سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که به کار کسانى خشنود است ، چنان است که در میان کار آنان بوده است ، و هر که در باطلى پا نهاد ، دو گناه بر گردن وى افتاد ، گناه کردار و گناه خشنودى بدان کار . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143295
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
1:10 ص

دلفین ها از جمله حیواناتی هستند که بسیار باهوش بوده و قدرت یادگیری بالایی دارند به طوری که امروزه این حیوانات تحت تعلیم مربیان یاد می گیرند تا نمایش هایی جذاب و دیدنی اجرا کنند . در مجموعه دلفیناریوم کیش نیز این حیوانات تحت نظر مربیان ایرانی آموزش دیده و تا با اجرای برنامه های مفرح ساعاتی شاد برای گردشگران به ارمغان اورند . پارک دلفین های کیش مرکزی برای مراقبت از 21 پستاندار دریایی مانند دلفین ، شیر دریایى شمالى ، شیر دریایى جنوبى ، گربه دریایى شمالى ، گراز دریایى و پنگوئن است که در استخرهایی بزرگ با گنجایش 18 هزار متر مکعب آب نگهداری می شوند .

دلفیناریوم و پارک پرندگان کیش

پارک دلفین های کیش در زمینی به وسعت 100 هکتار به بهره برداری رسیده و بخشی از مساحت آن به پارک پرندگان اختصاص داده شده است . گونه های موجود در پارک پرندگان کیش از اقصی نقاط دنیا از آمریکای جنوبی تا استرالیا و از شرق آقریقا جمع اوری شده اند که از جمله این پرندگان می توان به پلیکان ، شترمرغ ، طوطی ماکائو ، انواع گوناگون لک لک ، توکان ، تورکو ، قو و گونه های نادری چون تمساح پوزه کوتاه اشاره نمود این پارک با بیش از 57 گونه پرنده بی شک یکی از منحصر به فردترین مراکز نگهداری جانوران در ایران می باشد . مراجعه کنندگان در این مجموعه توسط اتوبوس قطاری به پارک پرندگان و سپس به دلفیناریوم هدایت خواهند شد .