دیدنی های استانبول در اختیار مهمانان قرار می دهد. روم سرویس، ناهار بسته بندی شده، اجاره خودرو، خدمات شاتل با هزینه اضافی، میز جلو 24 ساعته، شاتل فرودگاه با هزینه اضافی، چک این – چک اوت سریع، مبادله ارز، خدمات بلیط، انبار چمدان، منطقه مخصوص تماشای تلویزیون، لاندری، خشکشوئی، اتوکشی، نظافت روزانه، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، مرکز بیزنس و سوئیت ماه عسل از جمله سرویس هایی است که در هتل سانتا پرا استانبول فراهم شده است.

رستوران هتل سانتا پرا استانبول

اطلاعات هتل سانتا پرا استانبول

  • نام لاتین هتل: Hotel Santa Pera Istanbul
  • تلفن هتل: 902122972248+
  • آدرس هتل: Tepebas? Refik Saydam 312 Taksim, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey
  • وب سایت هتل: www.hotelsantapera.com
  • موقعیت هتل: Istanbul

بوفه هتل سانتا پرا استانبول ترکیه

هتل سانتا پرا استانبول ترکیه


95/5/7::: 2:24 ع
نظر()
  

هتل بای مورات کراون استانبول

نزدیکی به میدان معروف تکسیم و خیابان پرجنب و جوش استقلال با کافه ها، رستوران ها، فروشگاه ها و گالری های هنری متعدد موجود در آن، می تواند یکی از مزیت های هتل های واقع در استانبول باشد هتل بای مورات کراون استانبول دارای این مزیت است و مهمانان هتل با طی مسافت اندکی به این اماکن دسترسی خواهند داشت. به دلیل وجود ایستگاه مترو و تراموا در میدان تکسیم، بازدید از نقاط دیدنی شهر و تفریحات موجود در استانبول آسان خواهد شد. برج تاریخی گالاتا، بازار بزرگ، مسجد سلیمانیه، ایاصوفیه، آب انبار کلیسا، تونل های تاریخی استانبول و مرکز کنگره لطفی کردار از جمله جاذبه های گردشگری استانبول در اطراف هتل بای مورات کراون می باشند. مهمانان هتل برای رسیدن به فرودگاه بین المللی آتاتورک باید مسافتی 18.5 کیلومتری را طی کنند.

هتل بای مورات کراون استانبول

اتاق های هتل بای مورات کراون استانبول

هتل بای مورات کراون استانبول که از هتل های 3 ستاره ترکیه می باشد دارای 33 اتاق و سوئیت است، که شامل 8 اتاق استاندارد، 8 اتاق سوپریور و 11 سوئیت می باشد. همچنین این هتل دارای 6 سوئیت وی آی پی نیز هست. اتاق های هتل که به طرز زیبائی دکور شده اند شامل تلویزون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، تهویه مطبوع، تخت های راحت، کتری برقی، حمام خصوصی با دوش، حوله، سشوار، میز کار، وای فای رایگان، گاوصندوق و تلفن می باشند و نظافت آن ها به صورت روزانه انجام می گیرد.

اتاق های هتل بای مورات کراون استانبول

هتل 3 ستاره بای مورات کراون استانبول

 

امکانات هتل بای مورات کراون استانبول

هتل بای مورات کراون از معدود هتل های استانبول می باشد که خدمات HB ارائه می کند. بدین معنی که علاوه بر صبحانه، سرویس شام نیز در رستوران هتل انجام می پذیرد. تنوع غذایی در وعده ی صبحانه قابل قبول بوده و انتظاری که از یک هتل 3 ستاره می رود را کاملا برآورده می سازد. در وعده های شام، فقط یک نوع غذا سرو می گردد که نوع آن هر روز متفاوت از روز قبل بوده و مهمانان در طول اقامت خود غذای تکراری میل نخواهند کرد.

رستوران هتل بای مورات کراون استانبول

از دیگر خدمات و امکانات این هتل 3 ستاره می توان به پذیرش 24 ساعته، صرافی، میز تور، انبار چمدان، خدمات دربان، خشکشوئی، اتوشوئی، فکس و کپی، شاتل فرودگاه و سرویس شاتل با هزینه اضافی، اتاق های عاری از سیگار، آسانسور، تهویه هوا و کارکنان چند زبانه اشاره کرد.

