سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، بنده پُر خوابِ بیکار رادشمن می دارد . [امام کاظم علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143304
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
5:21 ص

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول که یکی از مراکز خرید ترکیه می باشد مکانی فوق العاده، شیک و مدرن برای خرید و تفریح در اختیار گردشگران قرار می دهد. این مرکز یکی از بهترین مراکز خرید در استانبول می باشد و هر چیزی که بخواهید می توانید در آنجا بیابید و یا اینکه در قسمت سرگرمی و تفریح آن که شامل 16 سالن سینما و تئاتر، سالن بولینگ و شهر بازی می باشد ساعتها در کنار خانواده سرگرم باشید و از تفریحات مرکز خرید مارمارا فروم لذت ببرید.

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

مرکز خرید مارمارا فروم با معماری زیبا و منحصر بفردش یکی از نوساز ترین مراکز خرید استانبول می باشد و در مارس سال 2011، در قلب منطقه باکرکوی استانبول به بهره برداری رسیده است. این مرکز خرید با 4 طبقه تجاری و یک طبقه پارکینگ و مساحتی 375000 متر مربعی مکانی مناسب، جهت ارائه 300 برند ملی و بین المللی است و در طبقات مختلف آن انواع پوشاک های زنانه، مردانه و بچه گانه، لوازم خانگی، کیف، کفش، لوازم الکترونیکی، موسیقی، کتاب، اسباب بازی، لوازم بهداشتی و آرایشی و … ارائه می گردد و برندهای معتبری نظیر زارا، ماسیمو دوتی، اسپنسر، مارکس، ناوتیکا و … در این مرکز خرید دارای شعبه هستند.

مرکز خرید مارمارا فروم در استانبول

بابت خستگی و گرسنگی نگران نباشید چرا که در مرکز خرید مارمارا فروم استانبول طبقه ای برای استراحت در نظر گرفته شده که مملو از رستوران ها، کافه تریا ها و فست فود ها است و از تراس بزرگ آن می توانید نظاره گر چشم انداز فوق العاده جذاب و تماشایی از دریای مرمره باشید. از دیگر امکانات مارمارا فروم می توان به سالن مراقبت زیبایی، چشم پزشک، اتاق کودک، پاسیو و هایپر مارکت اشاره کرد. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب به روی مردم و مسافران استانبول باز می باشد. همانگونه که می دانید امروزه مراکز خرید در استانبول فقط به مکانی برای خرید اختصاص ندارد و با امکانات سرگرمی و تفریحی که در آن ها تعبیه شده به یکی از جاذبه های گردشگری استانبول تبدیل شده اند.

مراکز خرید ترکیه، مارمارا فروم استانبول

مارمارا فروم از مراکز خرید استانبولمارمارا فروم از مراکز خرید استانبول


  

مرکز خرید جواهر استانبول

اگر در سفر به استانبول دوست دارید هیجان و خرید را در کنار هم داشته باشید مرکز خرید جواهر استانبول یکی از بهترین گزینه های پیشنهادی برای شماست زیرا علاوه بر فروشگاه های متعددی که دارد شهر بازی سر پوشیده و مدرنی نیز در آن موجود است که یکی از بهترین ها در ترکیه می باشد. همچنین در این مرکز خرید 14 رستوران منحصر به فرد با غذاهای لذیذ و خوشمزه از کشورهای مختلف دنیا، 12 سینما برای نمایش فیلم های سینمایی روز دنیا، 34 فست فود و رستوران و فضاهای دیگری چون سینمای کودکان، سالن های بولینگ، لوناپارک (راه‌آهن پیج‌وخم‌دار) و… تعبیه شده که این مرکز را به عنوان یکی از تفریحات استانبول به گردشگران معرفی کرده و هر توریستی را ترغیب می سازد که حتما سری به این مرکز خرید بزند.

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول بعد از مرکز خرید فروم، به عنوان دومین مرکز خرید اروپا و هفتمین مرکز خرید بزرگ جهان شناخته می شود و طبق آمار روزانه نزدیک به 200 هزار نفر بازدید کننده دارد. این مرکز خرید که از برترین مراکز خرید ترکیه است در سال 2005 در زمینی به مساحت 62475 مترمربع توسط هلدینگ جواهر در منطقه شیشلی احداث شده و دارای 10 طبقه و 343 فروشگاه می باشد که 6 طبقه آن تجاری بوده و 4 طبقه آن نیز به پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت 2500 خودرو اختصاص دارد. در طبقه اول این مرکز مغازه های وسایل خانگی، صوتی – تصویری و لوازم دیجیتال بسیار به چشم می خورند که می توان به برند هایی مثل سونی، سوش، سامسونگ و … اشاره کرد، در طبقه دوم و سوم فروشگاه های پوشاک قرار دارند و در طبقه چهارم با مغازه های فروش لباس هایی با برند های بین المللی و ترکی، عینک، ساعت، کفش و … روبرو خواهید شد و طبقه پنج و ششم نیز به رستوران ها و کافه تریا ها اختصاص دارد. در این مرکز تقریبا می توانید هر چیزی را که احتیاج دارید تهیه کنید، بسیاری از مارک های معروف بین‌المللی نظیر بنتون، ماسیمو دوتی، آدیداس، لیوایز، ریبوک، اسپریت و … در این مرکز شعبه دارند.

