سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ارزش نعمتها تنها از سنجش با ضدّشان شناخته می شود . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :38
بازدید دیروز :30
کل بازدید :143059
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/17
9:20 ص

در تور صوفیه یکی از دغدغه گردشگران، خرید سوغات و مایحتاج مورد نیاز است. در شهر صوفیه مراکز خرید محلی و مدرنی وجود دارد که امکان خرید را برای گردشگران تور بلغارستان مهیا می کند. یکی از مراکز خرید صوفیه، مرکز خرید سردیکا سنتر است که در سال 2010 افتتاح شده است و مانند هر مرکز خرید مدرن دیگری، فروشگاه های آن، نمایندگی برندهای معروف دنیا هستند.

مرکز خرید سردیکا سنتر صوفیه

مرکز خرید Serdika صوفیه

برای خرید از مرکز خرید سردیکا سنتر صوفیه باید از مرکز شهر حدود ده دقیقه با اتومبیل به سمت بلوار سیتنیاکاوو (Sitnyakovo ) برانید. مرکز سردیکا سنتر حدود 50 هزار متر مربع وسعت دارد و 200 فروشگاه دارد. در سردیکا سنتر صوفیه که یکی از بهترین مراکز خرید بلغارستان است، امکان خرید انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم ورزشی، اسباب بازی و … به فروش می رسد. برندهای زارا، برشکا، آدیداس، شنل، کمپر، دیزل، اچ اند ام، ال سی وایکیکی، ماسیمو دوتی و نایک همگی در این مرکز خرید شعبه دارند. البته انتظار نداشته باشید بتوانید این اجناس را با قیمتی پایین تر از شهرهای اروپایی، خریداری کنید.

مرکز خرید سردیکا سنتر صوفیه

امکانات سردیکا سنتر صوفیه ، آنرا از سایر مراکز خرید بلغارستان متمایز کرده است. چندین رستوران، کافی شاپ، فود کورت، دستگاه خودپرداز، پارکینگی با ظرفیت 1600 خودرو، منطقه مخصوص کودکان، آژانس مسافرتی، صرافی، آرایشگاه، تئاتر کودکان، داروخانه از خدمات و امکانات سردیکا سنتر هستند. ساعات کار این مرکز خرید، از 10 صبح تا شب در هفت روز هفته است. البته سردیکا در روز اول کریسمس بسته و بقیه روزهای جشن سال نو میلادی با تغییراتی همراه است. در ضمن در این مرکز خرید علاوه بر برندهای معتبر جهانی، برندهای بلغاری نیز شعبه دارند.