سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا در سپاس گفتن را بر بنده‏اى نمى‏گشاید حالى که در نعمت را به روى او ببندد ، و در دعا را بر روى او باز نمى‏کند و در پذیرفتن را بر وى فراز . و در توبه را به روى بنده نمى‏گشاید و در آمرزش را بر وى به‏بندد و استوار نماید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143294
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
12:53 ص

پارک ها و شهربازی ها از جمله مراکز تفریحی هستند که در سفر مورد توجه قرار می گیرند تا گردشگران با استفاده از آنها روزی سرشار از نشاط تجربه کنند . پارک هپی والی در شانگهای یکی از مجموعه های تفریحی چین است که در فاصله 40 کیومتری مرکز شهر واقع شده و دارای انواع بازی ها و وسایل سرگرمی می باشد . شانگهای هپی والی که از جاذبه های گردشگری چین به شمار می آید در سال 2009 تاسیس شده و از بدو شروع به فعالیت مورد استقبال مراجعه کنندگان قرار گرفت .

پارک هپی والی در شانگهای

پارک موضوعی شانگهای هپی والی در منطقه سونجیانگ واقع شده و در زمینی با وسعت بیش از 863 هزار متر مربع گسترده شده است . این مجموعه تفریحی یکی از پارک های مصنوعی و بسیار وسیع از انواع تفریحات برای گردشگران تور چین است که به انان امکان می دهد تا هم از فضای آرام لذت ببرند و هم به انواع بازی ها و تفریحات علمی بپردازند همچنین در این مکان فروشگاه های مختلفی تعبیه شده که امکان خرید را برای مراجعه کنندگان فراهم نموده است .

پارک هپی والی در شانگهای

 این پارک با بخش های ساحل آفتابی ، اوقات خوش ، ساحل طوفانی ، شهر معدن طلا و ساحل شانگهای ، تنها محلی برای تفریح نیست بلکه امکان کشف موضوعات علمی ، فنی ، مهیج و سرگرم کننده را برای شما فراهم می کند که می توانید با پیشرفته ترین وسائل بازی ، هیجان را تجربه کنید یا در قسمت های علمی پارک ، هوش خود را محک بزنید .