مرکز خرید جواهر در استانبول

دارا بودن سیستم روشنایی و تهویه هوای مدرن، معماری جذاب، سالن و راهرو های زیبا، روشنایی بیرون فضای مرکز خرید جواهر در استانبول و بالا بودن امنیت و اهمیت بالا به نظافت و پاکیزگی محیط از بارز ترین ویژگی های مرکز خرید جواهر می باشد علاوه بر این به دلیل موقعیت عالی و دسترسی مناسب، بسیاری از گردشگران استانبول برای خرید و تفریح به این مرکز می روند. پس در بین جاذبه های گردشگری استانبول، مرکز خرید جواهر را از دست ندهید.

مراکز خرید ترکیه، جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر از مراکز خرید استانبول


  

هتل کروانسرای استانبول

هتل کروانسرای استانبول از جمله هتل هایی است که در منطقه مرکزی بی اوغلو که یک انتخاب مناسب برای گردشگران علاقه مند به شب زنده داری، خرید و غذا است واقع شده و ترکیبی از خدمات بی عیب و نقص و مهمان نوازی ترکی را ارائه می دهد. این هتل 4 ستاره در نزدیکی میدان تکسیم و خیابان استقلال که مملو از کافه ها، رستوران ها، فروشگاه ها و گالری های هنری است و از مناطق مهم استانبول هستند قرار دارد و به دلیل وجود ایستگاه مترو و تراموا در میدان تکسیم دسترسی به سایر نقاط شهر از جمله جاذبه های گردشگری استانبول راحت است و گردشگران با صرف زمان کم و هزینه ای اندک می توانند به بازدید دیدنی های شهر بپردازند. گالری هنر جمهوری تکسیم، مرکز کنوانسیون لطفی کردار، مرکز همایش استانبول، برج گالاتا، کاخ دولما باغچه، بازار بزرگ و مسجد سلیمانیه از جمله مکان هایی است که در فاصله کمی از هتل کروانسرای استانبول واقع شده اند و فرودگاه بین المللی آتاتورک نیز در 20 کیلومتری هتل قرار دارد.

هتل کروانسرای استانبول

اتاق های هتل کروانسرای استانبول

هتل کروانسرای با موقعیت عالی در مرکز شهر و در نزدیکی منطقه خرید و تفریحی، از جمله هتل های استانبول با قدمت زیاد می باشد که در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل دارای 66 اتاق می باشد که در تمامی اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سشوار، تلفن، دمپائی، گاوصندوق، لوازم آرایشی بهداشتی، میز کار و وای فای رایگان گنجانده شده و نظافت در آن ها به صورت روزانه انجام می گیرد و کارکنان هتل در تمام 24 ساعت شبانه روز آماده سرویس دهی به مهمانان هستند و تمام سعی خود را به کار می گیرند تا اقامتی آرام و خوب برای مسافران فراهم سازند.

اتاق های هتل کروانسرای استانبول

هتل 4 ستاره کروانسرای استانبول

امکانات هتل کروانسرای استانبول

هتل کروانسرای استانبول از جمله هتل های 4 ستاره ترکیه می باشد که دارای امکاناتی در حد رفع نیاز های ضروری می باشد و گردشگران در هتل به خدمات 24 ساعته در اتاق، کافی شاپ، آسانسور، خشکشوئی، مرکز تجاری، منطقه مخصوص کشیدن سیگار، ترانسفر فرودگاهی، خدمات نگهداری از کودک، صندوق امانات، مرکز بیزنس، فکس و کپی، لاندری، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه خودرو، اتاق های خانوادگی،پذیرش 24 ساعته، میز تور، خدمات تهیه بلیط و پارکینگ اتومبیل دسترسی دارند و مرکز تناسب اندامی برای انجام ورزش های روزانه در هتل کروانسرای استانبول در نظر گرفته شده است. رستوران هتل با نام مرمره که در طبقه زیرین لابی واقع شده انواع غذا های ترکی و بین المللی را ارائه می دهد و صبحانه هتل نیز بین ساعات 7 الی 10 به صورت بوفه باز با انواع غذا های گرم سرو می شود.

