سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با هرکه دوستی می کنید، در راه خدا دوستی کنید و با هرکه دشمنی می کنید، در راه خدا دشمنی کنید . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :18
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143308
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
6:30 ص

هتل آلکوچلار کبان استانبول

بیشتر گردشگرانی که به استانبول سفر می کنند تمایل دارند در هتل های 4 ستاره واقع در منطقه تکسیم اقامت داشته باشند هتل آلکوچلار کبان استانبول که در چند قدمی میدان تکسیم قرار گرفته یکی از بهترین پیشنهاد ها برای گردشگران می باشد. خیابان استقلال که از مهم ترین مراکز خرید در استانبول می باشد و مملو از کافه ها، رستوران ها، فروشگاه های برند و گالری های هنری است فقط یک پیاده روی 2 دقیقه ای از هتل فاصله دارد. نزدیکی به ایستگاه تراموا، مترو و ایستگاه های حمل و نقل عمومی از پرکاربرد ترین مزیت های اقامت در هتل هتل آلکوچلار کبان می باشد و مهمانان به راحتی توسط این وسایل می توانند از تمام نقاط شهر و جاذبه های گردشگری استانبول بازدید داشته باشند. از جمله دیدنی هایی که در اطراف هتل هستند می توان به بازار بزرگ، بازار ادویه، کاخ دولما باغچه، برج گالاتا و مرکز کنوانسیون لطفی کردار اشاره کرد.

هتل آلکوچلار کبان استانبول

اتاق های هتل آلکوچلار کبان استانبول

هتل آلکوچلار کبان که از پر طرفدار ترین هتل های استانبول در منطقه تکسیم می باشد دارای 84 اتاق می باشد که اتاق ها به سبک مدرن آرت دکو تزئین و مبله شده اند و امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی 32 اینچ، یخچال، وای فای رایگان، سشوار، میز کار، پنجره های دو جداره، بطری آب رایگان، تلفن، روپوش، دمپائی، پرده خاموشی و گاوصندوق در آن ها تعبیه شده است همچنین امکان تهیه چای و قهوه فراهم شده است و حمامی مدرن با لوازم آرایشی بهداشتی رایگان در دسترس است. اتاق هایی که در طبقات بالاتر واقع شده اند چشم انداز زیبائی از دریا و بسفر ارائه می دهند. قابل ذکر است که به دلیل انجام نظافت روزانه، اتاق ها همیشه تمیز هستند و برای استفاده گردشگران فوق العاده می باشند.

اتاق های هتل آلکوچلار کبان استانبول

هتل 4 ستاره آلکوچلار کبان استانبول

امکانات هتل آلکوچلار کبان استانبول

در رستوران پشت بام هتل الکوچلار کبان، مهمانان می توانند صبح خود را با یک صبحانه دلچسب و در حال تماشای زیبایی تنگه بسفر و غوغای مرغان دریایی آغاز کنند و همچنین در وعده های ناهار و شام از انواع غذا های ترکی، مدیترانه ای و بین المللی لذت ببرند. مهمانان می توانند از امکانات رفاهی و تفریحی هتل که شامل ماساژ، حمام ترکی و سونا می باشد به صورت رایگان بهره مند شوند. این هتل که از جمله هتل های 4 ستاره ترکیه می باشد سرویس ها و خدماتی نظیر پذیرش 24 ساعته، میز تور، دستگاه خودپرداز، خدمات دربان، لاندری، خشکشوئی، امکانات جلسه و ضیافت، مرکز بیزنس، فکس و کپی، ترانسفر فرودگاه با هزینه اضافی، امکانات برای مهمانان ناتوان، اتاق های خانوادگی، سیستم گرمایش، اتاق های عاری از سیگار، صندوق امانات، آسانسور، کرایه خودرو و تهویه مطبوع در اختیار مهمانان خود قرار می دهد تا اقامتی به یاد ماندنی برای آنان رقم بزند.

رستوران هتل آلکوچلار کبان استانبول

هتل آلکوچلار کبان استانبول ترکیه

اطلاعات هتل آلکوچلار کبان استانبول

  • نام لاتین هتل: Alkoclar Keban Hotel Istanbul
  • تلفن هتل: 902122522505+
  • آدرس هتل: S?raselviler Cad.No:17 Taksim, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey
  • موقعیت هتل: Istanbul

لابی هتل آلکوچلار کبان استانبول ترکیه

هتل آلکوچلار کبان استانبول

هتل آلکوچلار کبان استانبول


  
<   <<   6