سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا خرد را نزد کسى به ودیعت ننهاد ، جز که روزى او را بدان نجات داد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143304
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
5:21 ص

حمام رومی آنتالیا یکی از جاذبه های تاریخی این شهر است که در منطقه توریستی تفریحی سیده واقع شده و از بحش ها و قسمت های مختلف تشکیل شده است . این حمام تاریخی امروزه به عنوان موزه مورد بازدید قرار می گیرد و گردشگران تور آنتالیا با مراجعه به آن می توانند سفری در تاریخ پر فراز و نشیب ترکیه داشته و اطلاعاتی در مورد این جاذبه ها و پیشینه آن ها کسب کنند . گردشگران با سفر به سیده علاوه بر دیدن حمام رومی آنتالیا می توانند به تفریح و استراحت در سواحل سیده پرداخته و روزی سرشار از هیجان و نشاط را پشت سر بگذارند .

معرفی حمام رومی در آنتالیا

در حقیقت حمام رومی ها به عنوان جاذبه ای تاریخی در سیده آنتالیا در گذشته شامل پنج اتاق در اندازه های مختلف بود از جمله یک اتاق آب سرد ، یک اتاق آب گرم ، یک گرم خانه و سونا ، به همراه پانسیون و استخر شنا که به صورت بیضی طراحی شده بودند . جالب است بدانید که تمامی دیوارهای داخلی و کف حمام با سنگ مرمر تزیین‌ شده بود .

معرفی حمام رومی در آنتالیا

حمام رومی از بخش ها و قسمت های مختلفی تشکیل شده که اتاق سرد ، اتاق خنک و یک اتاق گرم از جمله این قسمت ها می باشند . امروزه و با گذشت زمان بسیار زیادی از ساخت این بنا باز هم گردشگران تور آنتالیا می توانند سیستم گرمایش قدیمی و اتاق مخصوص پوشیدن لباس ها و سایر بخش های این بنای تاریخی و جذاب را از نزدیک مشاهده نمایند .

منبع : safarafarin.com