هتل های 4 ستاره ترکیه، کروانسرای استانبول

هتل کروانسرای استانبول ترکیه

اطلاعات هتل کروانسرای استانبول

  • نام لاتین هتل: Kervansaray Hotel Istanbul
  • تلفن هتل: 902122535000+
  • آدرس هتل: Sehit Muhtar Caddesi No:61, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey
  • وب سایت هتل: http://www.kervansarayhotel.com
  • موقعیت هتل: Istanbul

هتل کروانسرای از هتل های استانبول

هتل کروانسرای استانبول


  

هتل پوینت تکسیم استانبول

هتل پوینت تکسیم استانبول در منطقه پر جنب و جوش بی اوغلو قرار گرفته است در واقع این منطقه یک انتخاب ایده آل برای گردشگران علاقه مند به شب زنده داری، خرید و غذا می باشد. این هتل 5 ستاره که در فاصله 500 متری از میدان تکسیم واقع شده به دلیل وجود ایستگاه های حمل و نقل عمومی از جمله مترو و تراموا در این میدان، دسترسی راحتی به سایر نقاط شهر دارد. خیابان معروف استقلال که با کافه ها، رستوران ها، گالری های هنری و فروشگاه های برند متعددش از اصلی ترین جاذبه های گردشگری استانبول به شمار می آید در نزدیک هتل است و گردشگران به راحتی و با صرف زمان اندکی به این خیابان دسترسی خواهند داشت. مرکز کنگره لطفی کردار، گالری هنر جمهوری تکسیم، مرکز خرید و سرگرمی جواهر، برج گالاتا، بازار بزرگ و قصر دولما باغچه از مکان هایی هستند که ساکنان هتل پوینت تکسیم می توانند به آسانی به بازدید آن ها بروند.

هتل پوینت تکسیم استانبول

اتاق های هتل پوینت تکسیم استانبول

هتل پوینت تکسیم که از بهترین هتل های استانبول در منطقه تکسیم می باشد دارای 233 اتاق شامل 166 اتاق دلوکس، 48 اتاق اجرائی، 10 سوئیت جونیور و 9 سوئیت سینیور است. اتاق های هتل به سبک مدرن و با رنگ های طبیعی تزئین شده اند و پنجره های دوجداره اتاق ها امکان اقامتی آرام را برای مسافران فراهم می کند. از تجهیزاتی که در اتاق ها به چشم می خورد می توان به گاوصندوق، تلویزیون اچ دی با سیستم پخش دی وی دی، اینترنت رایگان با سرعت بالا، روپوش، دمپائی، سیستم تهویه مطبوع، میز کار، سشوار، بطری آب، خدمات اتو، حمام مدرن و لوازم بهداشتی اشاره کرد همچنین امکان تهیه چای و قهوه فراهم شده است. پرسنل هتل پوینت تکسیم نیز به صورت شبانه روزی آماده سرویس دهی هستند و تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا مهمانان با رضایت کامل هتل را ترک کنند.

هتل 5 ستاره پوینت تکسیم استانبول

امکانات هتل پوینت تکسیم استانبول

بعد از یک روز طولانی خوردن انواع غذا های ترکی و بین المللی در رستوران ویو پوینت هتل با نمایشی زیبا از بسفر لذت بخش خواهد بود در این رستوران صبحانه به صورت بوفه و ناهار و شام با منوی انتخابی سرو می شوند. رستوران ژاپنی هتل که در طبقه همکف واقع شده جزء اولین رستوران های تخصصی ژاپنی در ترکیه است. کافه جولی نیز انتخاب گسترده ای از قهوه، شکلات و کیک را برای مشتریان خود فراهم می کند و برای ناهار نیز دارای منوئی غنی از ساندویچ و سالاد می باشد.

رستوران هتل پوینت تکسیم استانبول

مرکز اسپای هتل پوینت تکسیم استانبول بسیار مجهز و مدرن بوده و شامل 3 اتاق ماساژ،جکوزی در 2 اتاق ماساژ، 1 اتاق ماساژ تایلندی، 1 اتاق مراقبت از پوست، حمام ترکی، حمام بخار و سونا می باشد و مهمانان می توانند در استخر سرپوشیده ای که در هتل تعبیه شده شنا کنند و در مرکز تناسب اندام مجهز هتل به ورزش های روزانه بپردازند.

