سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منع دانش روا نیست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :37
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143327
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
11:31 ص

در کشورهایی که دارای آب و هوایی گرم هستند رفتن به پارک های آبی می تواند بسیار خوشایند باشد و لحظاتی خوب برای گردشگران به ارمغان آورند . در شهرهای توریستی تایلند نیز مجموعه های آبی متعددی وجود دارد که پارک آبی اسپلش پوکت یکی از ان هاست . پارک آبی پوکت که هر روزه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر پذیرای مراجعه کنندگان می باشد به نیاز تمامی رده های سنی به تفریح توجه نموده و دارای بازی هایی متناسب با کودکان و بزرگسالان می باشد . پارک آبی جنگلی اسپلش که از تفریحات تایلند به شمار می آید در ساحل مای خائو واقع شده و علاوه بر بازی های مهیج دارای محیطی زیبا و چشم نواز می باشد .

پارک آبی اسپلش پوکت

پارک آبی پوکت توسط جنگل های گرمسیری احاطه شده و دارای زیبائی های نفسگیر همراه با سرسره های و استخرهای متعدد برای تفریح می باشد . وجود انواع و اقسام وسایل و امکانات متنوع نظیر استخر موج ، استخر کودکان ، اسلاید های لوله ای ، گرداب ها ، رودخانه ها و دریاهای شبیه سازی شده ، کافه ها و رستوران ها سبب شده تا تمام کسانی که از این پارک استفاده می کنند ، برای یک روز کامل بتوانند هیجانی وصف نشدنی را تجربه نمایند .

پارک آبی اسپلش پوکت

پارک آبی جنگلی اسپلش پوکت براساس مکان های الهام بخش زمین مانند قاره شگفت انگیز آفریقا ، قاره آسیا ، چشم انداز غنی از ترکیه ، شکوه و جلال شمال اروپا و وسعت شمال امریکا طراحی شده است . قیمت بلیط این مجموعه برای بزرگسالان 1295 بات و کودکان 5 تا 12 سال 650 بات می باشد همچنین کودکان زیر 5 سال نیز می توانند به صورت رایگان از این پارک استفاده کنند .