سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرخوری مایه دوری از خداوند است که به سرپیچی کردنها نیرو می بخشد؛ پس شکمهایتان را پر نکنید که نورحکمت در سینه هایتان خاموش می شود [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :17
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143307
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
6:12 ص

هتل شرایتون امپریال کوالالامپور

هتل شرایتون امپریال کوالالامپور یکی از هتل های زنجیره ای شرایتون می باشد که در مرکز کوالالامپور واقع شده و با ارائه خدمات بی عیب و نقص و امکانات در خور توجه به یکی از هتل های مورد علاقه گردشگران تبدیل شده است. این هتل 5 ستاره که در منطقه معروف مثلث طلائی و در خیابان سلطان اسماعیل قرار دارد به دلیل موقعیت مناسب یک مکان ایده آل برای اقامت مسافران تجاری و تفریحی است. فاصله زمانی هتل شرایتون امپریال تا محله چینی ها (Chinatown) با اتومبیل 15 دقیقه است. همچنین 10 دقیقه تا بوکیت بینتانگ Bukit Bintang و بازار مرکزی Central Market که هر دو از جاذبه های گردشگری کوالالامپور هستند، فاصله دارد. با دسترسی آسانی که هتل به تراموا (ایستگاه دنگ ونگی) و مونوریل (ایستگاه مدان توانکو) دارد مهمانان به راحتی می توانند به سایر نقاط شهر تردد داشته باشند. زمان بازگشت به کشور مسافران برای رفتن به فرودگاه بین المللی کوالالامپور باید مسافتی یک ساعته را با اتومبیل طی کنند.

هتل شرایتون امپریال کوالالامپور

شرایتون امپریال کوالالامپور دارای 385 اتاق و سوئیت مدرن در سایز های مختلف از 42 متر مربع تا 336 متر مربع می باشد و طراحی اتاق ها به گونه ای است که مهمانان در آن ها احساس بودن در خانه را خواهند داشت. اتاق های مدرن هتل با امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی، دی وی دی پلیر، سشوار، کمد لباس، اینترنت وای فای، گاوصندوق، اتو و میز اتو، حوله، دمپائی، میز کار، بطری آب، امکان تهیه چای و قهوه، روم سرویس 24 ساعته، تلفن و تهویه مطبوع مجهز شده اند همچنین حمام اختصاصی با لوزام آرایشی بهداشتی در دسترس است. پرسنل مودب و زحمتکش هتل شرایتون امپریال کوالالامپور شبانه روز برای پاکیزگی اتاق ها تلاش می کنند تا رضایت خاطر مهمانان را تامین کنند و آنان را ترغیب سازند تا در سفر های بعدی که به کوالالامپور خواهند داشت هتل شرایتون امپریال را به عنوان یکی از هتل های کوالالامپور برای اقامت انتخاب کنند.

شرایتون امپریال از هتل های 5 ستاره کوالالامپور

شرایتون امپریال از هتل های کوالالامپور

هتل شرایتون امپریال به عنوان یکی از هتل های 5 ستاره مالزی با آمیزه بسیار زیبا از فرهنگ و معماری آسیایی و وسایل مدرن اقامتی خاطره انگیز برای گردشگران خواهد ساخت. مرکز اسپای هتل که در طبقه پنجم واقع شده با خدمات و بخش های مختلف مکانی مناسب برای فرار از فشار های روحی و جسمی است و مهمانان می توانند از انواع ماساژ ها و درمان ها با بهره گیری از تکنیک های بین المللی لذت ببرند و یا از بخش های جکوزی، اتاق بخار و سونا استفاده کنند. استخر در فضای باز هتل با چشم اندازی به برج کوالالامپور می تواند برای تفریح و سرگرمی فوق العاده باشد و یا مرکز تناسب اندام مجهز هتل یک مکان ایده آل برای انجام ورزش های روزانه می باشد.

هتل های 5 ستاره مالزی، شرایتون امپریال

مهمانان می توانند در رستوران Villa Danieli طیف وسیعی از غذا های ایتالیایی را تست کنند و اگر به غذا های بین المللی علاقه داشته باشند، رستوران Essence آماده خدمت رسانی به عزیزان است. در رستوران Celestial Court نیز انواع غذا های چینی و ژاپنی طبخ و سرو می گردد. در کافه Pavilions Lounge نوشیدنی های مختلف را می‌توانند انتخاب و نوش جان کنند. در کافه Toastina نیز علاوه بر نوشیدن انواع نوشیدنی ها می توانند از رقص نور و موسیقی که در آن اجرا می شود، لذت ببرند.

هتل 5 ستاره شرایتون امپریال کوالالامپور

خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، سالن کنفرانس، صرافی، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته، ترانسفر رایگان فرودگاهی، مرکز تجاری، آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه، تهویه، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان و لاندری گلچینی از خدمات و سرویس های متنوع هتل شرایتون امپریال مالزی می باشد.

اطلاعات هتل شرایتون امپریال کوالالامپور

  • نام لاتین هتل: Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel
  • تلفن هتل: 27179900-3-60+
  • آدرس هتل: Jalan Sultan Ismail, 50250 Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت هتل: www.sheratonimperialkualalumpur.com
  • موقعیت هتل: Kuala Lumpur

شرایتون امپریال از هتل های 5 ستاره مالزی

شرایتون امپریال از هتل های 5 ستاره کوالالامپور

هتل شرایتون امپریال کوالالامپور


95/5/28::: 1:19 ع
نظر()