سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون پاسخها فراوان و پریشان شود، پاسخ درست پنهان ماند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :24
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143314
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
7:56 ص

آکواریوم KLCC کوالالامپور یکی از اماکن دیدنی پرطرفدار این شهر است که در مرکز کوالالامپور واقع شده و نمایشی زیبا از گونه های مختلف آبزی و دنیای زیر آب ارائه می دهد . آکواریوم کوالالامپور در سال 2005 میلادی در زمینی به مساحت 60 هزار متر مربع افتتاح شده و 250 گونه آبزی از ماهی های کوچک و بزرگ گرفته تا خزندگان دریایی را در خود جای داده است . این آکواریوم که از جاذبه های گردشگری مالزی به شمار می آید در نزدیکی برج های دوقلوی پتروناس واقع شده و هر روزه از ساعت 10:30 صبح تا 8 شب پذیرای علاقه مندان می باشد .

آکواریوم KLCC در کوالالامپور

 آکواریوم KLCC که دارای بیش از 5 هزار آبزی است به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور با تونل شیشه ای 90 متری امکان دیدن انواع ماهی های بزرگ و کوچک چون ببر کوسه ، ماهی های گوشت خوار ، مارماهی و ماهی های عظیم الجثه آب های استوایی که در اطراف به شنا کردن مشغولند را از نزدیک فراهم می کند .

آکواریوم KLCC در کوالالامپور

در آکواریوم مالزی ، گونه هایی نادر از آبزیان و خزندگان کمیاب به نمایش در امده که از مهمترین ان ها می توان به یک گونه قورباغه درختی نادر ، قورباغه سمی ، گربه ماهی غول پیکر ، کوسه ماهی شنی ، نوعی ماهی پهن برقی و مار ماهی اشاره نمود . کوسه ها ، صخره های مرجانی ، سمورهای خزدار ، لاک پشت سبز دریایی و آراپایما از گونه های کمتر دیده شده این آکواریوم هستند که برای هر مراجعه کننده ای جذاب خواهند بود .