 

اطلاعات هتل بای مورات کراون استانبول

  • نام لاتین هتل: By Murat Crown Hotel Istanbul
  • تلفن هتل: 902122494919+
  • آدرس هتل: Asmal?mescit Mah. Sehbender Sokak No:5 Taksim, Beyoglu, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey
  • وب سایت هتل: www.bymuratcrownhotels.com
  • موقعیت هتل: Istanbul

لابی هتل بای مورات کراون استانبول ترکیه

هتل بای مورات کراون استانبول ترکیه


  

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول از جمله هتل های 4 ستاره موجود در این شهر می باشد و در منطقه پر هیاهوی بی اوغلو که یک انتخاب ایده آل برای علاقه مندان به شب زنده داری، غذا و خرید است واقع شده و فقط 50 متر با میدان تکسیم فاصله دارد و این امر به عنوان یکی از محاسن هتل به شمار می آید. نزدیکی به گزینه های حمل و نقل عمومی نظیر ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو که دسترسی گردشگران را به اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری استانبول آسان می سازند از دیگر مزیت های هتل است. هتل لیون تا خیابان معروف استقلال که مملو از کافه ها، رستوران ها، مغازه های برند و گالری های هنری بسیار است فاصله کمی دارد و نیشان تاشی، عثمان بی، برج گالاتا، پارک تکسیم، کاخ دولما باغچه، موزه پرا، موزه مدرن استانبول، مرکز همایش استانبول و کنوانسیون لطفی کردار در نزدیکی هتل قرار دارند و مهمانان می توانند با صرف زمان کم و هزینه ای اندک از آنان بازدید داشته باشند. قابل ذکر است که فرودگاه بین المللی آتاتورک در 25 کیلومتری هتل است.

هتل لیون استانبول

 

اتاق های هتل لیون استانبول

هتل لیون در سال 1998 در های خود را به روی مسافران باز کرده  و در سال 2010 بازسازی شده است. این هتل که از هتل های استانبول با گرید 4 می باشد دارای 104 اتاق شامل 2 سوئیت کینگ، 3 سوئیت دلوکس، 2 اتاق کانکشن، 1 اتاق مخصوص برای افراد دارای ناتوانی جسمی و 96 اتاق استاندارد می باشد. اتاق های هتل که با رنگ های خنثی و مبلمان چوبی مدرن تزئین شده اند دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، تهویه مطبوع، دمپائی، گاوصندوق، وای فای رایگان، حمام اختصاصی، سشوار و کف فرش می باشند و نظافت آن ها به صورت روزانه انجام می گیرد.

اتاق های هتل لیون استانبول

هتل 4 ستاره لیون استانبول

 

امکانات هتل لیون استانبول

 مهمانان می توانند در هتل لیون استانبول که از هتل های 4 ستاره ترکیه می باشد صبح خود را با صبحانه ای مقوی و لذیذ در رستوران گالکسی به صورت بوفه که شامل پنیر و آب میوه های بسیار لذیذی می باشد، آغاز کنند. هتل یک لابی دارد که انواع نوشیدنی ها را در بالکن خصوصی اش به همراه مناظر پانوراما از پل زیبای بسفر سرو می کند. همچنین اتاقی برای بازی بیلیارد در اوقات فراغت برای مهمانان درنظر گرفته شده است.

هتل 4 ستاره لیون استانبول

سرویس اتاق ها، کرایه اتومبیل، صرافی، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی، فروشگاه، فکس و کپی، امکانات جلسه و ضیافت، اتاق های خانوادگی، امکانات ویژه معلولین، سیستم تهویه، لاندری، خشکشوئی، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم امنیتی، اتاق های عاری از سیگار، روزنامه، سوئیت عروس، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، اتاق های ضد صدا، سیستم تهویه، اتوشویی و خدمات دربان از دیگر امکانات و خدمات هتل لیون استانبول می باشد.

