سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس خود را نشناسد، به غیر خود نادانتر باشد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :28
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143318
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
9:6 ص

همانگونه که اکثر گردشگران تور استانبول می دانند این شهر دارای مراکز خرید بزرگ و کوچکی است که هر کدام از ان ها مجموعه ای از برندها را به فروش می رسانند . مرکز تجاری کاپیتول استانبول نیز به عنوان مرکز خریدی در بخش اسیایی این شهر در 6 طبقه ساخته شده و علاوه بر ارائه برندهای معتبر ترکی و جهانی دارای امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی نیز می باشد . مرکز خرید کاپیتول در سال 1993 تاسیس شده و به عنوان اولین مرکز خرید بزرگ و مدرن در بخش آسیایی استانبول از محبوبیت ویژه ای در میان شهروندان استانبولی و گردشگران برخوردار می باشد . Capitol Shopping Center به عنوان یکی از مراکز خرید استانبول در تمامی روزهای هفته باز بوده و هر روز از 10 صبح تا 10 شب پذیرای مراجعه کنندگان می باشد .

مرکز تجاری کاپیتول در استانبول

در 157 فروشگاه مرکز خرید کاپیتول استانبول انواع پوشاک ، کیف و کفش ، زیور آلات و ساعت ، لوازم آرایشی و بهداشتی و … به چشم می خورد که گردشگران تور استانبول با مراجعه به آن می توانند اقلام مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی خریداری نمایند . این مرکز خرید که در منطقه آسیایی اسکودار و در محله آلتونی زاده واقع شده برای رفاه گردشگرانی که با خودرو کرایه ای به این مکان مراجعه می کنند پارکینگی با گنجایش 1400 خودرو در نظر گرفته شده است . همچنین چندین کافه و رستوران در این مجتمع تجاری وجود دارد که بازدیدکنندگان در زمان گرسنگی و خستگی می توانند از آن ها استفاده نمایند .

مرکز تجاری کاپیتول در استانبول

از امکانات تفریحی موجود در این مرکز می توان به سالن بولینگ و مرکز سرگرمی برای بچه ها و بزرگسالان اشاره نمود سینمای این مرکز با 14 سالن مختلف با ظرفیت 1705 صندلی یکی از بزرگ ترین و مدرن ترین سالن های سینما در استانبول محسوب می گردد .