سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که بر اثر هر گناهی از برادرانش کناره گیری کند، دوستانش کم شوند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143304
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
5:21 ص

کاخ مجلل ییلدیز استانبول در دوران عثمانی در مجاورت تنگه بسفر ساخته شده و در نوع خود از بزرگترین ها به شمار می آید . این کاخ که از برترین جاذبه های گردشگری ترکیه می باشد هر روزه برای بازدید علاقه مندان باز است و برای ورود به آن مبلغ 10 لیر دریافت می گردد . در سفر به استانبول حتما از این کاخ مجلل بازدید کنید . قصر ییلدیز در سال 1880 میلادی بر بالای یک تپه شیب دار مشرف به تنگه بسفر بنا شده و به مدت 33 سال مقر دولت عثمانی و محل اقامت سلطان عبدالحمید دوم بوده است.

کاخ مجلل ییلدیز در استانبول

این کاخ در پارکی به وسعت 500 هزار متر مربع قرار گرفته و از زمان ساخت تا کنون به خوبی حفظ و نگهداری شده است . کاخ ییلدیز استانبول در سال 1880 میلادی بر بالای یک تپه شیب دار مشرف به تنگه بسفر بنا شده و به مدت 33 سال مقر دولت عثمانی و محل اقامت سلطان عبدالحمید دوم بوده است . در بخشی از کاخ یک موزه بسیار زیبا و با عظمتی وجود دارد که مقصد گردشگری عالی برای گردشگران و توریست های تور استانبول خواهد بود .

کاخ مجلل ییلدیز در استانبول


  
  

پلاژ یا ساحل کنیالتی آنتالیا در در نزدیکی بندر این شهر واقع شده و امکانات مناسب برای تفریح گردشگران فراهم نموده است . این ساحل زیبا که در قسمت غربی آنتالیا قرار گرفته به دلیل برافراشتن پرچم آبی در این منطقه از امن ترین سواحل آنتالیا محسوب می گردد به همین دلیل شنا در آن خطرات کمتری دارد . ساحل کنیالتی که از بزرگترین و امن ترین سواحل آنتالیا محسوب می گردد دارای محیطی زیبا و آرام همراه با امکانات مناسب گردشگری از رستوران ها و کافه ها گرفته تا چترها و صندلی های مخصوص ساحل می باشد .

پلاژ کنیالتی در آنتالیا

گردشگران تور آنتالیا اعم از کودک ، پیر و جوان با رفتن به کنیالتی می توانند در میان آب های نیلگون دریای مدیترانه شنا کنند ، در سواحل شنی پیاده روی کنند ، از طبیعت و چشم اندازهای اطراف بهره ببرند ، از تفریحات آبی لذت ببرند ، حمام آفتاب بگیرند و در زمان گرسنگی و خستگی از رستوران ها و کافه های مختلفی که در آن تعبیه شده استفاده کنند . گردشگران برای رفتن به ساحل کنیالتی از مرکز آنتالیا می توانند از تراموا استفاده کرده و در ایستگاه آخر پیاده شوند . فقط باید اطمینان حاصل کنند که ترموایی که به سمت غرب می رود را سوار شده اند . ساحل کنیالتی ، ساحلی بسیار تمیز و آب دریا نیز همواره آبی و درخشان است و دیدن این منظره برای بازدیدکنندگان بسیار مفرح و لذت بخش خواهد بود .

پلاژ کنیالتی در آنتالیا

پارک آبی آکوالند با استخرها و سرسره های متنوع برای تمامی رده های سنی مناسب بوده و روزی بیادماندنی برای مراجعه کنندگان به ارمغان می آورد . همچنین مینی سیتی که مجموعه ای مینیاتوری است کلکسیونی از مساجد ، کاخ ها و شگفتی های طبیعی ترکیه را در مقیاسی کوچک به نمایش گذاشته است . غرفه های فروش اسنک ، کافه ، رستوران ، درختان سایه دار ، صندلی ها و چترهای مخصوص ساحل از جمله امکاناتی هستند که در ساحل کنیاآلتی آنتالیا در اختیار گردشگران قرار می گیرد .


  
  
<      1   2   3