 

اطلاعات هتل لیون استانبول

  • نام لاتین هتل: Lion Hotel Istanbul
  • تلفن هتل: 902122569090+
  • آدرس هتل: La Martin Caddesi No:41, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey
  • وب سایت هتل: www.lionhotel.net
  • موقعیت هتل: Istanbul

لابی هتل لیون استانبول ترکیهلابی هتل لیون استانبول ترکیه

هتل لیون استانبول ترکیه


  

هتل اسانس استانبول

هتل اسانس استانبول یک عمارت عثمانی قرن 19 با سبک سنتی و چوبی در منطقه فاتح می باشد این منطقه یک انتخاب عالی برای گردشگران علاقه مند به موزه ها و بنا های تاریخی است. این هتل 3 ستاره در منطقه تاریخی سلطان احمد واقع شده و بسیاری از جاذبه های گردشگری استانبول در شعاع یک کیلومتری هتل قرار دارند. از جمله این دیدنی ها می توان به کاخ توپکاپی با 120 متر، ایاصوفیه با 180 متر، مسجد آبی با 200 متر، موزه باستان شناسی با 200 متر، آب انبار بازیلیکا با 200 متر، بازار بزرگ و بازار مصری با 1 کیلومتر فاصله اشاره کرد. هتل اسانس استانبول از فرودگاه بین المللی آتاتورک 18 کیلومتر و فرودگاه سابیها گوکچن 45 کیلومتر فاصله دارد.

هتل اسانس استانبول

اتاق های هتل اسانس استانبول

هتل اسانس که از قدیمی ترین و ارزان ترین هتل های استانبول به شمار می آید دارای 8 اتاق با دکور سنتی می باشد که با مبلمان چوبی دست ساز به سبک عثمانی تزئین شده اند. اتاق های زیبا هتل شامل امکاناتی مدرن نظیر تلویزیون ال سی دی با کانال های کابلی، تهویه مطبوع، حمام خصوصی، گاوصندوق الکترونیکی، اینترنت بی سیم با سرعت بالا، تلفن با خط مستقیم، سشوار و تخت خواب های راحت می باشند و امکان تهیه چای و قهوه فراهم شده است. پرسنل هتل به صورت شبانه روزی آماده سرویس دهی به مهمانان هستند. برخی از اتاق های هتل نمایشی از بسفر ارائه می دهند.

اتاق های هتل اسانس استانبول

هتل 3 ستاره اسانس استانبول

امکانات هتل اسانس استانبول

هتل اسانس که از هتل های 3 ستاره ترکیه است دارای تراسی است که نمایشی پانوراما از ایاصوفیه، بسفر، دریای مرمره و قسمت آسیائی استانبول ارائه می دهد. مهمانان می توانند صبحانه خود را به صورت بوفه باز در تراس هتل همراه با نمایش خیره کننده از دیوار های قلعه قدیمی و جزایر پرنس سرو کنند. کارکنان هتل مسافران را در زمینه جاذبه های گردشگری شهر و رستوران ها راهنمایی می کنند و با ارائه خدماتی مانند پذیرش 24 ساعته، چک این – چک اوت سریع، خدمات تهیه بلیط، خدمات دربان، انبار چمدان، لاندری، خشکشوئی، اتوشوئی، فکس و کپی، سرویس شاتل با هزینه اضافی، کرایه خوردرو، شاتل فرودگاه با هزینه اضافی، پارکینگ با هزینه اضافی و اتاق های خانوادگی سعی بر جلب رضایت مهمانان خود دارند.

بوفه هتل اسانس استانبول

هتل اسانس استانبول ترکیه

اطلاعات هتل اسانس استانبول

  • نام لاتین هتل: Esans Hotel Istanbul
  • تلفن هتل: 902125161902+
  • آدرس هتل: Ishakpasa Cad. Yenisarachane Sok. No:4 Sultanahmet, Fatih, 34122 Istanbul, Turkey
  • وب سایت هتل: www.esanshotel.com
  • موقعیت هتل: Istanbul

هتل اسانس استانبول ترکیه

هتل 3 ستاره اسانس استانبول ترکیه


  

