سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طابع ـ مهر زننده بر دلها ـ به پایه ای از پایه های عرش آویخته است، پس هرگاه حرمتی شکسته شد و خطایی جاری گشت [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :39
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143329
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
11:55 ص

پارک آبی تفلیس به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های گرجستان در زمینی به وسعت 22 هکتار گسترده شده و علاوه بر سرسره ها و استخرهای آبی دارای مرکز آبگرم و سلامتی ، اتاق تناسب اندام و فورد کورت های متعدد می باشد . در واقع جینو پارادایس اولین پارک چند منظوره در گرجستان و از بزرگترین مجموعه های آبی در اروپای شرقی می باشد . جینو پارادایس یک پارک چهار فصل است و در 365 روز سال پذیرای مراجعه کنندگان می باشد .

پارک آبی تفلیس

گردشگران با رفتن به این مجموعه می توانند از پارک آبی تابستانی و زمستانی ، استخر شنای روباز و سرپوشیده مطابق با استانداردهای جهانی ، مراکز آبگرم (SPA) ، انواع سونا ، مرکز تناسب اندام ، رستوران های متعدد و سایر تفریحات بهره ببرند . پارک آبی جینو پارادایس تفلیس دارای منطقه ساحل اختصاصی است که با امکاناتی چون چتر و صندلی مجهز شده است . امکانات پارک آبی جینو تفلیس گرجستان شامل استخرهای متنوع ، سورتمه طویل و مهیج ، مجموعه کودکان ، مجموعه ساحلی ، دینو پارک ، بازی تارزانیا ، سونا و جکوزی ، سالن ماساژ ، بخش vip ، والیبال ساحلی ، مجموعه فیتنس و رستوران است که گردشگران تور تفلیس می توانند از این امکانات استفاده کرده و روزی مفرح را تجربه نمایند .

پارک آبی تفلیس