سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ کس نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، دشمن تر ازکسی نیست که نسبت به عبادتش تکبّر می ورزد و از درخواستآنچه نزد اوست، تن می زند . [امام باقر علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :26
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143316
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
9:2 ص
با وجود اینکه بیش از 1000 سال از زمان شروع فعالیت معبد زیبا و مقدس مادر در بالی می گذرد هنوز هم این معبد پابرجا بوده و هر ساله شاهد بسیاری از آیین های مذهبی هندوها می باشد . معبد مادر که از جاذبه های گردشگری بالی می باشد در منطقه بساکی در کوهپایه آتشفشان آگونگ در بخش غربی جزیره بالی بر فراز شبه جزیره کوچکی واقع شده و با شکوه و جذابیت خود گردشگران بسیاری را به سوی خود می کشاند . معبد مادر بالی با قدمتی بیش از 10 قرن از قدیمی ترین معابد هندو در این جزیره است و در ارتفاع 1000 متری از سطح دریا قرار گرفته است .
معبد زیبا و مقدس مادر در بالی

 معبد مادر در بالی علاوه بر جاذبه تاریخی اش آموزه هایی از دین جالب با رسوم دینی متفاوت هندوها را به بازدید کنندگان عرضه می کند . بازدید از این معبد در هنگام صبح قبل از رسیدن گردشگران هنگامی که خدایان شیوا ، ویشنو و برهما هنوز در خواب هستند توصیه می گردد . در این معبد بالی سالانه بیش از 70 مراسم مذهبی دیدنی برگزار می شود که به گردشگران تور بالی پیشنهاد می شود در زمان یکی از این مراسمات به این معبد سفر کنند تا با آیین جالب هندوها نیز آشنا گردند .

معبد زیبا و مقدس مادر در بالی