هتل گرند اوزتانیک استانبول

در منطقه تکسیم استانبول هتل های متنوعی وجود دارد که بیشتر گردشگران به دلیل قیمت مناسب هتل های 4 ستاره تمایل دارند یکی از این هتل ها را برای اقامت برگزینند هتل گرند اوزتانیک استانبول نیز یکی از هتل های 4 ستاره ای است که در فاصله حدود 500 متری میدان تکسیم واقع شده و میزبان بسیاری از گردشگران استانبول می باشد. یکی از دلایل انتخاب این هتل از سوی مسافران قرار گیری آن در نزدیکی ایستگاه مترو و تراموا است که تردد راحت و مقرون به صرفه را به ارمغان می آورد و مهمانان به راحتی می توانند از سایر نقاط شهر به خصوص از جاذبه های گردشگری استانبول بازدید کنند. خیابان معروف استقلال که عمده شهرت آن به وجود کافه ها، رستوران ها، فروشگاه های برند و گالری های هنری متعددش بر می گردد بعد از یک پیاده روی 5 دقیقه ای در دسترس است. مرکز همایش استانبول، مرکز کنگره لطفی کردار، بازار بزرگ، کاخ دولما باغچه، برج گالاتا و مرکز خرید و سرگرمی جواهر در اطراف هتل واقع شده اند و فاصله هتل گرند اوزتانیک استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 20 کیلومتر می باشد.

هتل گرند اوزتانیک استانبول

اتاق های هتل گرند اوزتانیک استانبول

هتل گرند اوزتانیک که از جمله تاپ ترین هتل های استانبول با گرید 4 ستاره می باشد در سال 2005 افتتاح شده و اتاق های بزرگ آن با رنگ های گرم و مبلمان چوبی تزئین شده اند. برخی از اتاق ها چشم اندازی از دریا و برخی دیگر نمایشی از شهر را ارائه می دهند و در تمام اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی با وان و یا دوش، میز کار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، وای فای رایگان، تهویه مطبوع، گاوصندوق، سشوار، روپوش و دمپائی تعبیه شده است همچنین بعد از یک خواب راحت نوشیدن یک فنجان چای و قهوه لذت بخش خواهد بود. یکی از نکات مثبت اتاق ها تمیزی آن هاست و پرسنل تمام سعی خود را به کار می گیرند تا با ارائه خدمات کامل و برخوردی شایسته مهمانان را ترغیب سازند تا در سفر های بعدی که به استانبول خواهند داشت هتل گرند اوزتانیک را برای اقامت انتخاب کنند.

اتاق های هتل گرند اوزتانیک استانبول

هتل 4 ستاره گرند اوزتانیک استانبول

 

امکانات هتل گرند اوزتانیک استانبول

مهمانان هتل می توانند از استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی، حمام سنتی ترکی، سونا، اتاق بخار و مرکز اسپای هتل استفاده کنند همچنین خدمات ماساژ برای تمدد اعصاب و سلامتی موجود است. آغاز یک صبح دل انگیز با سرو صبحانه ای غنی و کامل به صورت بوفه باز می تواند روز خوب و پر انرژی را به ارمغان آورد. رستوران هتل آماده ارائه انواع غذاهای تخصصی ترکی و غذاهای بین المللی است و ناهار بسته بندی شده و یا صبحانه در رختخواب هم می تواند بنا به درخواست مهمانان آماده شود.

رستوران هتل گرند اوزتانیک استانبول

استخر هتل گرند اوزتانیک استانبول ترکیه

خدمات اتاق، خدمات شاتل با هزینه اضافی، میز پذیرش 24 ساعته، شاتل فرودگاه با هزینه اضافی، میز تور، انبار چمدان، خشکشوئی، لاندری، خدمات اتو، تمیز کردن کفش، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و فتوکپی، فروشگاه هدیه، امکانات اتاق وی آی پی، سوئیت عروس، صندوق امانات، امکانات برای مهمانان ناتوان، اتاق های خانوادگی، آسانسور، سیستم گرمایش، منطقه مخصوص کشیدن سیگار و اتاق های عاری از سیگار همه و همه از جمله امکانات و خدمات هتل می باشد. در مجموع به هر منظوری که به استانبول سفر کرده باشید هتل گرند اوزتانیک که از هتل های 4 ستاره ترکیه می باشد می تواند یکی از گزینه های مناسب برای شما باشد.

 

اطلاعات هتل گرند اوزتانیک استانبول

  • نام لاتین هتل: Grand Oztanik Hotel Istanbul
  • تلفن هتل: 902123616090+
  • آدرس هتل: Topcu Cad. No:9 Talimhane Taksim , Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey
  • وب سایت هتل: www.grandoztanik.com
  • موقعیت هتل: Istanbul

هتل گرند اوزتانیک استانبول ترکیه

هتل 4 ستاره گرند اوزتانیک استانبول

هتل گرند اوزتانیک استانبول ترکیه


  
<      1   2   3   4   5   >>   >