استخر هتل پوینت تکسیم استانبول

میز جلو 24 ساعته، چک این – چک اوت سریع، مبادله ارز، انبار چمدان، خدمات دربان، خدمات نگهداری از کودک، لاندری، خشکشوئی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، مرکز بیزنس، فکس و کپی، روم سرویس، کرایه اتومبیل، صندوق امانات، اتاق های عاری از سیگار، سیستم گرمایش، اتاق های خانوادگی، امکانات برای مهمانان ناتوان، آسانسور و سوئیت عروس گوشه ای از خدمات و امکانات هتل می باشد. قابل ذکر است که هتل پوینت تکسیم استانبول از هتل های 5 ستاره ترکیه می باشد و هر روز در ساعت 8:30 دارای حمل و نقل رایگان به فرودگاه است.

اطلاعات هتل پوینت تکسیم استانبول

  • نام لاتین هتل: Point Hotel Taksim Istanbul
  • تلفن هتل: 902123135000+
  • آدرس هتل: Topcu Cad. No:2 Talimhane Taksim, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey
  • وب سایت هتل: http://www.pointhotel.com/point-hotel-taksim.aspx
  • موقعیت هتل: Istanbul

هتل پوینت تکسیم استانبول ترکیه

امکانات هتل پوینت تکسیم استانبول

هتل 5 ستاره پوینت تکسیم استانبول


  

هتل سوریا استانبول

اگر به منظور خرید و بازدید از بنا های تاریخی به استانبول سفر می کنید هتل سوریا استانبول که در منطقه قدیمی لاله لی واقع شده یک مکان مناسب برای اقامت شماست. این هتل که جزء هتل های 3 ستاره موجود در استانبول می باشد فقط 3 بلوک با خیابان خرید Ordu فاصله دارد. ایستگاه تراموای لاله لی که در خیابان Ordu واقع شده و با 3 دقیقه پیاده روی قابل دسترسی است تردد به مکان های دیگر شهر و جاذبه های گردشگری استانبول را آسان می سازد. هتل سوریا در فاصله 100 متری از بازار Kizilay لاله لی قرار دارد و با یک پیاده روی 15 دقیقه ای مسجد سلیمانیه در دسترس خواهد بود همچنین مکان هایی نظیر بازار بزرگ، میدان اسب دوانی، آب انبار بازیلیکا  و ایاصوفیه در شغاع 2 کیلومتری هتل هستند. فرودگاه بین المللی آتاتورک 14 کیلومتر و فرودگاه سابیها گوکچن 55 کیلومتر از هتل فاصله دارند.

هتل سوریا استانبول

اتاق های هتل سوریا استانبول

هتل سوریا استانبول که در منطقه تاریخی فاتح واقع شده دارای 57 اتاق می باشد که با تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع، خط تلفن مستقیم، سشوار، میز کار، حمام اختصاصی و سیستم گرمایش مرکزی مجهز شده اند و قابلیت دسترسی به اینترنت در اتاق ها فراهم شده است. پرسنل هتل تلاش دارند با ارائه خدمات بی عیب و نقص اقامت راحتی را برای مسافران به ارمغان آورند و آنان را با رضایت کامل بدرقه کنند. هتل سوریا در بین هتل های استانبول که در گروه 3 ستاره هستند به دلیل موقعیت خوب، قیمت مناسب و دسترسی عالی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و میزبان بسیاری از گردشگران استانبول می باشد.

اتاق های هتل سوریا استانبول

امکانات هتل سوریا استانبول

در هتل سوریا استانبول که از هتل های 3 ستاره ترکیه می باشد هر روز صبح از ساعت 7 الی 10 صبحانه به صورت بوفه سرو می شود و برای نهار و شام نیز رستوران هتل با انواع غذاهای ترکی تازه و انواع نوشیدنی ها از مشتریان خود پذیرائی می کند. کارکنان بخش پذیرش به صورت 24 ساعته آماده سرویس دهی هستند و به مهمانان در تهیه بلیط و خدمات تور کمک می کند و با کمال میل اطلاعات خود را در اختیار مهمانان قرار می دهند. روم سرویس، مبادله ارز، انبار چمدان، لاندری، خشکشوئی، اتوکشی، فکس و کپی، صندوق امانات، اتاق های عاری از سیگار، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع، کرایه خودرو، کارکنان چند زبانه و سیستم گرمایش از دیگر خدمات و سرویس هایی است که در هتل سوریا استانبول به مهمانان ارائه می شود.

رستوران هتل سوریا استانبول

اطلاعات هتل سوریا استانبول

  • نام لاتین هتل: Hotel Sureyya Istanbul
  • تلفن هتل: 902125223769+
  • آدرس هتل: Fethibey Caddesi,Ahmet Suayip Sokak No:14 Laleli, Fatih, 34149 Istanbul, Turkey
  • وب سایت هتل: www.hotelsureyya.net
  • موقعیت هتل: Istanbul

هتل 3 ستاره سوریا استانبول

هتل 3 ستاره سوریا استانبول ترکیه


  
<      1   2   3   4   5   >>   >