سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه به هرچه از او پرسیده می شود پاسخ می دهد، بی گمان دیوانه است [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :22
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143312
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
7:21 ص

کشور مالزی بعد از استقلال یافتن از انگلستان روز به روز پیشرفت کرد و مسئولان این کشور برای جذب بیشتر گردشگر سعی نمودند با یک برنامه ریزی دقیق بر جذابیت و امکانات شهرهای خود بیافزایند . شهر کوالالامپور نیز به عنوان پایتخت کشور مالزی پیشرفت های چشمگیری داشته و ترکیبی از سنت و مدرنیته به خوبی در خیابان های آن نمایان است . کوالالامپور از جمله زیباترین و پر طرفدارترین شهرهای جنوب شرقی آسیاست که جاذبه های گردشگری متنوعی را در خود جای داده و هر انچه که یک گردشگر برای یک سفر لذت بخش نیازمند است را دارد . اگر قصد دارید به این شهر سفر کنید بهتر است قبل از سفر اطلاعاتی کلی در مورد هتل ها ، شرایط آب و هوایی ، مراکز خرید و دیدنی های آن کسب کنید با ما همراه باشید .

آنچه برای سفر به کوالالامپور باید بدانید

جاذبه های گردشگری کوالالامپور
غارهای باتو کیو در 13 کیلومتری شهر واقع شده اند و از معروف ترین معابد هندو در جهان محسوب می گردند برج های دوقلوی پتروناس با ارتفاع 452 متری نماد شهر کوالالامپور و کشور مالزی می باشند و آکواریوم کی ال سی سی و مرکز خرید سوریا کی ال سی سی که در قسمت پایینی این برج ها واقع شده اند از دیگر جاذبه های گردشگری کوالالامپور محسوب می گردند . موزه هنر های اسلامی در 12 گالری خود آثار ارزشمندی را به نمایش گذاشته که بازدید از آن ها برای هر مسافری جذاب خواهد بود . ارتفاعات گنتینگ نیز با آب و هوای مناسب و امکانات تفریحی مختلف از مکان هایی است که برای فرار از گرمای کوالالامپور می توان به آن پناه برد . برج مخابراتی کی ال ، میدان مردکا ، مسجد نگارا ، مسجد جامع ، باغ پرندگان ، باغ دریاچه ، موزه ملی مالزی ، پارک آبی سان وی لاگون و روستای فرانسوی از دیگر دیدنی های کوالالامپور می باشند .


هتل های کوالالامپور
هجوم گردشگر از سراسر جهان به کوالالامپور سبب شده تا هتل های متعددی از اقامتگاه های 5 ستاره و لوکس گرفته تا هتل های 3 و 2 ستاره در این شهر ایجاد گردد . هتل های 5 ستاره کوالالامپور امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی در اختیار میهمانان خود قرار می دهند در حالی که هتل های 3 ستاره این شهر معمولا فقط برای استراحت در شب مناسب می باشند و در آن ها از امکانات تفریحی خبری نیست هتل های 4 ستاره کوالالامپور نیز با قیمت مناسب بخشی از امکانات هتل های 5 ستاره را برای مسافران فراهم می کنند . موقعیت مکانی نیز بر قیمت هتل ها تاثیر می گذارد به طوری که هتل هر چه به مرکز شهر ، مراکز خرید ، مراکز تفریحی و منطقه تجاری نزدیک تر باشد قیمتش نیز بالاتر می رود.

مراکز خرید کوالالامپور
خرید جز جدانشدنی سفر است و غالبا مسافران بخشی از زمان خود را به گردش در مراکز خرید و تهیه سوغاتی برای دوستان و آشنایان اختصاص می دهند کوالالامپور نیز با داشتن مراکز خرید لوکس و همچنین بازارهای محلی از این قاعده استثنا نبوده و به بهشتی برای خرید تبدیل شده است . در این شهر اجناس متنوع با قیمتی مناسب ارائه می گردند و اگر به دنبال برند خاصی نباشید سر زدن به بوکیت بینتانگ و خیابان پتالینگ می تواند خرید خوبی را برای شما به ارمغان آورد . تایمز اسکوئر ، سانوی پیرامید ، سوریا کی ال سی سی ، گاردن ، میدولی و پاویلیون نیز از معروف ترین مراکز خریدی هستند که با مراجعه به آن ها می توانید علاوه بر خرید از امکانات تفریحی نیز بهره ببرید .