سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] هیچ کارى با تقوى اندک نیست و چگونه اندک بود آنچه پذیرفتنى است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :25
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143315
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
8:18 ص

مجموعه سان وی لاگون از جمله مراکز تفریحی کوالالامپور است که گردشگران تورمالزی فرصت استفاده از آن را در سفر به این شهر از دست نمی دهند و سعی می کنند با یک برنامه ریزی حساب شده بخشی از زمان خود را به این پارک اختصاص دهند و از قسمت های پارک آبی ، پارک سرگرمی ، پارک حیوانات و باغ وحش ، پارک بی نهایت و پارک وحشت این مجموعه بهره ببرند . حدود 24 سال از زمان تاسیس پارک سان وی لاگون کوالالامپور می گذرد و هر ساله بر تعداد بازدیدکنندگان آن افزوده می گردد . این مجموعه در منطقه پتالینگ جایا واقع شده و از برترین تفریحات مالزی به شمار می آید .

سان وی لاگون ، مجموعه ای تفریحی در کوالالامپور

تجربه هایی مانند تیراندازی با کمان ، موتورهای چهار چرخ ، کارتینگ ، خفاش ، بانجی جانپی ، پینت بال و قایق رانی پدالی در پارک بی نهایت در اختیارتان قرار می گیرد و در پارک سرگرمی این مجموعه بازی هایی چون انتقام دزدان دریایی ، پل معلق ، تبر ، ترن هوایی جیغ ، رودخانه خروشان و زمین بازی برای کودکان در نظر گرفته شده و در پارک حیوانات آن بیش از 150 گونه از حیوانات مختلف به چشم می خورد . در پارک وحشت نیز عده ای از بازیگران مجرب با گریم های عالی و لباس های ترسناک به ترساندن مراجعه کنندگان می پردازند البته نقش صوت و تکنولوژی بصری ، جلوه های ویژه و تم های مختلف به صورت زنده را نباید در این بخش پارک سان وی لاگون کوالالامپور نادیده گرفت .

سان وی لاگون ، مجموعه ای تفریحی در کوالالامپور

پارک آبی مجموعه با وسعتی حدود 13 هزار متر مربع انواع استخرها ، سرسره های آبی و وسایل سرگرمی را در خود جای داده و یکی از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری مالزی می باشد . سرسره رقابتی کنگو ، سرسره مارهای پیتون آفریقایی ، زامباوه کوچک ، رودخانه خروشان زامبزی ، سرسره آبی سرعتی ، سرسره های لوله ای مارپیچی ، موج سواری بر روی موج های مصنوعی بلند و موج سواری از جمله بخش های مختلف و فعالیت هایی است که در پارک آبی کوالالامپور می توان تجربه کرد .