سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر گاه خداوند خیر بنده ای بخواهد، او را در دین آگاه می کند و راه راست را به او نشان می دهد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143300
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
4:7 ص

برخی از گردشگران علاقه دارند در سفرهای خود چه کاری و چه تفریحی از موزه های شهر مقصد خود بازدید کنند و اطلاعاتی در مورد پیشینه آن شهر کسب کنند . موزه پول تفلیس یکی از جاذبه های گردشگری گرجستان می باشد که در خیابان لئونیدزه واقع شده و علاوه بر به نمایش گذاشتن سکه ها و اسکناس های مربوط به دوران گذشته از قرن ششم قبل از میلاد تا بعد ، شامل پول های رایج دوران معاصر نیز می باشد . به عزیزانی که در برنامه خود سفر به گرجستان و شهر تفلیس را گنجانده اند توصیه می گردد حتما سری به این موزه زده و از بخش های مختلف آن بازدید نمایند .

موزه دیدنی پول در تفلیس گرجستان

همچنین در این موزه جالب پول های رایج سلسله های ایرانی ، عثمانی ، اعراب و سایر امپراتوری هایی را که بر گرجستان حکومت کرده اند را در معرض دید عموم قرار داده است . موزه پول با قرار گیری در ساختمان بانک ملی گرجستان در نزدیکی خیابان معروف روستاولی به راحتی در دسترس گردشگران تور گرجستان خواهد بود . این موزه دارای دو سالن است که یکی به پول های دوران کهن و دیگری به اسکنانس ها و مسکوکات دوران معاصر اختصاص دارد که علاقه مندان می توانند به این سالن ها مراجعه نموده و از بخش های مختلف ان ها بازدید نمایند .

موزه دیدنی پول در تفلیس گرجستان

این موزه روزهای دوشنبه تا پنجشنبه هر هفته ساعت 9:30 صبح درهای خود را به روی علاقه مندان می گشاید و تا 4:30 بعد از ظهر باز می باشد فقط توجه داشته باشید که در ساعات مذکور از ساعت 13 الی 14 به مدت یک ساعت کارکنان موزه پول استراحت دارند و خدمات ارائه نمی کنند . لازم به ذکر است که موزه پول تفلیس در گرجستان روزهای جمعه ، شنبه و یکشنبه هر هفته تعطیل می باشد .