سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ کارها نزد خدا، شادمان ساختن مؤمن است، از طریق برطرف ساختن گرسنگی اش و یا زدودن اندوهش . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :32
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143322
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
10:13 ص

جاذبه های طبیعی و طبیعت زیبا همراه با چشم اندازهای خیره کننده از عواملی هستند که سبب جذب گردشگر به جزیره بالی شده اند . پارک ملی برات یکی از این جاذبه های طبیعی است که در قسمت غربی جزیره بالی واقع شده و حدود 190 کیلو متر مربع وسعت دارد . در این پارک ملی گونه های کختلف حیوانی و گیاهی به چشم می خورند که به آن جذابیت بخشیده اند و سواحل جذاب ، دیدگاه های چشم نواز ، جنگل های سرسبز ، کوه های بلند و کوتاه ، صخره های مرجانی و آب های تمیز از دیگر مواردی هستند که در پارک ملی برات بالی یافت می شوند .

پارک ملی برات از دیدنی های بالی

 پارک ملی برات بالی با 19هزار هکتار وسعت تقریبا 5 درصد از سرزمین بالی را به خود اختصاص داده و 158 کیلومتر مربع آن شامل زمین و 32 کیلومتر مربع باقی مانده آن نیز شامل دریا و صخره های مرجانی می باشد . پارک ملی بالی با پوشش گیاهی غنی زیستگاه طبیعی حدود 300 گونه از حیوانات و پرندگان است که برخی از این گونه ها از مواردی هستند که در خظر انقراض می باشند . پارک ملی برات به دلیل قرار گرفتن در نوک غربی جزیره بالی با نام پارک ملی غربی نیز شناخته می شود و سواحل شنی سفید ، جنگل های زیبای حرا ، صخره های مرجانی ، آب های شفاف آن بهترین مکان برای تفریح و گردش می باشد .