سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهار دلها و چشمه های دانش است و آن است راه مستقیم، آن است مایه هدایت کسی که آن را پیشوای خود قرار دهد [امام علی علیه السلام ـ در توصیف قرآن ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :27
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143317
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
9:2 ص

پولائو پایار از جاذبه های طبیعی لنکاوی مالزی است که بیش از دو مایل دریایی وسعت دارد و از سال ها پیش به عنوان منطقه ای حفاظت شده تحت نظر اداره شیلات مالزی قرار گرفته است . این پارک دریایی دارای گونه های مختلف گیاهی و جانوری است که برخی از این گونه ها فقط مختص این منطقه هستند . پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی با پوشش گیاهی فوق العاده ، سواحل زیبا و تفریحات مهیج در فاصله 30 کیلومتری جنوب جزیره لنکاوی قرار گرفته و شامل 4 جزیره پولائو پایار ، پولائو لمبو ، پولائو سگانتانگ و پولائو کاس می باشد که در میان این جزایر پولائو پایار از بقیه بزرگتر و معروف تر است .

پولائو پایار از جاذبه های طبیعی لنکاوی مالزی

 این پارک به دلیل داشتن آب های زلال و شفاف برای غواصی مناسب بوده و گردشگران می توانند غواصی عمیق و سطحی را تجربه کنند و یا به شنا در آب بپردازند . همچنین در مسافت اندکی از ساحل دریا جایی وجود دارد که در آن می توانند با غذا دادن به کوسه ها تفریح نمایند . ماهیگیری که یکی دیگر از تفریحات این جزیره است با کسب اجازه از مقامات امکانپذیر می باشد . گردشگران تور مالزی برای رفتن به این پارک باید به  لنگرگاه کواه مراجعه کرده و بلیط تهیه کنند . بهتر است برای سوار شدن بر قایق های چوبی ، از یک روز قبل بلیت بگیرید در اینجا از هر مسافر عوارض ورود به جزیره گرفته می شود که این به جز قیمت بلیت می باشد این عوارض برای بزرگسالان 5 رینگیت و برای کودکان 2.5 رینگیت مالزی است .

پولائو پایار از جاذبه های طبیعی لنکاوی مالزی