سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جویای دانش در کنف عنایت خداوند است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :23
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143313
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
7:36 ص

مجتمع تجاری امارات مال دبی یکی از مراکز خرید این شهر توریستی است که در سال 2005 افتتاح شده و برای ساختن آن بودجه ای بیش از 800 میلیون درهم صرف شده است . مرکز خرید امارات مال دبی که وسعتی بیش از 220 هزار متر مربع را به خود اختصاص داده علاوه بر اینکه گزینه ای مناسب برای خرید اجناس و اقلام مختلف می باشد دارای مراکز تفریحی و سرگرمی چون شهربازی سرپوشیده ، پیست اسکی ، 14 سینما و پارک برفی است که گردشگران تور دبی را تا ساعت ها سرگرم می سازد .

مجتمع تجاری امارات مال دبی

امارات مال که از جاذبه های گردشگری دبی می باشد در خیابان شیخ زاید واقع شده و دارای بنایی زیبا با معماری منحصر به فرد می باشد و به دلیل بخش های متنوعی که در خود گنجانده از شهرت و محبوبیت ویژه ای در میان گردشگران تور دبی برخوردار است . مرکز خرید امارات مال بعد از مراکز خرید دبی مال و سیتی استارز مصر ، سومین مرکز خرید بزرگ در خاورمیانه است و سالانه گردشگران زیادی برای خرید و استفاده از امکانات تفریحی متعدد به آن مراجعه می کنند .

مجتمع تجاری امارات مال دبی

مغازه ها در مرکز خرید امارات شامل یک هایپر مارکت چارسو ، سنتر پوینت ، دبن هامز (Debenhams) ، هاروی نیکولز ، هوم سنتر ،jashanmal ، مارکس و اسپنسر می باشد . همچنین بازارهای کتاب ، لوازم التحریر ، اسباب بازی ، هدیه ، مد ، هنر ، لوازم جانبی ، لوازم الکترونیکی ، جواهرات ، ساعت ، مبلمان ، لوازم آرایشی ، عطریجات و خدمات مالی نیز در این مرکز موجود می باشند .

منبع : safarafarin.com