سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کاش تازیانه هایی بر سر یارانم بود تا در حلال و حرام تفقّه می کردند . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143294
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
12:53 ص

در کشور پهناور چین شهرهای مختلفی برای دیدن وجود دارد که شانگهای با جاذبه های متنوع می تواند یکی از انتخاب های گردشگران تور چین برای سفر باشد . شهر شانگهای که در قسمت شرقی چین واقع شده به دو قسمت با بافت جدید و قدیم تقسیم می گردد و در آن ساختمان ها و آسمانخراش های زیادی به چشم می خورد که نشانه ای از پیشرفت و ترقی شانگهای می باشد . این شهر بزرگ دارای جاذبه های قدیمی و جدیدی است که برای هر گردشگری جذاب خواهد بود و بازدید از تمامی آن ها نیاز به صرف زمان زیادی دارد . شانگهای به عنوان یک شهر شناخته شده تلفیقی از تاریخ و مدرنیته است و از پیشرفته ترین شهرهای چین به شمار می آید .

معرفی شهر شانگهای چین

 

هتل های شانگهای
شانگهای هر ساله مقصد مسافران بسیاری است که یا برای تفریح و استراحت به این شهر سفر می کنند و یا برای کار و تجارت . در سطح این شهر هتل های متنوعی ساخته شده تا پاسخگوی نیاز مسافران باشند معمولا هتل ها از نظر امکانات و خدماتی که ارائه می دهند و همچنین قیمت متفاوت می باشند و هتل های 5 ستاره شانگهای با امکانات به روزتر و کامل تر قیمت بیشتری از هتل های 4 و 3 ستاره دارند از دیگر عواملی که بر قیمت هتل ها تاثیر می گذارد می توان به موقعیت مکانی آن اشاره نمود هر چه هتل به مراکز مهم شهر نزدیک تر باشد قیمتش نیز افزایش می یابد .

دیدنی های شانگهای
از دیدنی های مدرن این شهر می توان به برج تلویزیونی مروارید شرق اشاره نمود که با ارتفاع 468 متر یکی از بلندترین سازه های چین می باشد همچنین مرکز مالی جهانی شانگهای با 492 متر ارتفاع و معماری بی نظیر فرصت تماشای شهر را از بالا فراهم می کند . باغ یو یوآن که در قسمت قدیمی شهر واقع شده از جمله جاذبه های گردشگری چین با قدمت بیش از 4 قرن می باشد که در سال 1577 میلادی و در طول حکومت سلسله‌ مینگ ساخته شده و بارها مورد بازسازی قرار گرفته است با بازدید از این باغ گردشگران تور چین می توانند با سبک زندگی در چین باستان آشنا گردند . منطقه بوند شانگهای از مکان های معروف در بخش قدیمی شهر است که در امتداد رودخانه هوانگ پو گسترش یافته و دارای بناهایی با معماری به سبک گوتیک ، باروک ، رومی ، کلاسیک و مدرن می باشد و سالانه از گردشگران زیادی میزبانی می کند . از دیگر جاذبه های گردشگری شانگهای می توان به پل نانپو ، معبد لونگوا ، موزه مادام توسادز ، دره شادی ، باغ وحش شانگهای ، میدان مردم ، رودخانه هوانگ پو ، صومعه بودای یشم ، خیابان نانجینگ ، معبد چنگ هوآنگ ، آکواریوم اقیانوسی ، پارک سنچری ، جوجیاجیائو و ... اشاره نمود .

مراکز خرید شانگهای
همانطور که بیان شد شانگهای شهری با جاذبه های قدیمی و جدید و از پیشرفته ترین شهرهای چین می باشد که دارای مراکز خرید و بازارهای متعددی است که وجود این اماکن با تنوع اجناس سبب شده تا این شهر به بهشتی برای خرید تبدیل گردد از جمله برترین مراکز خرید شانگهای می توان به مرکز خرید آی اف سی ، مرکز خرید جیوو گوآنگ ، میدان تایمز ، مرکز خرید هنگ کنگ پلازا ، مرکز خرید پلازا 66 ، مرکز خرید می لانگ ژن لاستان و مرکز خرید سیتیک اسکوئر اشاره نمود که در این اماکن انواع برندهای بین المللی و محلی چین به وفور یافت می شود .