سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با برادریِ خدایی است که [درخت] برادری به بار می نشیند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :16
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143306
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
5:52 ص

آکواریوم کوالالامپور

در سفر به کوالالامپور بازدید از انواع آبزیان در آکواریوم کوالالامپور یا آکواریوم KLCC بسیار لذت بخش خواهد بود. این آکواریوم که در سال 2005 به بهره برداری رسیده به یکی از معروف ترین دیدنی های مالزی تبدیل شده به طوری که هر ساله گردشگران بسیاری برای دیدن این مکان و زیبائی های آن به کوالالامپور سفر می کنند. آکواریوم کوالالامپور در مرکز شهر و در نزدیکی برج های دوقلوی پتروناس واقع شده و با مساحتی حدود 60 هزار متر مربع 5000 گونه ماهی و آبزی را در خود جای داده است. در این آکواریوم از ماهی هایی نگهداری می شود که فقط در اعماق اقیانوس ها می توان آنها را پیدا کرد. در این آکواریوم می توان انواع نادر و کمیاب از ماهی ها و خزندگان مانند قورباغه درختی نادر، قورباغه سمی، گربه ماهی غول پیکر، کوسه ماهی شنی، نوعی ماهی پهن برقی و مار ماهی را به تماشا نشست.

آکواریوم کوالالامپور

آکواریوم کوالالامپور دارای قسمت های مختلفی است که یکی از اصلی ترین بخش های آن که به یکی از پر بازدید ترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور تبدیل شده و بیشترین گردشگر را به سوی خود جذب می کند بخش تونل زیر آب آن می باشد. تونلی شیشه ای که با طول 90 متر در زیر آب قرار دارد و گردشگران می توانند از نزدیک ماهی های متنوعی چون ببر کوسه، ماهی های گوشت خوار، مارماهی، ماهی های عظیم الجثه آب های استوایی که در اطراف به شنا کردن مشغولند را مشاهده کنند.

قیمت بلیط آکواریوم KLCC کوالالامپور

بهترین زمان برای دیدن ماهی های آکواریوم کوالالامپور، زمانی است که به آن ها غذا می دهند اولین ساعت برای غذای ماهی ها 10:45 صبح و آخرین زمان نیز 5:30 عصر می باشد و در بین این ساعات نیز در فواصل برنامه ریزی شده ای انجام می شود. این آکواریوم که از برترین دیدنی های کوالالامپور می باشد برنامه ویژه ای برای بازدیدکنندگان علاقه مند به غواصی دارد و آن غواصی در 2?5 میلیون لیتر آب، دیدن 5 گونه مختلف از کوسه ها و موجوداتی که در اعماق اقیانوس ها زندگی می کنند می باشد فقط نکته قابل ذکر این است که برای این کار نیاز به گواهینامه غواصی می باشد. اما گردشگرانی که گواهینامه غواصی ندارند می توانند در یک اتاقک شیشه ای به درون آکواریوم رفته و از نزدیک کوسه ها و موجودات شگفت انگیز دریایی را مشاهده کنند.

دیدنی های مالزی، آکواریوم KLCC کوالالامپور

آکواریوم کی ال سی سی مالزی روزانه از ساعت 10 صبح شروع به کار می کند و تا 8 شب پذیرای بازدیدکنندگان می باشد و آخرین زمان برای تهیه بلیط آکواریوم ساعت 7:00 عصر است. غواصی در آکواریوم ساعت 1:00 بعد از ظهر است و در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه تعطیل می باشد.

اطلاعات آکواریوم کوالالامپور

  • نام لاتین آکواریوم: Aquaria KLCC Kuala Lumpur
  • تلفن آکواریوم: 23331888-3-60+
  • آدرس آکواریوم: Kuala Lumpur Convention Centre Complex, Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت آکواریوم: http://www.aquariaklcc.com
  • موقعیت آکواریوم: Kuala Lumpur

آکواریوم KLCC از جاذبه های گردشگری کوالالامپور

آکواریوم کوالالامپور


95/5/28::: 1:33 ع
نظر()